Buzek - euroPOejczyk...

Data: 2011-04-13 11:51:44
Autor: Marek
Buzek - euroPOejczyk...
Niedawno byla w tv, pani Huebner - przekonywala, zeby nie forsowac,
podczas prezydencji, narodowych interesow - tylko podkreslac jednosc
wewnatrzeuropejska - ze to sie oplaci !!!

A kurestwo tez sie bardziej oplaca od wiernosci !!!

Data: 2011-04-13 20:57:18
Autor: u2
Buzek - euroPOejczyk...
W dniu 2011-04-13 20:51, Marek pisze:
[...]

A ty sprzedajny gnojku o czym piszesz ?

Data: 2011-04-13 11:59:47
Autor: Marek
Buzek - euroPOejczyk...
On Apr 13, 8:57 pm, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> wewnatrzeuropejska - ze to sie oplaci !!!

> A kurestwo tez sie bardziej oplaca od wiernosci !!!

Ty sowiecko-germanska mendo chcesz mnie zawstydzic ???
Paszol won.

Buzek - euroPOejczyk...