Buty Specialized?

Data: 2011-04-28 10:06:42
Autor: Alfer_z_pracy
Buty Specialized?
Elo, gdzie teraz kupuje się buty Speca? Czapka mi z głowy spadła z wrażenia, kiedy okazało się że w normalnym sklepie model Comp MTB w tym roku kosztuje 549 zł. A mi wydawało się że 479 z poprzedniego razu już jest wywindowane.

Nie mam oporów przed modelami z 2010, a nawet wcześniejszymi, nawet lepiej bo trwalsze. Nie mam oporu przed sklepami zagranicznymi, wręcz przeciwnie. Tyle, że jak już jest sklep w UK czy gdzieś, to akurat Speca poza granice nie wysyła bo mają umowy żeby rynku oficjalnym dystrybutorom nie psuć.

I co, pozostaje 549?!

A.

Data: 2011-04-28 11:12:39
Autor: kamil/Endurorider.pl
Buty Specialized?

Użytkownik "Alfer_z_pracy" <alferwywalto@mp.pl> napisał w wiadomości news:4db92025$0$2461$65785112news.neostrada.pl...

Tyle, że jak już jest sklep w UK czy gdzieś, to akurat Speca poza granice nie wysyła bo mają umowy żeby rynku oficjalnym dystrybutorom nie psuć.

Ja bym w tej kwestii się Solara poradził (na priv), albowiem 3 x defroster co zasiły nasz kraj przyjechały z uk ;)

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-04-28 11:43:58
Autor: Alfer_z_pracy
Buty Specialized?
kamil/Endurorider.pl napisał:
Ja bym w tej kwestii się Solara poradził (na priv), albowiem 3 x defroster co zasiły nasz kraj przyjechały z uk ;)

To, że można kombinować i angażować znajomych czy kuzynów to ja wiem :-) Myślałem jedynie, że może ktoś zna siakieś szopy co wysyłają do Drugiej Irlandii bez problemu. Nawet na Ebayu u jednego ze sprzedawców Polska była w krajach "wyłączonych" - co jest, epidemii polskiej cholery się boją czy co?

A.

Data: 2011-04-28 11:48:54
Autor: kamil/Endurorider.pl
Buty Specialized?

Użytkownik "Alfer_z_pracy" <alferwywalto@mp.pl> napisał w wiadomości news:4db936f2$0$2444$65785112news.neostrada.pl...

[...]

AFAIC to było direct zrobione ze sklepu :) Co do ograniczeń to nie cholera tylko polski dystrybutor, który wie że bez takich obostrzeń nic nie sprzeda u nas w takiej cenie...

Data: 2011-04-28 02:53:58
Autor: WS
Buty Specialized?
On 28 Kwi, 11:48, "kamil/Endurorider.pl" <flyS...@gaOzeFta.lp> wrote:
U ytkownik "Alfer_z_pracy" <alferwywa...@mp.pl> napisa w wiadomo cinews:4db936f2$0$2444$65785112news.neostrada.pl...

AFAIC to by o direct zrobione ze sklepu :) Co do ogranicze to nie cholera
tylko polski dystrybutor, kt ry wie e bez takich obostrze nic nie sprzeda
u nas w takiej cenie...

Nie jest jakos zabronione? zmowa cenowa, czu 'cus'? ;)
Moze ta pie... UE na cos sie w koncu przyda?

WS

PS. gorzej, jak ukarze Speca jakas kara z duza iloscia zer ;) wtedy
beda zmuszeni odbic to sobie na klientach ;)

Data: 2011-04-28 12:53:49
Autor: Wojtek Sobociński
Buty Specialized?
W dniu 2011-04-28 11:48, kamil/Endurorider.pl pisze:

[...]

Sprzeda, sprzeda... Wystarczy pojechać na KEN do chłopaków z airbike i zobaczyć co tam ludzie kupują...

--
Wojtek Sobociński
Full szosa 2 sztywniaki

Data: 2011-04-28 11:17:21
Autor: Coaster
Buty Specialized?
On 4/28/11 10:06 AM, Alfer_z_pracy wrote:
[...]

Nie, po prostu zmien w koncu na platformy np. typu mouse cage. A jak musisz sie koniecznie przypinac to zaloz PowerGripy - uniezaleznisz sie. ;-) http://tinyurl.com/6l6eae3

A jak chcesz pozostac przy swoim rozwiazaniu to placz i plac. ;-)

--
PoZdR
Sheldon Brown: 1944 - 2008

Data: 2011-04-28 11:41:26
Autor: Alfer_z_pracy
Buty Specialized?
Coaster napisał:
Nie, po prostu zmien w koncu na platformy

Coaster, jesteś genialny! Dzięki! Teraz jeszcze tylko powykręcam bloki z butów bo stukają na chodniku i jazda w góry!

A.

Data: 2011-04-28 11:49:21
Autor: Coaster
Buty Specialized?
On 4/28/11 11:41 AM, Alfer_z_pracy wrote:
Coaster napisał:
Nie, po prostu zmien w koncu na platformy

Coaster, jesteś genialny! Dzięki!

YAW.

Teraz jeszcze tylko powykręcam bloki z
butów bo stukają na chodniku i jazda w góry!

Uff, dobrze, ze tylko z butow a nie ze stopy... ;-)

PS. FYI - jak zmienisz na platformy nie musisz nic wykrecac - mozesz uzywac dowolnych zwyklych butow.

--
PoZdR
Sheldon Brown: 1944 - 2008

Data: 2011-04-28 11:45:50
Autor: ...::QRT::...
Buty Specialized?
Dnia Thu, 28 Apr 2011 11:17:21 +0200, Coaster napisał(a):

[...]

a w czym to jest lepsze od nosków?

Data: 2011-04-28 11:47:33
Autor: kamil/Endurorider.pl
Buty Specialized?

Użytkownik "Coaster" <manypeny@mac.com> napisał w wiadomości news:ipbb7m$5gp$1news.supermedia.pl...

A jak chcesz pozostac przy swoim rozwiazaniu to placz i plac. ;-)

A w dzisiejszym odcinku Coaster i jego ukochane lata 50 te przedstawiamy pre SPD.

Data: 2011-04-28 12:20:20
Autor: Coaster
Buty Specialized?
On 4/28/11 11:47 AM, kamil/Endurorider.pl wrote:

[...]

LOL. Kamil_a_naucz_sie w koncu historii. Choc SPD powstala w drugiej polowie XIX wieku to Shimano opatentowalo SPD w 1990 roku. A dla Ciebie wszystko co bylo przed 1990-tym to 'lata piecdziesiate'. ;-P

--
PoZdR
Sheldon Brown: 1944 - 2008

Data: 2011-04-28 11:47:33
Autor: ...::QRT::...
Buty Specialized?
Dnia Thu, 28 Apr 2011 10:06:42 +0200, Alfer_z_pracy napisał(a):

[...]

w mk bike widziałech na wiosne za jakieś 450 - ale powiem szczerze iż
zniechęciły mnie mocno opinie o marnej trwałości tych butów. Powtarzane
zarówno tutaj jak i w formie testu na NGT.

Data: 2011-04-28 11:57:03
Autor: Michał Pysz
Buty Specialized?
W dniu 2011-04-28 11:47, ...::QRT::... pisze:
[...]

Ale mówisz o butach Speca ogólnie czy o tym konkretnym modelu?

Bo mam jeden egzemplarz ich butów i przetrwały już tyle kąpieli błotno deszczowych w ciągu kilku lat, że trudno zliczyć a nadal trzymają się świetnie.

mp.

Data: 2011-04-28 12:01:58
Autor: kamil/Endurorider.pl
Buty Specialized?

Użytkownik "Michał Pysz" <pysz.michal@wp.pl> napisał w wiadomości news:ipbca7$c3g$1srv.cyf-kr.edu.pl...

Bo mam jeden egzemplarz ich butów i przetrwały już tyle kąpieli błotno deszczowych w ciągu kilku lat, że trudno zliczyć a nadal trzymają się świetnie.

Jako i moje letnie. Naprawdę trwałe.

Data: 2011-04-28 12:16:29
Autor: Alfer_z_pracy
Buty Specialized?
Michał Pysz napisał:
Bo mam jeden egzemplarz ich butów i przetrwały już tyle kąpieli błotno deszczowych w ciągu kilku lat, że trudno zliczyć a nadal trzymają się świetnie.

Ech, temat rzeka. Używam Speców od lat, najpierw Sportów, teraz 2 para Compów. Nie dość, że te starsze były trwalsze, to IMO ładniejsze. No ale co zrobić, kupiłem co było. Ich plusem jest wygoda stopy. Niestety, dość szybko (2 sezony?) podarła się siateczka wentylująca na froncie. O wytarciu środka buta w okolicy ścięgna Ahcillesa szkoda gadać... I mamy zonk: but w sumie działa jak trzeba, jeździ się świetnie, ale widok skarpety przez dziury w siatce jest mocno niekomfortowy. Rozumiecie teraz dlaczego wydać ponad 500 zł (!) na taki produkt wymaga naprawdę dużej odporności psychicznej? Nawet korespondowałem o tym ze Specem w US, wyrazili ubolewanie ale na tym się skończyło.

Z kolei wpadły mi w ręce jakieś Garneau, o niebo ładniejsze... potem sprzedawca powiedział cenę i już w ogóle mi sie smutno zrobiło :-)

A.

Data: 2011-04-28 10:22:09
Autor: Ryszard Mikke
Buty Specialized? [OT]
Alfer_z_pracy <alferwywalto@mp.pl> napisał(a):
Michał Pysz napisał:
> [...]

Z kolei wpadły mi w ręce jakieś Garneau, o niebo ładniejsze... potem sprzedawca powiedział cenę i już w ogóle mi sie smutno zrobiło :-)

A coś sie stało z Sidi, że jeszcze nie padła ta nazwa?

rmikke

Data: 2011-04-28 12:25:26
Autor: Alfer_z_pracy
Buty Specialized? [OT]
Ryszard Mikke napisał:
A coś sie stało z Sidi, że jeszcze nie padła ta nazwa?

Primo, kiedyś miałem Sidi superkrótko bo wyszło że robią pantofle na _wąskie_ stopy.

Secundo, chyba że coś się w międzyczasie zmieniło, Sidi były droższe niż Spece.

A.

Data: 2011-04-28 12:57:11
Autor: Wojtek Sobociński
Buty Specialized? [OT]
W dniu 2011-04-28 12:25, Alfer_z_pracy pisze:
Ryszard Mikke napisał:
[...]

Co do primo to na moją szeroką stopę tylko niektóre buty ze speca pasują (nie będę się chwalił które) ale w ogóle któreś pasują.
Co do secundo to nic się nie zmieniło :)
--
Wojtek Sobociński
Full szosa 2 sztywniaki

Data: 2011-04-28 12:31:45
Autor: ...::QRT::...
Buty Specialized?
Dnia Thu, 28 Apr 2011 12:16:29 +0200, Alfer_z_pracy napisał(a):

Michał Pysz napisał:
[...]

poleciłbym adidasa ale kolarskiego stuffu już nie robią :) Co prawda niby
teraz sprzedają pod marką mavic ale nie wiem czy to to samo jesli chodzi o
jakość.

Data: 2011-04-28 12:21:39
Autor: tanill
Buty Specialized?

Użytkownik "Alfer_z_pracy"> Elo, gdzie teraz kupuje się buty Speca?

Model sport MTB za 55 euro będą w przyszłym tygodniu do kupienia w sklepie, który do PL wysyła

Data: 2011-04-28 12:26:45
Autor: Alfer_z_pracy
Buty Specialized?
tanill napisał:
Model sport MTB za 55 euro będą w przyszłym tygodniu do kupienia w sklepie, który do PL wysyła

Comp, comp, comp :-)! Nigdy więcej rzepowych, klamerka jednak to super rzecz. Comp też będzie?

A.

Data: 2011-04-28 17:31:51
Autor: Arek Bukalski
Buty Specialized?

I co, pozostaje 549?!

A.

mi ostatnio zaprzyjaźniony sprzedawca rowerów i innych gratow proponował compy za 250zł rozmiar 42 i 41, jak chcesz to zapytam czy je jeszcze ma, a były w takich cenach bo spec jakąś wyprzedaż wiosenną robił, rowery tez były w super cenach.
pozdrawiam Arek

Buty Specialized?