Buuuu-ha-ha! Re: PO złamała konstytucję i standardy Rady Europy

Data: 2013-10-14 19:28:54
Autor: jr

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:525c0d87$0$29745$65785112news.neostrada.pl...
| PiS zapowiada „wyciągnięcie konsekwencji” po kampanii antyreferendalnej

ROTFL! - Już widzę te 'konsekwencje'! :-DDDD
Co im zrobicie matoły?! Zaskarżycie? Powtórzycie? A nie pomyślał u was nikt o tym, jaki będzie tego wynik?
Bardzo chciałbym, żeby Kaczuś wygrał te skargi i doprowadził do powtórki. Założę się, że jeszcze mniej ludzi za nim pójdzie, bo czym więcej Kaczyński sie pokazuje, tym większe poparcie ma PO.
Jak tak dalej pójdzie, HGW może spokojnie zastąpić Komorowskiego na urzędzie. Polityczny spór ze zdziecinniałym Kaczusiem to w Polsce najlepsza gwarancja popularności.

Data: 2013-10-14 19:32:06
Autor: u2
W dniu 2013-10-14 19:28, jr pisze:
Jak tak dalej pójdzie, HGW może spokojnie zastąpić Komorowskiego na urzędzie.

hi hi hi nadaje sie jako zydowa ...-;)

--
"Żydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, że są narodem wybranym. Czują się oni upoważnieni do interpretowania wszystkiego, także doktryny katolickiej. Cokolwiek byśmy zrobili, i tak będzie poddane ich krytyce - za mało, że źle, że zbyt mało ofiarnie. W moim najgłębszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Żydami, bo on do niczego nie prowadzi... Ludzi, którzy używają słów 'antysemita', 'antysemicki', należy traktować jak ludzi niegodnych debaty, którzy usiłują niszczyć innych, gdy brakuje argumentów merytorycznych. To oni tworzą mowę nienawiści".

Data: 2013-10-14 19:49:16
Autor: jr

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:525c2a96$0$32685$65785112news.neostrada.pl...

| hi hi hi nadaje sie jako zydowa ...-;)

Stoltzman też Żyd, a dwa razy był. Chcesz matołku HGW dla odmiany? - maszeruj z Kaczusiem na Kowno.

Data: 2013-10-14 19:51:23
Autor: u2
W dniu 2013-10-14 19:49, jr pisze:
Stoltzman też Żyd, a dwa razy był. Chcesz matołku HGW dla odmiany? - maszeruj z
Kaczusiem na Kowno.

ale kaczyus tysz zyd, synalku partyjnego kacyka ...-;)

Data: 2013-10-14 20:04:25
Autor: jr

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:525c2f1b$0$29757$65785112news.neostrada.pl...

| ale kaczyus tysz zyd

Za głupi na Żyda. Dlaczego?
No cóż - stan wojenny w kościelnej kruchcie...

Data: 2013-10-14 20:06:48
Autor: u2
W dniu 2013-10-14 20:04, jr pisze:
Za głupi na Żyda. Dlaczego?
No cóż - stan wojenny w kościelnej kruchcie...

to podobnie jak Tusk, ktory za komuny jezdzil sobie bez przeszkod na zachod i wracal podobnie jak ty synalku partyjnego kacyka...-;)

Data: 2013-10-14 20:15:59
Autor: jr

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:525c32b7$0$14836$65785112news.neostrada.pl...

| to podobnie jak Tusk

A to gdzieś usłyszał?

Data: 2013-10-14 22:03:35
Autor: u2
Buuuu-ha-ha! Re: PO złamała konstytucję i standardy Rady Europy
W dniu 2013-10-14 20:15, jr pisze:
  to podobnie jak Tusk

A to gdzieś usłyszał?

nigdzie, ja o tym przeczytalem synalku partyjnego kacyka ...-;)

Data: 2013-10-14 22:38:58
Autor: jr

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:525c4e17$0$29750$65785112news.neostrada.pl...

| nigdzie, ja o tym przeczytalem synalku partyjnego kacyka ...-;)

O czym przeczytałeś alkoholiku? (pamiętasz jeszcze?)

Buuuu-ha-ha! Re: PO złamała konstytucję i standardy Rady Europy