Buty motocyklowe za 150 zl....?

Data: 2011-02-17 15:01:37
Autor: Damork
Buty motocyklowe za 150 zl....?
Na mównicę wtargnął "power_bit", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i
ryknął:

Ekipa potrzebuje pomocy z wyborem butów. Nie stać mnie na drogie papcie, używek również bym nie chciał. Na allegro znalazłem to, wiecie coś na temat tych "kozaków" http://motoallegro.pl/hit-cenowy-buty-motocyklowe-rozm-45-i1450171395.html

Podstawowe pytanie (oprócz jakości tych cudnych osłon na kopyta, o której
nic nie wiem), to to czy masz możliwość przymiarki/odbioru osobistego,
ewentualnie czy liczysz się z możliwością dołożenia 40 zł (2xprzesyłka)
przy wymianie na inny numer. Buty, rękawiczki, kaski - tego bez przymiarki
danego modelu nie powinno się kupować wysyłkowo.
Ja z butami bym nie ryzykował, raz że mam u jednego producenta 44, a u
drugiego 45, dwa że czasem mimo teoretycznie dobrego rozmiaru są zwyczajnie
cholernie niewygodne. A z założenia w butach na moto raczej się spore
odcinki czasu spędza, lepiej żeby dobrze leżały.

--
Pozdrawiam Piotr Mockałło
Jednoosobowa Armia Mordoru na XJ 600N

Buty motocyklowe za 150 zl....?