Buzek przepadnie przez upór Kaczyńskiego?

Data: 2009-06-15 22:01:00
Autor: PiSnawodefotomontaż
Buzek przepadnie przez upór Kaczyńskiego?

Użytkownik "abc" <oppa12@wp.pl> napisał

A jakie to ma znaczenie dla Ciebie? Co Tobie przyjdzie z tego, że UE wypłaci trochę więcej szmalu panu X lub panu Y?

Poważnie piszesz, czy sobie jaja robisz?

 http://www.sciaga.pl/tekst/25257-26-korzysci_i_szanse_z_wejscia_polski_do_uePrzemek-- Spektakularna porażka PiSPO  44,43 proc. głosów,PiS 27,4 proc.Były poseł PiS Ludwi Dorn ocenił, że PiS odniosło trzecią porażkę z rzędu powyborachparlamentarnych i wyborach samorządowych.

Data: 2009-06-15 22:09:09
Autor: PiSnawodefotomontaż
Buzek przepadnie przez upór Kaczyńskiego?

Użytkownik "abc" <oppa12@wp.pl> napisał

Poważnie. I oczekuję poważnej odpowiedzi na moje pytanie.

To jest moja odpowiedź:

http://www.exporter.pl/zarzadzanie/ue/5pol_korzysci.html

Przemek

Data: 2009-06-15 22:22:29
Autor: PiSnawodefotomontaż
Buzek przepadnie przez upór Kaczyńskiego?

Użytkownik "abc" <oppa12@wp.pl> napisał w

Nie jestem w stanie tego czytać, czuję niepohamowaną odrazę do nowomowy.

No tośmy sobie porozmawiali.

Przemek

Data: 2009-06-16 09:19:16
Autor: PiSnawodefotomontaż
Buzek przepadnie przez upór Kaczyńskiego?

Użytkownik "abc" <oppa12@wp.pl> napisał

Odpowiedz mi konkretnie co Ty będziesz miał z tego, że na jakimś tam
stanowisku unijnym będzie Buzek? A co Ty będziesz miał z tego gdy będzie to
ktoś inny i na czy będzie polegać różnica między Buzkiem a tą inną osobą?

Nie będę ci opowiadał tego co masz wyraźnie napisane. jeśli oczekujesz, że wyliczę ci ile korzyści będziesz miał ty osobiście, to jesteś w błędzie. Jeśli dla ciebie nie ma różnicy jakiej narodowości będzię szef UE, to nie mamy o czym rozmawiac.

http://wyborcza.pl/1,75248,6722746,Europejski_wist_Tuska.html

Przemek

Data: 2009-06-16 11:33:02
Autor: awe
Buzek przepadnie przez upór Kaczyńskiego?
A co to za roznica czy jestes robiony w konia przez niemca czy tw Buzka.
awe

Buzek przepadnie przez upór Kaczyńskiego?