Buty pod automaty... czy naprawde nic nie ma?

Data: 2010-12-31 12:23:03
Autor: Maciek
Buty pod automaty... czy naprawde nic nie ma?
Uzywam tych: http://www.trekkersport.com.pl/sklep-turystyczny-gorski/zamberlan/56-buty-gorskie/6779-buty-zamberlan-expert-plus-gt (poprzednia wersja, kolor szary), tyle ze sa to buty na - moim zdaniem - dosc waska stope. Ale równiez dziwi mnie plan zastosowania ich jako buty caloroczne. Moze lepiej w tej cenie kupic lekkie buty letnie i najtansze raki koszykowe?

Maciek

Uzytkownik "Tomasz Smolinski" <smolinski.t@gmail.com> napisal w wiadomosci news:4ede0d9b-f901-42a1-a271-0ab659ab4864o14g2000yqe.googlegroups.com...
Witam Wszystkich i z gory zycze Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku.

Rok 2010 konczy mi sie troche smutno, gdyz musze sie rozstac z moimi
10-cio letnimi butami
Trezeta Fitzroy GTX.

W zwiazku z tym chce kupic jakies podobne. Nie wiem czy mam wygorowane
wymagania, zle szukam, czy moze obecny rynek nie oferuje nic
konkretnego (w co watpie).

Poszukuje butow z mozliwoscia wpiecia rakow automatycznych, ale zeby
nie byly to buty typowo zimowe (gdyz posiadam pol-skoropy) lecz takie
w ktorych mozna pochodzic caly sezon (moje stare Trezety sprawowaly
sie idealnie) i w razie potrzeby do ktorych mozna podpiac automaty by
przejsc krotkie oblodzone odcinki wczesna wiosna lub pozna jesienia.
Chcialbym aby byly z jednego kawala skory (ewentualnie z dwoch - ale
bez szwow na/w okolicach jezyka).
Podeszwa wibram i skora licowana badz inny _gladki_ material po krotym
woda bedzie splywala.
GoreTex bylby tez mile widziany.

Znacie jakies buty, ktore nadal sa w sprzedazy i ktore byly by bliskie
mojemu idealowi?
Przedzial cenowy: kazdy

Do Siego Roku,
Tomek

Buty pod automaty... czy naprawde nic nie ma?