Buty trekkingowe

Data: 2009-06-05 08:29:27
Autor:
Buty trekkingowe
Archiwum grupy przejrzałem, ale nie znalazłem nic, co by mnie interesowało.
Poszukuję butów do następującego przeznaczenia - chciałbym w nich w okresie
wiosna-lato-jesień móc wygodnie chodzić po lesie (mam psa myśliwskiego, także
dziennie 3h spędzamy na spacerach w 3miejskim Parku Krajobrazowym), oprócz
tego rozpoczynam przygodę z trekkingiem, planuję weekendowe wycieczki najpierw
po Kaszubach, może gdzieś dalej, plus wakacje w górach. Buty mają być przed
kostkę, nadawać się do chodzenia po błocie, ale też podchodzenia po
trawie/kamieniach, cena idealnie to poniżej 200zł. Możecie coś polecić?v

Data: 2009-06-05 11:11:04
Autor: bans
Buty trekkingowe
baranina123@gazeta.SKASUJ-TO.pl pisze:

 cena idealnie to poniżej 200zł.

Nie ma takich. Serio, z takimi wymaganiami nie kupisz porządnych butów poniżej 200zł.

--
bans

Data: 2009-06-05 09:36:57
Autor:
Buty trekkingowe
bans <goc@o2.pl> napisał(a):
>  cena idealnie to poniżej 200zł. Nie ma takich. Serio, z takimi wymaganiami nie kupisz porządnych butów poniżej 200zł.

Hmm, no to mnie zmartwiłeś. Myślałem, że skoro jestem turystą amatorem to
żadnego wypasu nie potrzebuje i za 200zł kupię coś sensownego. za 270zł są
chociażby takie buty:
http://www.sportowy.com.pl/product_info.php?manufacturers_id=2&products_id=521
Nie ma nic tańszego i mniej profi? Jeśli rzeczywiście nie - co możecie polecić
do 300zł?

Data: 2009-06-05 11:43:04
Autor: bans
Buty trekkingowe
baranina123@WYTNIJ.gazeta.pl pisze:

http://www.sportowy.com.pl/product_info.php?manufacturers_id=2&products_id=521

To w miarę rozsądne rozwiązanie. Choć to firma z tych naprawdę najtańszych.

Nie ma nic tańszego i mniej profi? Jeśli rzeczywiście nie - co możecie polecić
do 300zł?

Aj, no możesz i kupić buty tańsze niż 200zł, ale skoro już pytasz w necie, to znaczy, że byle co cię nie interesuje, w takim wypadku po prostu kupiłbyś takie, jakie by ci się spodobały i tyle.

Tu masz różne opinie:

http://ngt.pl/14_Niskie.html

A ceny tych modeli ewentualnie sprawdź w internetowych sklepach.

Jedna uwaga - butów Campus unikaj jak ognia.

--

bans

Data: 2009-06-05 11:51:40
Autor: bans
Buty trekkingowe
baranina123@WYTNIJ.gazeta.pl pisze:

Hmm, no to mnie zmartwiłeś. Myślałem, że skoro jestem turystą amatorem

Aha, jeszcze jedna uwaga: turysta to turysta, tu nie amatorów, bo niby jak ich odróżnić od hm, "profesjonalistów"? :)

Jak długo planujesz chodzić w takich butach? Rok, dwa, trzy? Wątpię, żeby np. te Lomery wytrzymały tak długo (to oczywiście zależy od intensywności używania i po prostu szczęścia do danej pary)

Sam od 2003 roku używam Scarpy Vento (400zł) i jedynie podeszwa pięty się wytarło. Od prawie 2 lat mam Scarpy Cinque Terre - nie widać na nich _żadnych_ śladów zużycia. Sumarycznie okazuje się, że buty za 400-450zł wyjdą cię taniej, niż takie za 200.

Wiem, cena 400 czy 450zł wydaje się hm, wyśrubowana (ale zaręczam, że znajdziesz niskie buty i niemal dwukrotnie droższe) - ale ja mam jedną zasadę: na plecaku i butach nie oszczędzam.

--
bans

Data: 2009-06-05 11:56:17
Autor: Titus Atomicus
Buty trekkingowe
In article <h0aovp$1io$1@inews.gazeta.pl>,
 " " <baranina123@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

[...]

Raczej watpliwe...

[...]

Przejdz sie do HiMountaina.
Gdzies tu byla lista sklepow HM z przecenami. Na pewno jest tam jakis sklep z 3City...

TA

Data: 2009-06-05 11:57:47
Autor: Przemek
Buty trekkingowe
Użytkownik <baranina123@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:h0al17$e35$1inews.gazeta.pl...
[...]

Polecam Hi-Tec. Zwykłe, bez vibramów itp. bajerów, skórzane. Wytrzymują minimum 3 sezony chodzenia po górach (w moim przypadku głównie Beskidy) i na co dzień zimą. Zaimpregnowane nie przemakają.

--
Pozdrawiam:
Przemek

Data: 2009-06-05 13:46:01
Autor: Tomasz Sójka
Buty trekkingowe
Dnia Fri, 5 Jun 2009 08:29:27 +0000 (UTC), baranina123@gazeta.SKASUJ-TO.pl
napisał(a):

[...]

Witam!
Jakoś do niskich butów w teren, podkreślam w teren, nie mam przekonania. No
niby da się, ale trzeba jednak uważać. Najbardziej wkurza mnie to wszystko
co wpada do środka :) Poza tym kostka - w tej kwestii dla mnie wysoki but
to konieczność...
No i kwestia ceny - do 200 to chyba tylko zwykłe snikersy kupisz; do
trzystu też raczej trzeba się rozglądać za wyprzedażami/promocjami itp.
A i tak jakiejś gwarancji większej trwałości nie dostaniesz.
Pozdrawiam Tomek

Data: 2009-06-05 14:00:26
Autor: Titus Atomicus
Buty trekkingowe
In article <jofnrv89oqzg.16wizlt0i3d4f$.dlg@40tude.net>,
 Tomasz Sójka <nobody@email.com> wrote:

 do
trzystu też raczej trzeba się rozglądać za wyprzedażami/promocjami itp.
A i tak jakiejś gwarancji większej trwałości nie dostaniesz.

Dlaczego?
W tym HiMo bylo naprawde sporo butow do 300zl (przecenionych ze 400 i wiecej).
TA

Data: 2009-06-05 14:09:36
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Buty trekkingowe
Panie baranina123@gazeta.SKASUJ-TO.pl, prezesie pl.rec.gory z siedzibą w
<news:h0al17$e35$1inews.gazeta.pl> przy ul....

[...]

Ja Ci mogę odradzić jedne. Miałem przez raptem 2 sezony buty Jacka
Wolffskina, nazywały się... Star Track chyba. Szczęśliwie nie kupisz ich,
bo JW się wycofał (?) z ich produkcji, a przynajmniej nie ma ich w
sklepach.
Teraz męczę Keena jakiegoś, ale to bez cudów, bo głównie w butach SPD się
poruszam. Znaczy - buty od Keena świetne, ale mało używane.

Data: 2009-06-06 13:04:32
Autor: Albert
Buty trekkingowe
Data: 2009-06-09 04:28:50
Autor: BeDe
Buty trekkingowe
Hej,

Do 200 plnów to byś pewno wyszarpał coś z decathlona. Ale piszesz o
Trójmiejskim Parku, więc zakładam, żeś z tych okolic, a tam zdaje się
takowego pawilonu nie ma.

Ale jak napisano powyżej, poszukaj a trafisz na jakąś promocję,
wyprzedaż etc.
Moim zdaniem, warto zainwestować w buty, nie ma bata.

Pozdrawiam
bd

Data: 2009-06-09 19:13:34
Autor: Titus Atomicus
Buty trekkingowe
In article <95883597-b411-4ba1-b602-2708322e2e95@z19g2000vbz.googlegroups.com>,
 BeDe <b_dutkiewicz@o2.pl> wrote:

Hej,

Do 200 plnów to byś pewno wyszarpał coś z decathlona.
No wlasnie w Deacatlonie nic ciekawego do 200zl nie ma.

TA

Buty trekkingowe