Buty Specialized wysyłkowo (UK, DE)

Data: 2010-01-02 20:59:25
Autor: Krees
Buty Specialized wysyłkowo (UK, DE)
Zamierzam kupić sobie buty Speca, model Sport. Prawdopodobnie w UK lub DE, bo
powinno być znacząco taniej niż u nas, a i z dostępnością rozmiaru 40 też.

Ostatnio kilka osób z precla kupowało Defrostery - czy mógłbym Was prosić o
jakiś namiar na sklep? Kiedyś, kiedyś Specem handlował Wiggle, ale już nie
mają tej marki :(.

--   Pozdrawiam,
Krees

Data: 2010-01-02 13:11:36
Autor: solar21
On 2 Sty, 21:59, "Krees" <krees_w...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
[...]

Możesz mieć problem - wiele sklepów UK ma ograniczenie co do wysyłki
rzeczy Speca poza UK - np. Evanscycles. Podobno taka jest polityka
Speca. My kupowaliśmy w http://www.noahsark.co.uk/ , ale tam droga
wysyłka do PL - 32 Ł. Chyba łatwiej w DE. Albo u nas w Twomarku - tam
miewają nawet połówki.

--
Solar

Data: 2010-01-02 21:27:53
Autor: Krees
solar21 <solar91@op.pl> napisał(a):
Speca. My kupowaliśmy w http://www.noahsark.co.uk/

Dzięki.
Faktycznie drogo wychodzi.
A Twomark nie ma mojego rozmiaru :(.
Szukam dalej.

--   Pozdrawiam,
Krees

Data: 2010-01-03 11:40:19
Autor: fest
Buty Specialized wysyłkowo (UK, DE)
Krees napisal i wyslal takie slowa:

Szukam dalej.

Ja kupowałem ostatnio buciki Speca model Sport na airbike.pl mają przeceny
i mega duży wybór, nawet jak by nie było na stronie polecam wysłać meila
czy zadzwonic i sie zapytać
Acha i jeszcze z reguły wielkość buta SPD to jeden numer większy niż numer
stopy dlatego szukaj rozmiaru 41. chyba, że te 40 to już wartość "ze zwyżką" --
Wyslano z Jastarni
http://augustyna.pl/news

Data: 2010-01-03 13:20:34
Autor: Krees
niepodam@op.pl (fest) napisał(a):
Ja kupowałem ostatnio buciki Speca model Sport na airbike.pl mają przeceny
i mega duży wybór, nawet jak by nie było na stronie polecam wysłać meila
czy zadzwonic i sie zapytać

Sklep znam, czasem u nich bywam i robię zakupy. Buty mogą sprowadzić, ale
tylko srebrne. Od biedy mogłyby być, ale nic na siłę. Mogę szukać dalej czarnych.

Acha i jeszcze z reguły wielkość buta SPD to jeden numer większy niż numer
stopy dlatego szukaj rozmiaru 41. chyba, że te 40 to już wartość "ze zwyżką"

:). Buty mierzyłem już dawno temu. Potrzebuję 40.

--   Pozdrawiam,
Krees

Data: 2010-01-03 08:37:34
Autor: solar21
On 3 Sty, 14:20, "Krees" <krees_w...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

:). Buty mierzyłem już dawno temu. Potrzebuję 40.

W Łodzi jest taki sklep - Dynamo, na Kilińskiego. Mierzyłem tam Spece
Comp. Zadzwoń. Jak będą mieli Sport 40, to możemy się dogadać, że Ci
je kupię i wyślę.

--
Solar

Data: 2010-01-03 18:02:34
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Buty Specialized wysyłkowo (UK, DE)
solar21 bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
[...]

Podobny "interes" możemy zrobić z MK Bike w Jaworznie (ul. Grunwaldzka). MK
Bike prowadzi Speca.

Data: 2010-01-04 13:27:36
Autor: Jacek

Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta" <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisał w wiadomości news:1oo34lzdmv2d5$.dlgpedaluje.ile.moze...
solar21 bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):

On 3 Sty, 14:20, "Krees" <krees_w...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

:). Buty mierzyłem już dawno temu. Potrzebuję 40.

Witam
Spróbuj tu  www.bieniaszbike.pl   mają sporo obuwia speca
a kto pyta  nie bładzi

Pozdarwiam
Jacek

..

Data: 2010-01-05 10:42:04
Autor: Krees
Jacek <jacekpiskorski(wywalTO)@poczta.onet.pl> napisał(a):

Witam
Spróbuj tu  www.bieniaszbike.pl   mają sporo obuwia speca
a kto pyta  nie bładzi

Pozdarwiam
Jacek

Chmmm... http://bieniaszbike.pl/index.php?cPath=23_72_79

Podobają mi się DMT, ale ciut za drogie, poza tym moje kolana lubią BG Speca ;).
Zadzwonię, zapytam, może po prostu nie ma tych butów na stronie :).

--   Pozdrawiam,
Krees

Data: 2010-01-05 10:37:31
Autor: Krees
Buty Specialized wysyłkowo (UK, DE)
solar21 <solar91@op.pl> napisał(a):
W =A3odzi jest taki sklep - Dynamo, na Kilińskiego. Mierzyłem tam Spece
Comp. Zadzwoń. Jak będą mieli Sport 40, to możemy się dogadać, że Ci
je kupię i wyślę.

--
Solar

Dzwoniłem - nie mają. Ale dzięki za propozycję.

--   Pozdrawiam,
Krees

Data: 2010-01-03 11:04:12
Autor: Jan Srzednicki
On 2010-01-02, solar21 wrote:
[...]

To polityka Speca na całą Europę. bike24 jeszcze rok temu wysyłali Speca
za granicę, teraz przestali, tłumacząc, że nie mogą, a bardzo by
chcieli.

Ktoś zna się na prawie europejskim? Może można to gdzieś zaskarżyć?

Data: 2010-01-03 04:38:32
Autor: solar21
Buty Specialized wysyłkowo (UK, DE)
On 3 Sty, 12:04, Jan Srzednicki <w_at_wrzask_dot...@nowhere.invalid>
wrote:

To polityka Speca na całą Europę. bike24 jeszcze rok temu wysyłali Speca
za granicę, teraz przestali, tłumacząc, że nie mogą, a bardzo by
chcieli.

Wydaje się mi, że to nadgorliwość. Np. w polecanym przez TOMa Sigma
Sport jest notka:

"Some manufacturers also impose specific requirements: Trek bicycles
cannot be shipped to customers but must be collected from our shop.
Specialized bicycles cannot be shipped outside the UK."

W jakimś innym sklepie też znalazłem taką notkę. Więc wygląda, że
dotyczy to tylko rowerów, a nie całego szpeju.

--
Solar

Data: 2010-01-03 12:53:36
Autor: Jan Srzednicki
wrote:

To polityka Speca na całą Europę. bike24 jeszcze rok temu wysyłali Speca
za granicę, teraz przestali, tłumacząc, że nie mogą, a bardzo by
chcieli.

Wydaje się mi, że to nadgorliwość.

Pisałem swego czasu zarówno do evanscycles, jak i bike24, odpowiedzieli,
że bardzo by chcieli sprzedawać szpej Speca za granicę, ale nie mogą, bo
im umowa nie pozwala.

Data: 2010-01-02 22:01:57
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Buty Specialized wysyłkowo (UK, DE)
Krees bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):

http://www.noahsark.co.uk

Data: 2010-01-03 03:24:44
Autor: TOM
[...]

Może tutaj:
https://www.sigmasport.co.uk/app/secure/ProductDetails.aspx?FamilyID=3734

pozdr

Data: 2010-01-03 05:11:04
Autor: CleaneR
Użytkownik "Krees" <krees_wawa@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hhoc3d$iaf$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ja kupowalem tutaj: http://www.leisurelakesbikes.com/ ale dostawa byla na terenie UK, wiec nie moge potwierdzic ani zaprzeczyc polityce Speca...

zobacz na http://www.chainreactioncycles.com/ tam jest darmowa wysylka do PL od 470zl

z pokladu lotniskowca HMS "INVINCIBLE" specjalnie dla pl.rec.rowery

    Michał "CleaneR" Sciążko

Data: 2010-01-03 04:41:27
Autor: solar21
On 3 Sty, 06:11, "CleaneR" <mscia...@poczta.onet.pl> wrote:

zobacz na http://www.chainreactioncycles.com/ tam jest darmowa wysylka do PL
od 470zl

Jeśli znajdziesz tam choć 1 but Speca... :)

--
Solar

Buty Specialized wysyłkowo (UK, DE)