Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.gory   »   Buty Salomon Elios Mid GTX i gwarancja (a raczej jej brak)... (dłuuugie)

Buty Salomon Elios Mid GTX i gwarancja (a raczej jej brak)... (dłuuugie)

Data: 2010-10-29 00:46:39
Autor: raviz
Buty Salomon Elios Mid GTX i gwarancja (a raczej jej brak)... (dłuuugie)


EEehhhh - fajne buty produkuje Salomon, ale jak coś jest nie tak - to
drogi kliencie płać i płacz... :( Na ich stronie www.salomonsports.com
to nawet żadnego kontaktu nie uświadczysz!

Pozdrawiam i czekam na odzew,
Michał

Przy nastepnej reklamacji zalaczylbym cd z filmikiem w jak najbardziej strawnym formacie video. Dodatkowo wspomnialbym, ze zamiescilem opis
procesu reklamacji na kilku poczytnych forach turytycznych i ze
zamierzam informowac na bierzaco internautow o przebiegu reklamacji
a moze dodatkowo info, ze filmik wrzucisz rowniez na youtube jako
"recenzja" ichniego obuwia.
Byc moze to urban legend... w kazdym razie niedawno uslyszalem od znajomego, ze jakis gosc mial w Niemczech problem z rdza w samochodzie
z celownikiem na masce ;] Gwarancja juz sie niestety skonczyla ale jako
ze marka zobowiazuje domagal sie usuniecia ognisk rdzy na zasadach gwarancji. Odrzucono ta prosbe. Wyslal wiec list z informacja, ze jesli
usterka nie zostanie usunieta to na obu stronach samochodu napisze
(w jezyku niemieckim oczywiscie) "nie kupujcie tego g...a".
Podobno pomoglo.
Byc moze w tym wypadku znacznie delikatniejsze sugestie pomoga rozwiazac problem.
Pozdrawiam.....Rafal

Data: 2010-10-29 05:16:28
Autor: Doczu
Buty Salomon Elios Mid GTX i gwarancja (a raczej jej brak)... (dłuuugie)
raviz <ravizusunto@vp.pl> napisał(a):
Byc moze to urban legend... [ciach]

Jakże pocieszne są takie rady, rodem z piaskownicy.
Już widze jak dystrybutor Salomona się przejmuje takimi "sugestiami"
Dorośli ludzie załatwiają takie sprawy przez powołane do tego instytucje.
I tu rada dla autora wątku - udaj się do najbliższej siedziby FK i przedstaw sprawę. Nie sądzę, by 3 próba reklamacji przyniosła jakies rezultaty, a z przedstawicielami FK tacy "rzeczoznawcy" rozmawiają juz inaczej.
P.S.
Rękojmia to już kilka doobrych lat nie funkcjonuje, więc tem rok, i tak by Ci nic nie dał.
Pozdrawiam

--


Data: 2010-10-29 09:24:20
Autor: raviz
Buty Salomon Elios Mid GTX i gwarancja (a raczej jej brak)... (dłuuugie)
On 2010-10-29 07:16,  Doczu wrote:
raviz<ravizusunto@vp.pl>  napisał(a):

Byc moze to urban legend... [ciach]

Jakże pocieszne są takie rady, rodem z piaskownicy.
Już widze jak dystrybutor Salomona się przejmuje takimi "sugestiami"
Dorośli ludzie załatwiają takie sprawy przez powołane do tego instytucje.

Przedstawilem swoj punkt widzenia i swoje podejscie do sprawy. Nie zgadzasz sie Twoja sprawa, jednak rezultatu na 100% nie jestes w stanie przewidziec chyba, ze rozpatrujesz reklamacje w Salomonie, wiec prosze - zostaw takie komentarze dla siebie.

Data: 2010-10-29 07:58:18
Autor: Doczu
Buty Salomon Elios Mid GTX i gwarancja (a raczej jej brak)... (dłuuugie)
raviz <ravizusunto@vp.pl> napisał(a):
On 2010-10-29 07:16,  Doczu wrote:
> raviz<ravizusunto@vp.pl>  napisał(a):
>
>> Byc moze to urban legend... [ciach]
>
> Jakże pocieszne są takie rady, rodem z piaskownicy.
> Już widze jak dystrybutor Salomona się przejmuje takimi "sugestiami"
> Dorośli ludzie załatwiają takie sprawy przez powołane do tego instytucje.

Przedstawilem swoj punkt widzenia i swoje podejscie do sprawy.

Ern napisał tu na Grupę w konkretnym celu - by uzyskac pomoc w problemie. Nie po to by ktos go poklepał po plecach czy przedstawiał mu "swój punkt widzenia".
Jeśli więc nie potrafisz/możesz/chcesz pomóc, to daruj sobie opowieści w stylu: "kolega, kolegi załatwił to tak czy siak..."
Pozdrawiam.
P.S.
Gdyby znów poszedł podwójny post to przepraszam, ale nie piszę ze swojego komputera i mogą wyjść takie kwiatki.

--


Data: 2010-10-29 11:13:19
Autor: raviz
Buty Salomon Elios Mid GTX i gwarancja (a raczej jej brak)... (dłuuugie)
..

Ern napisał tu na Grupę w konkretnym celu - by uzyskac pomoc w problemie.
Nie po to by ktos go poklepał po plecach czy przedstawiał mu "swój punkt
widzenia".
Jeśli więc nie potrafisz/możesz/chcesz pomóc, to daruj sobie opowieści w
stylu: "kolega, kolegi załatwił to tak czy siak..."
Pozdrawiam.
P.S.
Gdyby znów poszedł podwójny post to przepraszam, ale nie piszę ze swojego
komputera i mogą wyjść takie kwiatki.


Ale to byl MOJ sposob na probe rozwiazania tego problemu. Nie napisalem tego zreszta bezpodstawnie. W dwoch przypadkach teoretyznie bylem na straconej pozycji bo w jedym przypadku element ulegl fizycznemu uszkodzenu i sprzedawca latwo moglby sie wyprzec jednak stanal na wysokosci zadania przesylajac mi drugi egzemplarz. W drugim przypadku otrzymalem pekniety element w nieuszkodzonej kopercie i ponownie,
po wyslaniu fotek i proszac o wymiane uzyskalem to co chcialem.
Dlatego podalem takie rozwiazanie, tym bardziej, ze Ern i tak planuje wyslac jeszcze raz buty wiec nie widze powodu, zeby nie przemyslam moich sugestii. FK mu nie ucieknie choc moze skorzystac z porady juz teraz. Z ciekawosci, orientujesz sie moze ile trwa taki proces egzekwowania warunkow gwarancji przez FK? Mam nadzieje, ze szybciej niz standardowa sprawa sadowa.

Szkoda, ze coraz czesciej ludzie na grupach wysylaja do piaskownicy, obliczaja iq rozmowcow, sugeruja wizyte u lekarzy itd.
Czy naprawde kultura i zasady savoir vivre dzisiaj sa niemodne lub zbyt kosztowne? Przegladajac grupy odnosze wrazenie ze tak, jedyne co jest
dostepne za darmo i w bogatym wyborze to brak kultury.
Znow podaje SWOJ punkt widzenia: jesli sie nie zgadzam a czyjas opinia,
wydaje mi sie smieszna itd, to albo jej nie komentuje albo uzywam rzeczowych argumentow nie robiac osobistych wycieczek, ale widze ze nie moge oczekiwac tego od innych.
Pozdrawiam.....Rafal

Data: 2010-10-29 12:12:22
Autor: Doczu
Buty Salomon Elios Mid GTX i gwarancja (a raczej jej brak)... (dłuuugie)
Dnia Fri, 29 Oct 2010 11:13:19 +0200, raviz napisał(a):


Ale to byl MOJ sposob na probe rozwiazania tego problemu.

No tak - rzeczywiście Twój...
Pozwól że zacytuję:
"Byc moze to urban legend... w kazdym razie niedawno uslyszalem od znajomego, ze jakis gosc mial w Niemczech problem z rdza w samochodzie
z celownikiem na masce ;] Gwarancja juz sie niestety skonczyla ale jako
ze marka zobowiazuje domagal sie usuniecia ognisk rdzy na zasadach gwarancji. Odrzucono ta prosbe. Wyslal wiec list z informacja, ze jesli
usterka nie zostanie usunieta to na obu stronach samochodu napisze
(w jezyku niemieckim oczywiscie) "nie kupujcie tego g...a".
Podobno pomoglo."

Szkoda, ze coraz czesciej ludzie na grupach wysylaja do piaskownicy, obliczaja iq rozmowcow, sugeruja wizyte u lekarzy itd.
Czy naprawde kultura i zasady savoir vivre dzisiaj sa niemodne lub zbyt kosztowne?

A czytanie ze zrozumieniem ?
Po pierwsze mój przytyk odnosił się do konkretnego (zacytowanego) fragmentu
Twojej wypowiedzi. Zerknij sobie do którego.
Po drugie nie uważam bym zwrócił Ci uwagę w sposób niegrzeczny.
Zanim więc zaczniesz się ciskać kolejny raz przejrzyj na spokojnie moją
odpowiedź i mam nadzieję wyciągniesz słuszne wnioski.

--
Pozdrawiam Doczu
doczu@interia.peel
http://www.doczu.rox.pl

Data: 2010-10-29 12:42:14
Autor: raviz
Buty Salomon Elios Mid GTX i gwarancja (a raczej jej brak)... (dłuuugie)

A czytanie ze zrozumieniem ?
Po pierwsze mój przytyk odnosił się do konkretnego (zacytowanego) fragmentu
Twojej wypowiedzi. Zerknij sobie do którego.
Po drugie nie uważam bym zwrócił Ci uwagę w sposób niegrzeczny.
Zanim więc zaczniesz się ciskać kolejny raz przejrzyj na spokojnie moją
odpowiedź i mam nadzieję wyciągniesz słuszne wnioski.


> Byc moze to urban legend... [ciach]
Jakże pocieszne są takie rady, rodem z piaskownicy.
Już widze jak dystrybutor Salomona się przejmuje takimi "sugestiami"
Dorośli ludzie załatwiają takie sprawy przez powołane do tego instytucje.

Powyzsza uwage wzialem do siebie, ale jesli nie kierowales jej do mnie to opacznie zrozumialem.

Tak czy inaczej, czy ktos z Was ma doswiadczenia z egzekwowaniem gwarancji przez Federacje Konsumetow? Interesuje mnie jak dlugo moze trwac ten proces. Bo jesli sad jest tutaj rozwiazaniem to obawiam sie, ze buty moga sie w tym czasie rozsypac ze starosci :|
W przypadku wypadku drogowego, z ktorym sie zetknalem bylo to nieco ponad rok.
Pozrawiam

Data: 2010-10-29 13:46:13
Autor: Doczu
Buty Salomon Elios Mid GTX i gwarancja (a raczej jej brak)... (dłuuugie)
Dnia Fri, 29 Oct 2010 12:42:14 +0200, raviz napisał(a):

A czytanie ze zrozumieniem ?
Po pierwsze mój przytyk odnosił się do konkretnego (zacytowanego) fragmentu
Twojej wypowiedzi. Zerknij sobie do którego.
Po drugie nie uważam bym zwrócił Ci uwagę w sposób niegrzeczny.
Zanim więc zaczniesz się ciskać kolejny raz przejrzyj na spokojnie moją
odpowiedź i mam nadzieję wyciągniesz słuszne wnioski.


 > Byc moze to urban legend... [ciach]
Jakże pocieszne są takie rady, rodem z piaskownicy.
Już widze jak dystrybutor Salomona się przejmuje takimi "sugestiami"
Dorośli ludzie załatwiają takie sprawy przez powołane do tego instytucje.

Powyzsza uwage wzialem do siebie, ale jesli nie kierowales jej do mnie to opacznie zrozumialem.
Kierowałem ją do Ciebie, ale odnosiła się do zacytowanego fragmentu Twojej
wypowiedzi o Twoim znajomym...
 
Tak czy inaczej, czy ktos z Was ma doswiadczenia z egzekwowaniem gwarancji przez Federacje Konsumetow? Interesuje mnie jak dlugo moze trwac ten proces.

Normalna procedura z tego co pamiętam przewiduje kontakt FK ze sprzedawcą w
celu ewentualnych negocjacji. Jak one nie przynoszą rezultatu to FK kieruje
sprawę do sądu polubownego, a jeśli nie dojdzie do ugody, to wówczas sam
kierujesz sprawę do sądu "normalnego", ale FK nadal może Cię "wspierać"
pomagając przygotować pozew itp.
Jeśli się nie mylę sprawę do sądu polubownego może złożyć chyba tylko FK,
ale głowy nie dam.

--
Pozdrawiam Doczu
doczu@interia.peel
http://www.doczu.rox.pl

Data: 2010-10-29 07:58:21
Autor: Doczu
Buty Salomon Elios Mid GTX i gwarancja (a raczej jej brak)... (dłuuugie)
raviz <ravizusunto@vp.pl> napisał(a):
On 2010-10-29 07:16,  Doczu wrote:
> raviz<ravizusunto@vp.pl>  napisał(a):
>
>> Byc moze to urban legend... [ciach]
>
> Jakże pocieszne są takie rady, rodem z piaskownicy.
> Już widze jak dystrybutor Salomona się przejmuje takimi "sugestiami"
> Dorośli ludzie załatwiają takie sprawy przez powołane do tego instytucje.

Przedstawilem swoj punkt widzenia i swoje podejscie do sprawy.

Ern napisał tu na Grupę w konkretnym celu - by uzyskac pomoc w problemie. Nie po to by ktos go poklepał po plecach czy przedstawiał mu "swój punkt widzenia".
Jeśli więc nie potrafisz/możesz/chcesz pomóc, to daruj sobie opowieści w stylu: "kolega, kolegi załatwił to tak czy siak..."
Pozdrawiam.
P.S.
Gdyby znów poszedł podwójny post to przepraszam, ale nie piszę ze swojego komputera i mogą wyjść takie kwiatki.

--


Data: 2010-10-29 05:16:32
Autor: Doczu
Buty Salomon Elios Mid GTX i gwarancja (a raczej jej brak)... (dłuuugie)
raviz <ravizusunto@vp.pl> napisał(a):
Byc moze to urban legend... [ciach]

Jakże pocieszne są takie rady, rodem z piaskownicy.
Już widze jak dystrybutor Salomona się przejmuje takimi "sugestiami"
Dorośli ludzie załatwiają takie sprawy przez powołane do tego instytucje.
I tu rada dla autora wątku - udaj się do najbliższej siedziby FK i przedstaw sprawę. Nie sądzę, by 3 próba reklamacji przyniosła jakies rezultaty, a z przedstawicielami FK tacy "rzeczoznawcy" rozmawiają juz inaczej.
P.S.
Rękojmia to już kilka doobrych lat nie funkcjonuje, więc tem rok, i tak by Ci nic nie dał.
Pozdrawiam

--


Buty Salomon Elios Mid GTX i gwarancja (a raczej jej brak)... (dłuuugie)

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona