[Reklamacje] Buty i zapiętki

Data: 2009-10-26 10:38:52
Autor: Szymon R.
[Reklamacje] Buty i zapiętki
Witajcie!
4 tygodnie temu pisałem o reklamacji butów Meindl. Buty były w Niemczech, i wróciły z nich z karteczką wraz z informacją, o wymianie zapiętka. Zadowolony z takiego obrotu sprawy, udałem się 2 dni temu po odbiór naprawionych butów. Otwieram paczkę - są, sięgam do środka - jest - wytarcie jest! Czyli nic nie zostało naprawione :/

Informuje o tym sprzedawcę, a ten obiecuje zająć się tematem niezwłocznie w poniedziałek. I zajął się. Kilka minut po 10., dostaję telefon: "Czeka na pana NOWA para butów".

Takie zakończenie wyjątkowo wprawiło mnie w dobry nastrój jak na początek tygodnia :). Może temu ta firma tak ceni sobie modele, licząc, że nie w każdej cenie musi zmieścić 2 pary? ;)).
Miło dostać nowe buty, po jednak dość intensywnym ich użytkowaniu ;)

Szymon Rochowiak

Klub Górski Zdobywcy               http://zdobywcy.zywiec.pttk.pl
Bacówka na Krawcowym Wierchu       http://krawcow.pttk.pl
Noc Krawculi    http://krawcow.pttk.pl/nockrawculi/
GG: 2461026

Data: 2009-10-26 11:04:47
Autor: J_K_K
[Reklamacje] Buty i zapiętki

Użytkownik "Szymon R." <bacowkaSP@m.gory.com.pl> napisał w wiadomości news:hc3rb6$65j$1nemesis.news.neostrada.pl...
Może temu ta firma tak ceni sobie modele, licząc, że []w każdej cenie musi zmieścić 2 pary? ;)).

Coraz częściej spotykane "cięcie" kosztów.
Firmy (różne branże) oszczędzają na materiałach
i kontroli jakości, bo taniej wychodzi wymienić całość
lub podzespół, bez wdawania się w zbytnie szczegóły.

Pzdr

JKK

Data: 2009-10-26 12:30:51
Autor: Doczu
[Reklamacje] Buty i zapiętki
W dniu 2009-10-26 11:04, J_K_K pisze:

[...]

A i klient jest zadowolony z takiego obrotu sprawy jak widac po ostatnich przypadkach.

--
Pozdrawiam Doczu
Adres do korespondencji

[Reklamacje] Buty i zapiętki