Buy and hold zmodyfikowane

Data: 2009-03-12 10:47:15
Autor: Jan Werbiński
Buy and hold zmodyfikowane
"Strategia" buy and hold dla papierów stabilnych firm, które co roku wypłacają dywidendę w wysokości >10% ceny akcji.
Np obecnie KGHM, Action, czy tam inne. Właśnie, jakie?

Niech mi ktoś udowodni, że inwestowanie długoterminowe w takie firmy teraz, po dzisiejszych cenach nie ma wysokiego prawdopodobieństwa efektywnego powiększenia kapitału.
;-)

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-03-12 12:40:37
Autor: Maciej Zywno
Buy and hold zmodyfikowane
Jan Werbiński wrote:
"Strategia" buy and hold dla papierów stabilnych firm, które co roku wypłacają dywidendę w wysokości >10% ceny akcji.
Czesc, o co chodzi z ta strategia buy&hold? Jakie sa zalozenia?
MaciejZ

Data: 2009-03-12 13:58:03
Autor: sorden
Buy and hold zmodyfikowane
Maciej Zywno wrote:

Czesc, o co chodzi z ta strategia buy&hold? Jakie sa zalozenia?

Kupic i kisic straty.

--
in

Data: 2009-03-12 14:48:26
Autor: Archangell
Buy and hold zmodyfikowane
Czesc, o co chodzi z ta strategia buy&hold? Jakie sa zalozenia?

No wlasnie dokładnych założeń to nikt nie zna i potem sie robią dyskusje,
które nic nie wnoszą.

Arch

Data: 2009-03-12 20:32:01
Autor: Kudlaty
Buy and hold zmodyfikowane

Użytkownik "Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisał w wiadomości news:gpam8g$aa5$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

oczywiscie ze ma po to sa cykle aby wejsc na niskim poziomie i kisic do przesilenia.

Data: 2009-03-12 21:40:59
Autor: Jan Werbiński
Buy and hold zmodyfikowane
Użytkownik "Kudlaty" <tools@nospamby.onet.pl> napisał w wiadomości news:gpbo5o$omv$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Tylko że tutaj skupiasz się na spekulacyjnych ruchach, a ja na oczekiwanym zwrocie wyłącznie w oparciu o dywidendę. Teoretycznie gdyby akcji nie można było odsprzedać nawet nigdy, a istnieje wysokie prawdopodobieństwo stałej dywidendy w wysokości 10 do 20% taka inwestycja może być bardzo opłacalna.

Data: 2009-03-13 00:26:55
Autor: skippy
Buy and hold zmodyfikowane

Użytkownik "Jan Werbiński"

Tylko że tutaj skupiasz się na spekulacyjnych ruchach...
 ...Teoretycznie gdyby...
...istnieje wysokie prawdopodobieństwo...
...może być...
... bardzo opłacalna.

Chyba też spekulujesz.
Napisz jakoś konkretniej bez wodolejstwa i zabezpieczania się na maks.

Pozdrawiam

Data: 2009-03-13 00:29:39
Autor: Jan Werbiński
Buy and hold zmodyfikowane
Użytkownik "skippy" <man2@on.the.moon> napisał w wiadomości news:gpc5rl$p5h$1atlantis.news.neostrada.pl...

Użytkownik "Jan Werbiński"

[...]

Czyżbyś mnie zatrudniał i płacił prowizję, że takie konkrety wymagasz?

Data: 2009-03-13 00:23:07
Autor: skippy
Buy and hold zmodyfikowane

[...]

A to już jasne skąd żeś wykwitnął.