Buty skitourowe

Data: 2009-12-14 10:45:30
Autor: Grzegorz Lipnicki
Buty skitourowe

Szukam czegoś co będzie wygodne na podejściu, trzymało w miarę nogę w puchu
(3/4 klamry?) i nie ważyło 2kg per but.

na takie pytanie otrzymasz zwykle odpowiedzi
użytkowników bądź to zachwalających, bądź to
odradzających dany model w zależności od tego, czy trafili,
czy nie trafili z doborem:)
jeśli masz dostęp do sklepów w swojej okolicy,
to najlepiej poświęcić sporo czasu na przymiarki
i średnio przejmować się zaleceniami bliźnich;
ja ze swej strony mogę polecić;) buty z wkładami termoformowalnymi-
poza dopasowaniem - mniejsze ryzyko obtarć, choć plusy
ujemne też są;)

 g.

PS
a' propos trzymania - gdzieś w Sieci wisi zestawienie
orientacyjnego "flexu" dla butów typu tour;

Data: 2009-12-14 11:45:09
Autor: Łorzełek
Buty skitourowe

[...]

no wlasnie zaczalem tour objazdowy do sklepach z takimi butami

PS
a' propos trzymania - gdzieś w Sieci wisi zestawienie
orientacyjnego "flexu" dla butów typu tour;

ok, poszukam tego o flex'ie
O kilku rodzajach butów znalazlem tez taki artykul: http://www.skitury.net/download/SKIbuty.pdf dla wstepnego odrzucenia konkretnych modeli

--
pozdrówko
Łorzełek

Data: 2009-12-14 14:22:44
Autor: Krzysztof Pilsniak
Buty skitourowe
odradzających dany model w zależności od tego, czy trafili,
czy nie trafili z doborem:)

Pewne ogólne zależności są jednak spełnione. Szczególnie jesli chodzi o dopasowanie - firma <-> stopa.
To kwestia ilości przymierzonych/jeżdżonych/wykończonych butów.

Buty skitourowe