Buty na snowboard

Data: 2009-07-09 19:20:21
Autor: M.B.
Buty na snowboard

Użytkownik "Lucas" <krezoly"wykasuj_to"@"i_to_też"wp.pl> napisał w wiadomości news:h1opq9$9al$1atlantis.news.neostrada.pl...
Witam.

Jestem typowym amatorem z jednorocznym stażem i zamierzam kupić sobie buty na deskę.
Czym muszę się kierować i na co zwracać uwagę szukając i w końcu kupując buty.
Chodzi oczywiście o nowe buty do jazdy typowo rekreacyjnej :)

witam, też jestem za twardymi ... od samego początku jeżdżę w burton
driver x, to już 70 dni na desce zaczynałem 05/06
system wiązani buta jest o niebo lepszy od wszystkich innych rozwiazań
z którymi się spotkałem, sznurówki po przetarciu bez problemu dostałem
nowe za free po drodze sklep w insbrucku... w polsce 10-30 pln zależy w ktorym sklepie...
jak chcesz żeby były miększe to mocniej sznurujesz wewnętrznego buta, a luzniej skorupę ..

ps. da się w nich też poskakac....

mb

Buty na snowboard