Buy & Hold w akcji

Data: 2009-10-29 00:05:53
Autor: Dieter
Buy & Hold w akcji
W piatek po raz kolejny przekonamy sie ile warta jest strategia Buy&Hold, strategia propagowana tak chetnie przez roznych specow. Tym razem przyszla pora na Krosno, spolke notowana na pierwszej sesji WGPW w dniu 16.04.1991 po 0.41 zł.

D.

Data: 2009-10-29 09:01:04
Autor: Robert Wicik
Buy & Hold w akcji
Użytkownik "Dieter" <dieter@autograf.pl> napisał w wiadomości news:hcaioj$pe1$1news.onet.pl...
[...]

To już dawno nieaktualna strategia.

Data: 2009-10-29 09:42:03
Autor: RK
Buy & Hold w akcji
Strategia 'Buy' na poczatku i 'Hold' do smierci? Tak ja rozumiesz?
RK

Data: 2009-10-29 10:19:13
Autor: komunista0
Buy & Hold w akcji
[...]

Dieter, zamiast mlaskać przedstaw zestawienie: powiedzmy inwestując 1000PLN na każdą spółkę przy jej starcie. Zobaczymy jak to wyjdzie.

Data: 2009-10-29 10:49:27
Autor: Virck
Buy & Hold w akcji
Jego strategia zrobila z niego dziada i juz nigdy Dieter nie wyrwie sie z tej biedy.....
Ciekawe dlaczego ten mitoman nie bierze pod uwage spolek solidnych fundamentalnie a wybiera jakies pojedyncze smieciuchy.?..wlasnie zrob zestawienie roczne dla wszystkich....

Data: 2009-10-29 11:56:05
Autor: Dieter
Buy & Hold w akcji
wlasnie zrob zestawienie roczne dla wszystkich....

Odp. A dlaczego Ty nie zrobisz takiego zestawienia? Za glupi jestes do tego czy jak?

B&H to dla mnie trzymanie akcji przez wiecej niz rok. Sprawdz sobie spolki notowane podczas pierwszego notowania WGPW w 1991 r. i podaj ich laczna stope zwrotu.

D.

Data: 2009-10-29 12:01:13
Autor: Virck
Buy & Hold w akcji

"Dieter" <dieter@autograf.pl> wrote in message news:192f.0000036a.4ae974c5newsgate.onet.pl...
[...]

Skoro sam wyskakujesz z tematem taki pewny swoich racji to rob to zestawienie dla wszystkich a nie bedziesz sie wyslugiwal innymi....Udowdnij swoja racje nie tylko na Krosnie....
Ty sie nigdy z biedy nie wyrwiesz stosujac swoja metode inwestowania...Moze zagraj na targu w trzy karty jak masz dobry wzrok...-;))))

Data: 2009-10-29 16:17:46
Autor: Dieter
Buy & Hold w akcji
Tak jak myslalem. Brak Ci umiejetnosci zeby zrobic takie zestawienie. Jak zwykle duzo gadasz i nic z tego nie wynika.

Jesli wiekszosci firm notowanych na WGPW w 1991 roku juz nie ma to ile zarobilbys kupujac ich akcje?

D.

Data: 2009-10-29 15:39:00
Autor: templariusz
Buy & Hold w akcji
Metoda ta jest na pewno wielce skuteczna stosują ja przecież fundusze inwestycyjne i inne takie tam, oczywiście w  wiadomy sobie sposób przez specjalistów, gdzie my jako murzyńscy inwestorzy nie mamy i nie możemy mieć o niej pojecia.Przez tych właśnie specjalistów pokolenia 30-40 latków bedą miały całe piwnice złota i pieniędzy, bije sie w piersi że jestem taki ubogi  i nie moge swoich środków pieniężnych powierzyć starszym i mądrzejszym, cóż taki los...

Data: 2009-10-29 16:58:37
Autor: Virck
Buy & Hold w akcji

"Dieter" <dieter@autograf.pl> wrote in message news:hccbmr$od$1news.onet.pl...
[...]

Zrob z ostatnich 5 lat....Zobaczymy twoje umiejetnosci....

Data: 2009-10-29 17:31:44
Autor: komunista0
Buy & Hold w akcji

> [...]
>
> D.

Zrob z ostatnich 5 lat....Zobaczymy twoje umiejetnosci....
Panowie, nie rozmydlajcie. Liczy się od momentu wejścia do dziś + PP, dywidendy itp. Dieter nie zarzucaj innym tylko gadania, jeżeli sam tylko mlaskasz, może mniej niż inni, ale brutalniej i wcale nie sensowniej.

Data: 2009-10-31 13:29:20
Autor: KubaS
Buy & Hold w akcji
Zgodzę się że metoda Kup i trzymaj to tzw KiT :).

Są to bajki opowiadane przez sprzedawców OFE aby ich klienci czuli się
bezpiecznie przy podpisywaniu umowy.
Dla wszystkich zwolenników tej metody niech odpowiedzą mi na pytanie
jak dobrze na trzymaniu akcji wyszli gracze na przedwojennej
warszawskiej giełdzie?
Albo na Giełdzie w Petersburgu przed rewolucją bolszewicką, lub też na
giełdzie w Szanghaju przed objęciem rządów przez mao?

Pozdrawiam
Kuba

Data: 2009-10-29 14:27:04
Autor: Robert Krassowski. Alkortrade
Buy & Hold w akcji

Użytkownik <komunista0@op.pl> napisał w wiadomości

Dieter, zamiast mlaskać przedstaw zestawienie: powiedzmy inwestując 1000PLN na
każdą spółkę przy jej starcie. Zobaczymy jak to wyjdzie.

--

Czy takie zestawienie, to nei jest po prostu WIG? Szerszego indeksu nie mamy.
RK

Buy & Hold w akcji