Buuuaaahhhaaahhhaaa!!!

Data: 2009-09-17 09:29:03
Autor: boukun
Buuuaaahhhaaahhhaaa!!!
Tak strasznie Kaczyńscy, Sikorski i Kwaśniewski lizali amis tyłki, byli nawet gotowi polskiego podatnika pieniędzmi dopłacać do amerykańskiej instalacji na terytorium RP, a tu murzynek pokazał gdzie Polaczków miejsce... Polacy wygrali i moja jest zawsze racja i moja racja jest mojsza jak Kwaśniewsko-Kaczyńsko-Sikorskojsza, bo moja racja jest zawsze naj-mojsza!!! Słupczanie i Polacy mogą spać spokojnie...

boukun

Buuuaaahhhaaahhhaaa!!!