Data: 2009-10-26 10:38:52 | |
Autor: Szymon R. | |
[Reklamacje] Buty i zapiętki | |
Witajcie!
4 tygodnie temu pisałem o reklamacji butów Meindl. Buty były w Niemczech, i wróciły z nich z karteczką wraz z informacją, o wymianie zapiętka. Zadowolony z takiego obrotu sprawy, udałem się 2 dni temu po odbiór naprawionych butów. Otwieram paczkę - są, sięgam do środka - jest - wytarcie jest! Czyli nic nie zostało naprawione :/ Informuje o tym sprzedawcę, a ten obiecuje zająć się tematem niezwłocznie w poniedziałek. I zajął się. Kilka minut po 10., dostaję telefon: "Czeka na pana NOWA para butów". Takie zakończenie wyjątkowo wprawiło mnie w dobry nastrój jak na początek tygodnia :). Może temu ta firma tak ceni sobie modele, licząc, że nie w każdej cenie musi zmieścić 2 pary? ;)). Miło dostać nowe buty, po jednak dość intensywnym ich użytkowaniu ;) -- Pozdrawiam Szymon Rochowiak Klub Górski Zdobywcy http://zdobywcy.zywiec.pttk.pl Bacówka na Krawcowym Wierchu http://krawcow.pttk.pl Noc Krawculi http://krawcow.pttk.pl/nockrawculi/ GG: 2461026 |
|
Data: 2009-10-26 11:04:47 | |
Autor: J_K_K | |
[Reklamacje] Buty i zapiętki | |
Użytkownik "Szymon R." <bacowkaSP@m.gory.com.pl> napisał w wiadomości news:hc3rb6$65j$1nemesis.news.neostrada.pl... Może temu ta firma tak ceni sobie modele, licząc, że []w każdej cenie musi zmieścić 2 pary? ;)). Coraz częściej spotykane "cięcie" kosztów. Firmy (różne branże) oszczędzają na materiałach i kontroli jakości, bo taniej wychodzi wymienić całość lub podzespół, bez wdawania się w zbytnie szczegóły. Pzdr JKK |
|
Data: 2009-10-26 12:30:51 | |
Autor: Doczu | |
[Reklamacje] Buty i zapiętki | |
W dniu 2009-10-26 11:04, J_K_K pisze:
A i klient jest zadowolony z takiego obrotu sprawy jak widac po ostatnich przypadkach. -- Pozdrawiam Doczu Adres do korespondencji doczu_małpa_interia.pl |
|