Buty Specialized?

Data: 2011-04-28 11:47:33
Autor: ...::QRT::...
Buty Specialized?
Dnia Thu, 28 Apr 2011 10:06:42 +0200, Alfer_z_pracy napisał(a):

Elo, gdzie teraz kupuje się buty Speca? Czapka mi z głowy spadła z wrażenia, kiedy okazało się że w normalnym sklepie model Comp MTB w tym roku kosztuje 549 zł. A mi wydawało się że 479 z poprzedniego razu już jest wywindowane.

w mk bike widziałech na wiosne za jakieś 450 - ale powiem szczerze iż
zniechęciły mnie mocno opinie o marnej trwałości tych butów. Powtarzane
zarówno tutaj jak i w formie testu na NGT.

Data: 2011-04-28 11:57:03
Autor: Michał Pysz
Buty Specialized?
W dniu 2011-04-28 11:47, ...::QRT::... pisze:
[...]

Ale mówisz o butach Speca ogólnie czy o tym konkretnym modelu?

Bo mam jeden egzemplarz ich butów i przetrwały już tyle kąpieli błotno deszczowych w ciągu kilku lat, że trudno zliczyć a nadal trzymają się świetnie.

mp.

Data: 2011-04-28 12:01:58
Autor: kamil/Endurorider.pl
Buty Specialized?

Użytkownik "Michał Pysz" <pysz.michal@wp.pl> napisał w wiadomości news:ipbca7$c3g$1srv.cyf-kr.edu.pl...

Bo mam jeden egzemplarz ich butów i przetrwały już tyle kąpieli błotno deszczowych w ciągu kilku lat, że trudno zliczyć a nadal trzymają się świetnie.

Jako i moje letnie. Naprawdę trwałe.

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-04-28 12:16:29
Autor: Alfer_z_pracy
Buty Specialized?
Michał Pysz napisał:
Bo mam jeden egzemplarz ich butów i przetrwały już tyle kąpieli błotno deszczowych w ciągu kilku lat, że trudno zliczyć a nadal trzymają się świetnie.

Ech, temat rzeka. Używam Speców od lat, najpierw Sportów, teraz 2 para Compów. Nie dość, że te starsze były trwalsze, to IMO ładniejsze. No ale co zrobić, kupiłem co było. Ich plusem jest wygoda stopy. Niestety, dość szybko (2 sezony?) podarła się siateczka wentylująca na froncie. O wytarciu środka buta w okolicy ścięgna Ahcillesa szkoda gadać... I mamy zonk: but w sumie działa jak trzeba, jeździ się świetnie, ale widok skarpety przez dziury w siatce jest mocno niekomfortowy. Rozumiecie teraz dlaczego wydać ponad 500 zł (!) na taki produkt wymaga naprawdę dużej odporności psychicznej? Nawet korespondowałem o tym ze Specem w US, wyrazili ubolewanie ale na tym się skończyło.

Z kolei wpadły mi w ręce jakieś Garneau, o niebo ładniejsze... potem sprzedawca powiedział cenę i już w ogóle mi sie smutno zrobiło :-)

A.

Data: 2011-04-28 10:22:09
Autor: Ryszard Mikke
Buty Specialized? [OT]
Alfer_z_pracy <alferwywalto@mp.pl> napisał(a):
Michał Pysz napisał:
> [...]

Z kolei wpadły mi w ręce jakieś Garneau, o niebo ładniejsze... potem sprzedawca powiedział cenę i już w ogóle mi sie smutno zrobiło :-)

A coś sie stało z Sidi, że jeszcze nie padła ta nazwa?

rmikke

Data: 2011-04-28 12:25:26
Autor: Alfer_z_pracy
Buty Specialized? [OT]
Ryszard Mikke napisał:
A coś sie stało z Sidi, że jeszcze nie padła ta nazwa?

Primo, kiedyś miałem Sidi superkrótko bo wyszło że robią pantofle na _wąskie_ stopy.

Secundo, chyba że coś się w międzyczasie zmieniło, Sidi były droższe niż Spece.

A.

Data: 2011-04-28 12:57:11
Autor: Wojtek Sobociński
Buty Specialized? [OT]
W dniu 2011-04-28 12:25, Alfer_z_pracy pisze:
Ryszard Mikke napisał:
[...]

Co do primo to na moją szeroką stopę tylko niektóre buty ze speca pasują (nie będę się chwalił które) ale w ogóle któreś pasują.
Co do secundo to nic się nie zmieniło :)
--
Wojtek Sobociński
Full szosa 2 sztywniaki

Data: 2011-04-28 12:31:45
Autor: ...::QRT::...
Buty Specialized?
Dnia Thu, 28 Apr 2011 12:16:29 +0200, Alfer_z_pracy napisał(a):

Michał Pysz napisał:
[...]

poleciłbym adidasa ale kolarskiego stuffu już nie robią :) Co prawda niby
teraz sprzedają pod marką mavic ale nie wiem czy to to samo jesli chodzi o
jakość.

Buty Specialized?