Buty do ubijaków

Data: 2010-01-10 18:21:19
Autor: Kuba \"inimicus\" Stasiak
Buty do ubijaków
W ostrym kole chce używać ubijaków. Jakie polecicie do tego:
1 - tanie (max do 300PLN, znajdzie się coś?)
2 - lekkie
buciki?

Obecnie używam Accent'ów. Są one jednak za ciężkie, no i woalałbym coś do zapinania na rzep.
_____________________________
amico amicus sum inimico inimicus.pl

Data: 2010-01-11 07:59:55
Autor: zly
Buty do ubijaków
Dnia Sun, 10 Jan 2010 18:21:19 +0100, Kuba "inimicus" Stasiak napisał(a):

W ostrym kole chce używać ubijaków. Jakie polecicie do tego:
1 - tanie (max do 300PLN, znajdzie się coś?)

Pedały za 300 i do tego tanie buty do 300?:)Ciekawy wybór, nie powiem.
A czemu konkretnie ubijaki? Z tego co wiem, średnio się sprawdzają.
--
marcin

Data: 2010-01-13 00:18:08
Autor: Kuba \"inimicus\" Stasiak
Buty do ubijaków

Pedały za 300 i do tego tanie buty do 300?:)Ciekawy wybór, nie powiem.
A czemu konkretnie ubijaki? Z tego co wiem, średnio się sprawdzają.
-- marcin

Ubijaki juz mam, dalem za nie 220. Czemu źle sie sprawdzaja. Widze, ze niektore buty shimano nie przekraczja 300. Które polecice?

Data: 2010-01-13 09:12:16
Autor: zly
Buty do ubijaków
Dnia Wed, 13 Jan 2010 00:18:08 +0100, Kuba "inimicus" Stasiak napisał(a):

Ubijaki juz mam, dalem za nie 220. Czemu źle sie sprawdzaja. Widze, ze niektore buty shimano nie przekraczja 300. Które polecice?

Lepszym rozwiązaniem byłyby 520stki za kilkadzieśiąt zł i droższe, buty
imho. Parę osób po prostu narzekało, już nie pamiętam na co bo to dawno
było, może być,że za mała powierzchnia styku, i że się wbijają w stopę po
jakimś czasie, zwłaszcza przy tanich butach z miękkimi podeszwami. Może to
urban legend, ale tak czy siak zapadło mi w pamięci, żeby mimo wszystko
omijać. Zwłaszcza, że wydatek w sumie nieuzasadniony (poza punktami do
lansu)
--
marcin

Data: 2010-01-13 10:17:05
Autor: Rafał Wawrzycki
Buty do ubijaków
Dnia 13 sty 2010 w liœcie [news:i1dr0u10n8vv.dlgpiki.fixed] zly
[bozupabylazaslona@NOpocztaSPAM.fm] napisał(a):
[...]

Przynajmniej dwom osobom na ostrym w Warszawie ubijaki popekaly. ZTCP od kilku przypadkowych uderzen w krawezniki. 520/540 wielokrotnie takie uderzenia zaliczyly u mnie i sa tylko porysowane.

--
Pozdrawiam,
Rafał W.

Sprzedam rowerowy szpej podróżniczy: http://tiny.pl/hxqkl

http://prw.terror404.net/rwawrzycki/
Odpowiadajšc na adres prywatny usuń WYTNIJ_TO.

Data: 2010-01-13 11:38:18
Autor: Kuba \"inimicus\" Stasiak
Buty do ubijaków

[...]

Możliwe. Mam 540 w góralu, ale do ostrego chciałem coś lżejszego. Temat jednak nie o pedałach, tylko o butach do nich. Bardziej podobają mi się szosowe buty. Czy szosowe będą pasować do ubijaków czy tylko MTB? Żadnych propozycji? To może do 400?

Data: 2010-01-13 12:32:15
Autor: zly
Buty do ubijaków
Dnia Wed, 13 Jan 2010 11:38:18 +0100, Kuba "inimicus" Stasiak napisał(a):

Czy szosowe będą pasować do ubijaków czy tylko MTB? Żadnych propozycji? To może do 400?

Szosowe buty będą jak sama nazwa wskazuje pasować do szosowych pedałów, a
nie do mtb. Poszukaj jakichś tanich sidi, jak nie na allegro to na ibaju.
Giau (Bullet) widzę na allegro za 450. Może niespecjalnie tanie, ale bardzo
przyjemne.
--
marcin

Data: 2010-01-13 18:10:52
Autor: solar
Buty do ubijaków
Kuba "inimicus" Stasiak pisze:

[...]

Może Specialized Sport? Zmieścisz się w 300. Sam mam Comp i jestem bardzo zadowolony.

"W ogóle teologia jest nauką niedorzeczną, a jej dogmaty są albo śmieszne, albo podejrzane."
                                       Giordano Bruno

Data: 2010-01-14 10:21:29
Autor: granat
Buty do ubijaków
[...]

nie wiem czy beda pasowac, ale chodzic to sie w nich na pewno nie da, no chyba ze to ostre to rower tylko na tor.

granat

Data: 2010-01-17 23:08:35
Autor: czemu_ja
Buty do ubijaków
Kuba "inimicus" Stasiak pisze:

Czy szosowe będą pasować do ubijaków czy tylko MTB? Żadnych propozycji? To może do 400?

http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=44391
takie beda pasowac

Data: 2010-01-13 12:35:39
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Buty do ubijaków
Dnia 13.01.2010 00:18 użytkownik Kuba "inimicus" Stasiak napisał :
[...]

Wbijają się w podeszwę i ją niszczą, ale są do tego blaszki
zabezpieczające ponoć. Poza tym słabe łożyska i ogólnie słaba
konstrukcja. Coś za coś. Przychylam się do opinii, że lepiej kupić
520/540 i lepsze buty. A najlepiej kupić stare Time ATAC, ale to już
niestety tylko w muzeum, albo używane.

Widze, ze niektore buty shimano nie przekraczja 300. Które polecice?

ZTCW ogólnie Shimano są w porządku. Najważniejsze jest, żebyś buty
przymierzył, dopiero potem patrz na cenę, firmę i inne aspekty. Gdybym
się osobiście sugerował ceną i marką, to nigdy nie miałbym pasujących butów.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2010-01-13 16:45:54
Autor: Bartosz Derleta
Buty do ubijaków
W dniu 2010-01-13 12:35, "Mikołaj \"Miki\" Menke" pisze:
[...]

A tu się zgodzę całkowicie. Miałem dylemat co do wyboru pedałów, myślałem nawet nad ubijakami, jednak w jednym ze sklepów moją uwagę przykuły właśnie takie klockowate Time ATAC. Widać było, że już swoje odleżały, dlatego były mocno przecenione, ale poza tym nieużywane.

Mogę całkowicie polecić, zaliczyły kilkadziesiąt uderzeń, ciężko je zapchać, tylko dość dużo ważą.

Skoro wątek był o butach, ja między innymi mam takie z deca ichnie (rockrider czy coś), poza tym że -20pkt do lansu za markę, to jestem dość mocno zdziwiony, że przetrwały więcej niż 1 sezon. Także, moim zdaniem, można zaryzykować, jeśli to koniecznie mają być tanie buty. Aha, nie wiem ile *teraz* kosztują.

--
Pozdrawiam,
Bartosz Derleta

Buty do ubijaków