Buuuaaahhhaaahhhaaa!!!

Data: 2013-08-14 14:02:17
Autor: boukun
Buuuaaahhhaaahhhaaa!!!
Biskupi radomscy: wyrażamy sprzeciw przeciwko zdejmowaniu krzyża

Biskupi radomscy wyrazili nadzieję, że krzyż usunięty z miejskiej komendy policji wróci na miejsce. Policjanci anonimowo zarzucili szefowi radomskiej policji, że polecił zdjąć krzyże w komendzie i komisariatach. On sam wyjaśnia, że zdecydował tylko ws. krzyża w swoim gabinecie.

Biskupi radomscy Henryk Tomasik i Adam Odzimek napisali w oświadczeniu, zamieszczonym na internetowej stronie diecezji, że z niepokojem przyjęli informacje o wydarzeniach na komendzie policji.

"Wyrażamy zdecydowany sprzeciw przeciwko praktykom zdejmowania krzyża w tych miejscach, w których był obecny. Wyrażamy nadzieję, że ten krzyż wróci na swoje miejsce i będzie pomagał w umacnianiu postawy służby osób zatroskanych o dobro wspólne i porządek społeczny. Za tę pracę dziękujemy" - napisali biskupi.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Biskupi-radomscy-wyrazamy-sprzeciw-przeciwko-zdejmowaniu-krzyza,wid,15898342,wiadomosc.html

A w dupę z żydowskimi symbolami...
Może mi też każą na nowo w domu powiesić żydowski krzyż?
http://www.youtube.com/watch?v=uAB6caaFiao

boukun

Data: 2013-08-14 15:41:53
Autor: Trybun
Buuuaaahhhaaahhhaaa!!!
W dniu 2013-08-14 14:02, boukun pisze:

A w dupę z żydowskimi symbolami...
Może mi też każą na nowo w domu powiesić żydowski krzyż?
http://www.youtube.com/watch?v=uAB6caaFiao

boukun

Wieszać nie musisz, ale te twoje pretensje do biskupów w reakcji na ich obronę krzyża są jakby trochę nie na miejscu...

Data: 2013-08-14 17:41:59
Autor: Kukus Minipalus
Buuuaaahhhaaahhhaaa!!!

"Trybun" <Ylih@yachu.com> schrieb im Newsbeitrag news:kug1n7$n5t$1node1.news.atman.pl...
[...]

A co mają biskupi do państwowej policji? Czyżbym nie zauważył,że polska stała sie państwem wyznaniowym?

Data: 2013-08-14 19:32:11
Autor: Bogdan Idzikowski
Buuuaaahhhaaahhhaaa!!!

Użytkownik "Kukus Minipalus" <dudusmalolepszy@interia.pl> napisał w wiadomości news:520ba567$0$24706$6d5eeec5news.sunnyusenet.com...

[...]

Widocznie mało spostrzegawczy jesteś!

ubawiony

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-08-23 23:27:05
Autor: Towarzysz Gnój
Buuuaaahhhaaahhhaaa!!!

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:520bbf1d$0$1449$65785112news.neostrada.pl...

| Użytkownik "Kukus Minipalus" <dudusmalolepszy@interia.pl> napisał w
| wiadomości news:520ba567$0$24706$6d5eeec5news.sunnyusenet.com...

| Widocznie mało spostrzegawczy jesteś!

No i widzicie Idzikowski? A miało byc normalnie...

Data: 2013-08-24 12:17:25
Autor: Towarzysz Gnój
Buuuaaahhhaaahhhaaa!!!

Użytkownik "Kukus Minipalus" <dudusmalolepszy@interia.pl> napisał w wiadomości

| "Trybun" <Ylih@yachu.com> schrieb im Newsbeitrag

| A co mają biskupi do państwowej policji?

No własnie? SB zostało rozwiązane, więc po co jeszcze sie tam szwendać?
__
gru.pl

Data: 2013-08-24 15:18:47
Autor: Trybun
Buuuaaahhhaaahhhaaa!!!
W dniu 2013-08-14 17:41, Kukus Minipalus pisze:

[...]

Policja nie jest konkurencją dla Kościoła, a także czyimś prywatnym folwarkiem. Natomiast krzyż jest symbolem wiary większości społeczeństwa. Ale przecież nie o to chodzi - chodzi o to że jakie ty masz prawo zabraniać biskupom propagowania swojej wiary? Czego od nich oczekujesz?

Data: 2013-08-14 22:56:51
Autor: boukun
Buuuaaahhhaaahhhaaa!!!
Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:kug1n7$n5t$1node1.news.atman.pl...
[...]

Nie na miejscu jest wpierdalanie się biskupów do wszystkich instytucji z pretensjami, że nie wisza się tam żydowskie krzyże...

I to karanie ludzi za wolność ekspresji jest nie na miejscu

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,TVP-ukarana-za-wystep-kabaretu-Limo-Skecz-urazil-uczucia-religijne,wid,15900436,wiadomosc.html

boukun

Data: 2013-08-24 12:17:14
Autor: Towarzysz Gnój
Buuuaaahhhaaahhhaaa!!!

| Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości

| Nie na miejscu jest wpierdalanie się biskupów do wszystkich instytucji z
| pretensjami, że nie wisza się tam żydowskie krzyże...

Słusznie towarzyszu boukun! Lepiej tam powiesić swastykę, bo sierp i młot to żydokomuna...
gnoj.czerwony@gru.pl

Data: 2013-08-24 15:18:55
Autor: Trybun
Buuuaaahhhaaahhhaaa!!!
W dniu 2013-08-14 22:56, boukun pisze:
[...]

Nie masz prawa zabraniać im krzewienia wiary.

Data: 2013-08-24 15:50:59
Autor: Towarzysz Gnój
Buuuaaahhhaaahhhaaa!!!

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:kvabs0$lku$1node2.news.atman.pl...

| Nie masz prawa zabraniać im krzewienia wiary.

Słusznie towarzyszu Trybun!
Policja może, a nawet powinna krzewić wiarę, tak jek kiedyś krzewiła socjalizm..
 z Partyjnym Pozdrowieniem!
gru.pl

Buuuaaahhhaaahhhaaa!!!