Buty - miasto/weekendowe latanie

Data: 2011-06-28 17:08:21
Autor: PawelK vel Pablo
Buty - miasto/weekendowe latanie
Dnia 179 roku bieżącego, Ryba76 zeznał(a) jak następuje:

Szukam i szukam i mętlik mam już w głowie.
Szukam butów na nakeda (istotne info bo kowbojek nie chcę) do jazdy
po mieście i czasem w weekendy jakiś dłuższy wypad.

No i dylemat sportowe czy może turystyczne?

No i jakie? Myślałem o SIDI, Dainesse, Held może Modeka

Cena? No nie chcę przeginać myślałem o kwocie max 800 zeta ale
oczywiście fajniej było by wydać mniej. Zależy mi na tym aby
dopasować buty do potrzeb i żeby były bezpieczne.

W czym jeździcie? Może ktoś coś doradzi?

http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no=ODI3MzIxOQ=
--
PawelK vel Pablo
e-mail: pablo i klubvolvo org pl

Data: 2011-06-28 17:11:43
Autor: Norbi
W dniu 2011-06-28 17:08, PawelK vel Pablo pisze:

http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no=ODI3MzIxOQ==

Na miasto
http://allegro.pl/sportowe-buty-skorzane-adrenaline-sbr-210-43-i1667752240.html

i pozniej dokupic cos dluzszego :)

Norbi
BLACK XX'03

Data: 2011-06-28 17:37:02
Autor: Marcin N
Użytkownik "Norbi"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4e09ef30$0$2442$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

========

"Na mieście" wydarza się najwięcej wypadków. Zwłaszcza słynnych wymuszeń przy skręcie w lewo. Czy w tym świetle - warto na miasto ubierać coś delikatniejszego?

Data: 2011-06-28 17:51:14
Autor: Norbi
W dniu 2011-06-28 17:37, Marcin N pisze:

========

"Na mieście" wydarza się najwięcej wypadków. Zwłaszcza słynnych wymuszeń
przy skręcie w lewo. Czy w tym świetle - warto na miasto ubierać coś
delikatniejszego?

Porownujac z turystycznymi butami to nie sa wcale delikatne buty...
w stricte sportowych wysokich bedzie Ci sie zle chodzilo i pieknie
bedziesz skrzypial :)

Norbi
BLACK XX'03

Data: 2011-06-28 18:33:21
Autor: KJ Siła Słów
W dniu 2011-06-28 17:51, Norbi pisze:
W dniu 2011-06-28 17:37, Marcin N pisze:

Porownujac z turystycznymi butami to nie sa wcale delikatne buty...

Ino krótkie, kostka się skręci przy czymkolwiek wiecej niz gleba parkingowa.

w stricte sportowych wysokich bedzie Ci sie zle chodzilo i pieknie
bedziesz skrzypial :)

Dobrze skrzypieć to jest lans.
:-)

KJ

Data: 2011-06-28 22:49:24
Autor: marider
W dniu 2011-06-28 18:33, KJ Siła Słów pisze:
W dniu 2011-06-28 17:51, Norbi pisze:
w stricte sportowych wysokich bedzie Ci sie zle chodzilo i pieknie
bedziesz skrzypial :)

Dobrze skrzypieć to jest lans.
:-)

Ale strasznie to wk... i smarowanie nie daje. Mialem Alpinestars SMX Plus, nie polecam wlasnie ze wgledu na glupawe dzwieki, po wymianie na Supertechy problem zniknal.

A koledze polecam Alpinestars GPS3 (albo GPS bez slizgacza na palcach). Bedzie zadowolony i da sie w tym polazic i turystycznie.

Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki