Buty SPD - Bontrager Race

Data: 2009-09-26 10:38:34
Autor: Saurus
Buty SPD - Bontrager Race
Od ponad roku używam najtańszych Shimano SH-MT20 i już są nieźle
zniszczone. Poza tym mają zbyt giętką podeszwę - mam problemy z
komfortem w czasie jazdy w nich, czuję nacisk w miejscu gdzie są
bloki, drętwieją mi palce. Zastanawiam się nad nowymi butami, podobają
mi się właśnie Bontrager Race - czytałem że są wygodnie profilowane.
Czy ktoś ich używał? Warto wydać te 200 zł?
http://allegro.pl/item748992761_buty_bontrager_race_spd_nowe_43.html

Data: 2009-09-26 22:15:17
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Buty SPD - Bontrager Race
Saurus bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
[...]

Ze swojej strony Speca Sport. Dla mnie bardzo wygodne, mają rzepy, podeszwę
sztywną, ale można w niej chodzić (w wersji MTB). Ja ustrzeliłem za 270zł
(zimowa promocja Twomarku).
(tak, wiem, że nie na temat. This. Is. Usenet.)

Data: 2009-09-26 14:29:25
Autor: Saurus
Buty SPD - Bontrager Race
On 26 Wrz, 22:15, Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-
sp...@gmail.com> wrote:
[...]

Hmm, albo trafiłeś "okazję" albo to zupełnie inny but. Takie?
http://allegro.pl/item753996846_buty_specialized_bg_sport_mtb_rozmiar_43.html

Jak już i tak ten Specialized się tu znalazł to może ktoś jeszcze coś
napisze na temat Diadora Fast. Kosztują 250 zł więc są także do
rozważenia.
Te Bontragery pomimo rzepów mają jednak dość "cywilny" wygląd i nie są
takie "plastikowe" jak większość SPD.

Data: 2009-09-26 23:42:13
Autor: MadMan
Buty SPD - Bontrager Race
Dnia Sat, 26 Sep 2009 14:29:25 -0700 (PDT), Saurus napisał(a):

Hmm, albo trafiłeś "okazję" albo to zupełnie inny but. Takie?
http://allegro.pl/item753996846_buty_specialized_bg_sport_mtb_rozmiar_43.html

E, to oferta z teraz, nie sprzed 9 miesięcy, a wtedy kupował (wiem, bo
ja też, i także w twomarku). Rzeczone 9 miesięcy temu, a także na początku tego "sezonu" te buty były
po 300 zł. --
Pozdrawiam,
ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2009-09-26 14:51:29
Autor: Saurus
Buty SPD - Bontrager Race
On 26 Wrz, 23:42, MadMan <madma...@nie-spamo-wac.wp.pl> wrote:
> [...]

ja też, i także w twomarku).
Rzeczone 9 miesięcy temu, a także na początku tego "sezonu" te buty były

Wydaje mi się że te Bontragery nie tak dawno też były po 300. Ale nie
mogę znaleźć archiwalnego dowodu ;) Pamiętam za to że zastanawiałem
się czy wydam 300 zł na buty.

Data: 2009-10-05 14:33:56
Autor: kosik
Buty SPD - Bontrager Race

Użytkownik "MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisał w wiadomości news:1vkmrg8tv0si9$.dlgpedalarstwo.to.moja.pasja.net...
E, to oferta z teraz, nie sprzed 9 miesięcy, a wtedy kupował (wiem, bo
ja też, i także w twomarku).
Rzeczone 9 miesięcy temu, a także na początku tego "sezonu" te buty były
po 300 zł.

Ja kupiłem w zimie dla lata temu za 180zł wiec...

Pozdrawiam
kosik

Data: 2009-09-29 22:04:11
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Buty SPD - Bontrager Race
sp...@gmail.com> wrote:
[...]

Być może Ty trafiłeś okazję. ;-)

Takie?
http://allegro.pl/item753996846_buty_specialized_bg_sport_mtb_rozmiar_43.html

Yup, to.

Te Bontragery pomimo rzepów mają jednak dość "cywilny" wygląd i nie są
takie "plastikowe" jak większość SPD.

Problem jest taki, że jak but nie jest "plastikowy" (z wyglądu) to jest
miękki jak trampek i pedałować się tym raczej kiepsko pedałuje.
Przynajmniej tak wynika z moich obserwacji gdy buty kupowałem, wszystko o
cywilnym wyglądzie było strasznie trampkowate. A jak but miał twardą
podeszwę to wyglądał raczej sportowo. IMO te Sporty Speca są w miarę
racjonalnym kompromisem między wyglądem a twardością podeszwy.

Data: 2009-09-29 13:31:59
Autor: Saurus
Buty SPD - Bontrager Race
On 29 Wrz, 22:04, Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-
sp...@gmail.com> wrote:
[...]

Myślę że to wynika z marketingu do grup "plastikowych" jeźdźców (bez
urazy, nic nie mam przeciwko syntetycznym ubraniom ale te usiane
reklamami "sponsorów" wyglądają jak wyglądają ;) ). Po prostu lepiej
się takie rzeczy sprzedają w tej klasie. Chodzi mi o powiązanie
plastikowego wyglądu i butów wyższej klasy, w budżetowych da się
znaleźć coś przyzwoicie normalnego.
Poczytałem jeszcze trochę, zamówiłem Bontragery. Speców w moim
rozmiarze i tak nie było. Odświeżę wątek po jakiejś dłuższej wycieczce.

Data: 2009-10-01 09:35:18
Autor: Saurus
Buty SPD - Bontrager Race
On 29 Wrz, 22:31, Saurus <saur...@gmail.com> wrote:
Poczytałem jeszcze trochę, zamówiłem Bontragery. Speców w moim
rozmiarze i tak nie było. Odświeżę wątek po jakiejś dłuższej wycieczce.

Buty do mnie dotarły. Na razie przymierzałem je tylko "na sucho", ale
są bardzo fajnie wyprofilowane i wygodne. Mają takie proporcje że
sprawiają wrażenie krótkich - zastanawiałem się przed założeniem czy
się nie pomylili i przysłali jakichś w typowo damskim rozmiarze :-)
Podczas chodzenia sprawiają wrażenie dużo sztywniejszych niż tanie
Shimano, porządny test praktyczny, jak dobrze pójdzie, w sobotę na
dłuższym wypadzie.
W kategorii przyjazności do codziennego użytku dostają 100%, jedyne co
je w wyglądzie zdradza to rzepy a podeszwa jest tak wyprofilowana że
bardzo łatwo się je wpina ale podczas chodzenia W OGÓLE nie zgrzytają
bloki :)

Buty SPD - Bontrager Race