Buty Salomon Elios Mid GTX i gwarancja (a raczej jej brak)... (dłuuugie)

Data: 2010-11-22 07:15:03
Autor: Michał Ciepły
Buty Salomon Elios Mid GTX i gwarancja (a raczej jej brak)... (dłuuugie)
Miał ktoś z Was podobny problem?
Co zrobić z tym fantem?
Spróbuję jeszcze raz się odwołać (a co mi szkodzi :)), ale jak to nie
pomoże to chyba pozostaje tylko rzecznik do spraw konsumenta!

Witam ponownie :)

No i napisałem kolejne odwołanie (czyli 3cią reklamację) w której
opisałem swoje odczucia i zamieściłem link do przeprowadzonego przeze
mnie testu.
Na końcu napisałem również, że jestem przekonany o swojej racji i w
razie kolejnego odrzucenia reklamacji sprawę skieruję do Federacji
Konsumentów.
Wszystko grzecznie i ładnie.

A potem znalazłem na stronie firmy GORE informację, że jeżeli produkt
z ich materiałami nie spełnia oczekiwań, to oni go wymienią bądź
naprawią.
No to napisałem maila do firmy GORE (w języku angielskim). Jakież było
moje zdziwienie kiedy następnego dnia otrzymałem odpowiedź (w jęz.
polskim), że moja sprawa została przekazana tu_i_tu.

Żeby się już więcej nie rozpisywać:
- trzecia reklamacja została uznana - dostałem zwrot pieniędzy
- właśnie miałem telefon od przedstawiciela firmy Salomon z
oficjalnymi przeprosinami :)

Warto 'walczyć' o 'swoje' - zwłaszcza jak ma się rację :)

Pozdrawiam,
Michał

Buty Salomon Elios Mid GTX i gwarancja (a raczej jej brak)... (dłuuugie)