Buty Shimano szosa z SPD - modyfikacja podeszwy

Data: 2012-03-20 19:18:00
Autor: Dawid 911
Buty Shimano szosa z SPD - modyfikacja podeszwy
Witam,

Wreszcie zdecydowałem się na wpinanie i zamówiłem buty,
Używam spd, bo myślałem o takich butach:

http://www.wiggle.co.uk/shimano-rt82-touring-shoes/

znaczy bez klockowanego bieżnika ale da się w nich bez problemu wejść do warzywniaka na trasie i kupić banana czy jakąś wodę co bloki są schowane.

Oczywiście rozmiar 47 niedostępny w kraju a i zagranica problem, a żeby w ogóle sprawdzić czy wstrzeliłem się w rozmiarówkę zamówiłem takie:

http://www.mikesport.pl/shimano-sh-m087g-buty-rowerowe-mtb-pl.html

(sklepu chyba polecać nie muszę ;) )

chodzi się jak w drewniakach ale ma się dobrze jeździć,

Chciałbym je zostawić choć w sumie bardzo ciężkie a moim jedynym powodem było nierysowanie powierzchni podłogi u siebie w domu wystającym blokiem, więc pomyślałem o takich http://www.wiggle.co.uk/shimano-r087-road-cycling-shoes/

i chciałbym zmodyfikować podeszwę, zacięcie szewskie mam a mysle że gniazda na śruby do spd sl mozna by wykorzystać.

Ktoś wie gdzie mogę pomacać w Warszawie?

Pozdrawiam,
Dawid 911

Data: 2012-03-21 04:19:36
Autor: Wilk
Buty Shimano szosa z SPD - modyfikacja podeszwy
Są przejściówki z systemu SPD-SL na system SPD
--

http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2012-03-22 06:09:40
Autor: Dawid 911
Buty Shimano szosa z SPD - modyfikacja podeszwy
Wilk <m-wolff@wp.pl> napisał(a): <ciach>

nie wiem czy się zrozumieliśmy ale oglądając przejściówki natknąłem się na to o co mi chodzi :)

nie chodziło mi o to

http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=28896

niższe w klasyfikacji buty shimano maja dziurki pod SPD i SPD-SL ale podeszwa jest płaska i i tak by dzwoniło o podłogę

http://cdn4.media.cyclingnews.futurecdn.net/2010/10/11/1/shimano_road_mtb_sole
_600.jpg

ale znalazłem to o co mi chodzi:

http://www.lfgss.com/thread43549.html

http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=40563

czyli w dziurki od systemu SPD SL mocujemy wspomniany adapter i mocujemy normalne SPD i w szosowych butach mamy możliwość wejścia do sklepu na trasie lub na klatkę schodową bez gleby.

No i najważniejsze, nie niszczymy bloków.

Uzupełniłem jakby co, może się komuś przyda.

Pozdrawiam,
Dawid 911

--

Buty Shimano szosa z SPD - modyfikacja podeszwy