Buty SPD MTB

Data: 2019-04-23 02:13:52
Autor: WS
Buty SPD MTB
On Monday, April 22, 2019 at 4:12:38 PM UTC+2, Marek S wrote:

1. Pewne mocowanie i łatwe w obsłudze. Idealna byłaby klamra. Obecnie widuję coraz częściej "strunę" jak w Shimano SH-XC900.. Jakoś nie dowierzam temu patentowi. Wydaje się być łatwym do uszkodzenia/zerwania/przecięcia mocowań i trudnym do dociągania bo działa na całość stopy a nie na jej partie. Oczywiście to ostatnie zależnie od modelu.

To raczej jest trwale. Mam specialized rime mtb z takim patentem, dziala juz kilka lat. W butach moto ~10 lat (sidi vertigo corsa) mam po 2 takie zylki i tez nic sie z nimi nie dzieje (choc podeszwy juz starte i uchwyty zamkow zlamane)

Data: 2019-04-23 19:20:58
Autor: Marek S
Buty SPD MTB
W dniu 2019-04-23 o 11:13, WS pisze:

To raczej jest trwale. Mam specialized rime mtb z takim patentem, dziala juz kilka lat.

Miewałeś jakieś kraksy?

--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2019-04-23 13:09:19
Autor: WS
Buty SPD MTB
On Tuesday, April 23, 2019 at 7:21:06 PM UTC+2, Marek S wrote:
W dniu 2019-04-23 o 11:13, WS pisze:

> To raczej jest trwale. Mam specialized rime mtb z takim patentem, dziala juz kilka lat.

Miewałeś jakieś kraksy

hm.. w tych butach z tego co pamietam to tylko jedna: na oblodzonej kostce betonowej maly slizg, ucierpialo tylne kolo i duma ;) kolem przywalilem w kwietnik ;)

WS

Data: 2019-04-24 19:48:27
Autor: Marek S
Buty SPD MTB
W dniu 2019-04-23 o 22:09, WS pisze:

hm.. w tych butach z tego co pamietam to tylko jedna: na oblodzonej kostce betonowej maly slizg, ucierpialo tylne kolo i duma ;) kolem przywalilem w kwietnik ;)

Właśnie zrobiłem pewien research odnośnie zapięć na linkę. W sklepach mówią, że one się urywają jednak. Niezależnie od klasy butów. Są mało odporne na kraksy. No i wtedy płacisz ponad 100zł za każdą linkę. :(

Komu klamry przeszkadzały? Chyba tylko po to, że klient ma płacić a nie posiadać wieczne buty.

--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2019-05-20 15:15:07
Autor: Piotr Rogoza
Buty SPD MTB
W dniu Wed, 24 Apr 2019 19:48:27 +0200, uzytkownik Marek S napisal:

Komu klamry przeszkadzały? Chyba tylko po to, że klient ma płacić a nie
posiadać wieczne buty.
No i ostatnio pisałem, że fajnie działają i dzisiaj mi się rozwaliły. Grzechotka zaczęła przepuszczać. Przeczyszczenie nic nie dało. W środku było trochę brudu, kurzu. Ząbki wyglądają OK ale przy napięciu linka się luzuje.

--
piecia aka dracorp
pisz na: imie.r.public at gmail dot com

Buty SPD MTB