Buzek spotkał się z matką Chodorkowskiego

Data: 2010-12-14 18:30:37
Autor: u2
Buzek spotkał się z matką Chodorkowskiego
... należy popierać wszelkie dążenia do ucywilizowania wschodu, choć na
sprawiedliwy wyrok nie liczę :

http://www.rp.pl/artykul/13,578754.html

"Przewodniczący PE Jerzy Buzek spotkał się z Mariną Chodorkowską, matką
uwięzionego od ośmiu lat byłego szefa Jukosu Michaiła Chodorkowskiego.
Wyraził nadzieję, że oczekiwany w środę wyrok w drugim procesie
Chodorkowskiego będzie sprawiedliwy. "

Data: 2010-12-14 21:02:02
Autor: Klin
Użytkownik u2 napisał:
[...]

    http://www.compromat.ru/page_18561.htm

   Co się tyczy niedawnego incydentu, kiedy to jeden
   z młodych osądzonych Kuczma ranił M. Chodorkowskiego
   w twarz nożem dyrektor FSIN powiedział: Badamy
   okoliczności zajścia.

   Kuczma podał pisemne wyjaśnienie, w którym stwierdza,
   że przyczyną jego napaści na M.Chodorkowskiego były
   jego seksualne zachcianki.

    Więc już wszystko wiadomo skąd Ci obrońcy.

        Piedały wsech stran sajediniajtieś

    Są też inne przyczyny ale nie będę upierdliwy i nie
    przypomnę jakie. Szukajcie sami a znajdziecie.
    Podałem nawet gdzie.

Data: 2010-12-14 20:30:53
Autor: obserwator
Buzek spotkał się z matką Chodorkowskiego
W sieci mozna znalezc przerozne informacje. Rzekome skandale seksualne juz nie
jednego polityka stracily z piedestalu. Ja bylbym ostrozny z tego typu sensacjami, jak np. ta ze:

Aleksander Litwinienko w jednym ze swoich artykułów pisał, że Putin to pedofil.

Po skończeniu Instytutu Andropowa, który przygotowywał oficerów KGB od pracy
zagranicą, Putin został skierowany na niższe stanowisko w Leningradzie, pomimo
idealnej znajomości niemieckiego. Była to oczywista anomalia i marnowanie
talentu młodego funkcjonariusza. Stało się tak z powodu zdobycia dowodu
pedofilskich skłonności Putina przez jego zwierzchników. Kiedy obecny
prezydent Rosji został szefem FSB, usunął wszystkie obciążające go dowody, w
tym kręcony z ukrycia film przedstawiający jak uprawia seks z młodym chłopcem.
Artykuł Litwinienki dostępny jest tutaj

http://www.conspiracyplanet.com/channel ... 077&page=2

http://www.paranormalium.pl/viewtopic.php?f=9999&t=4293&view=next

Data: 2010-12-14 20:34:38
Autor: obserwator
Buzek spotkał się z matką Chodorkowskiego
Data: 2010-12-14 21:58:13
Autor: Klin
Użytkownik  obserwator napisał:
[...]

    Możesz mieć rację ale to jest szczegół M. Chodorkowski nie o to jednak
    jest oskarżany, że kogoś tam nagabywał ale o to w jaki sposób doszedł
    do swego majątku i jak chciał go wykorzystać.

    Nie był on sam - oligarchia chciała zniszczyć państwo i go zastąpić masz
    to napisane we wstępie do poniższego artykułu. Już tu pisałem bo  u2
    ciągle ten temat porusza, że dla Rosjan oligarcha to finansista żydowskiego
    pochodzenia więc nie dziwię się im, że obawiają się dostać pod ich
    wpływy i wolą kontrolę swojego choć kagebisty.

     http://www.compromat.ru/page_13399.htm

Data: 2010-12-14 21:20:56
Autor: obserwator
Buzek spotkał się z matką Chodorkowskiego
Klin Dlatego zamiescilem dzisiaj post do Jakuba A. Krzewickiego, cytuje ponownie:

Kuba - pmietaj, ze idea panslawizmu, najczesciej posluguja sie w celach
propagandowych, rosyjskie sluzby specjalne.

Proponuje przeczytac ten artykul o obecnej sytuacji polityczno-gospodarczej
w Rosji

Służby specjalne i ich wpływ na politykę Władimira Putina

*O wpływie służb może również świadczyć niedawne ogłoszenie przez Władimira
Putina w lutym 2008 roku, planu 2020, który wyznaczył odchodzącemu
prezydentowi cele na najbliższe 12 lat. Priorytetami planu są gospodarka i
zbrojenia, ze zdecydowanym akcentem na zbrojenia. Nowe technologie wojskowe
mają pozwolić Moskwie przeciwważyć wpływy Ameryki na świecie. Nie my
zaczęliśmy tę rywalizację, ale odpowiemy na te wyzwania – zapewniał Putin8.

Wydaje się, że zbliżenie systemu politycznego i gospodarczego Rosji, do modelu
chińskiego, gdzie istnieje silna kontrola monopartii nad strategicznymi
sektorami gospodarki, wzmocnienie zbrojenia, sprzyja umacnianiu się klik
związanych z wierchuszką FSB. Kontakt między politykami a służbami specjalnymi
leży w interesie obydwu stron i jest nieunikniony. Dla zachowania status quo,
któremu sprzyjają niebotycznie wysokie ceny ropy i gazu i, na których opiera
się rosyjska gospodarka, zarówno służby specjalne potrzebują posłusznych
polityków, jak i odwrotnie.*

http://www.politykaglobalna.pl/2009/07/sluzby-specjalne-i-ich-wplyw-na-polityke-wladimira-putina/

Jak sie zaczela pieriestrojka w Zwiazku Radzieckim, potrzebny byl naplyw
kapitalu. Rosjanie sprzedawali za bezcen swoj majatek kazdemu ktory tam sie pojawil z kasa. Potem jak juz ochloneli, do wladzy przyszedl Putin, zastopowali ten
proces i po sowiecku zaczeli go odbierac z rak nabywcow.

Data: 2010-12-15 12:55:31
Autor: Klin
UĹźytkownik  obserwator napisał:
[...]

leĹźy w interesie obydwu stron i jest nieunikniony. Dla zachowania status quo,
któremu sprzyjają niebotycznie wysokie ceny ropy i gazu i, na których opiera
się rosyjska gospodarka, zarówno służby specjalne potrzebują posłusznych
politykĂłw, jak i odwrotnie.*

[...]

     Władcy róşnych narodĂłw posługują się róşnymi metodami by jednoczyć swoich
     poddanych. Ĺťydzi nawet powołują się na Boga, ktĂłry miał ich przeznaczyć
     do panowania nad gojami nadającymi się do tego tylko by im słuĹźyć.
     A co do Wielkiej Brytanii… poszperaj sobie co nieco o “brytyjskim izraelityzmie” (British
     Israelism). Był to nurt religijno-polityczny głoszący tezy oparte na pewnych legendach i
     poszlakach, Ĺźe mieszkańcy Wysp Brytyjskich są potomkami 10 zaginionych plemion
     Izraela, ktĂłre powędrowały na zachĂłd po rozpadzie KrĂłlestwa Północnego. Taki
     pogląd  wyraĹźał Cromwell i to właśnie z tego powodu sprowadził ĹťydĂłw do Anglii po
     wielowiekowym wygnaniu ich z wysp. Anglicy – Izrael, a Ĺťydzi – Juda. Izraelityzm
     przysłuĹźył się Brytyjczykom w dobie kolonizacji – uzasadniali oni w ten sposĂłb swoje
     podboje i niewolnictwo. Masoneria rĂłwnieĹź uzasadnia po cichu swe pretensję do
     światowego władztwa tym, Ĺźe wywodzi się od budowniczego świątyni Salomona.
     Niemcy teĹź mieli swoje legendy z pomocą, ktĂłrych kreowali się na nadludzi.
     Przy takich przykładach Panslawizm wygląda na dość normalny systemem mający
     na zasadzie podobieństwa języka zjednoczyć bratnie narody by nie dać się
     zalać i wynarodowić przez inne potęgi dążące do zjednoczenia świata pod swym
     przewodem. Na koniec Polacy rĂłwnieĹź  mają swĂłj mesjanizm wyśmiewany
     przez konkurencję - i niech mają moĹźe te róşne nacjonalistyczne idee nie pozwolą
     na zglajchszachtowanie świata przez NWO.

Data: 2010-12-15 18:33:58
Autor: Klin
[...]

      Nie chce mi się tłumaczyć ale może co nieco wychwycisz.

                  http://www.doeda.com/mafia.german.html

Data: 2010-12-15 18:49:26
Autor: obserwator
Buzek spotkał się z matką Chodorkowskiego
Klin
      Nie chce mi si=EA t=B3umaczy=E6 ale mo=BFe co nieco wychwycisz.

                  http://www.doeda.com/mafia.german.html

 nie ma co wychwytywac, w internecie jest bardzo duzo takich stronek, tyle ze
cholera wie kto naprawde jest ich wlascicielem.

Ja takie stronki z mety wrzucam do kosza. Tobie tez radze, nie zasmiecac sobie
 nimi mozgownicy.

Data: 2010-12-15 21:00:08
Autor: Klin

                       http://www.pgorgrussian.com/index.html

[...]

    A czy w ogóle coś wiadomo z całą pewnością?

Data: 2010-12-15 20:45:05
Autor: obserwator
Buzek spotkał się z matką Chodorkowskiego
Klin     A czy w ogóle coś wiadomo z całą pewnością?

Z cala pewnoscia to nigdy nic nie wiadomo, ale z duzym prawdopodobienstwem -
to juz tak.

W Polsce z jednej strony tragedia polega na tym, ze nie ma tak naprawde wolnych mediow (kilka ktore mozna uznac za wolne, sa niestety niszowe), a te duze o najwiekszej odbieralnosci, sacza propagande w/g iscie sowieckich
dezinformacyjnych metod, przez 24 godziny na dobe.

Kolejny raz powtarzam, ze klasyka sowieckiej dezinformacji - to GW Michnika,
centarala neoczekistow.

Internet polski, najtrudniejszy jest do opanowania dla dezinformatorow, wiec
np. Schetyna wpadl na pomysl i zatrudnia grupy ludzi, ktorzy zakrzykuja kazda
sensowna wymiane pogladow roznymi metodami. Robia sztuczne zamieszanie i sieja
zamet w glowach internautow.
Pisalem juz na ten temat i podalem link do tekstu, ktory tlumaczy jak ta nowa
cenzura w cieci dziala.

Pewnie nie zauwazyles, wiec ponownie podam link:

http://grzegorz.rossa.salon24.pl/188320,agentura-wplywu-sabotuje-nasze-dyskusje

 oraz warto przeczytac wywiad z Suworowem:

http://www.pcworld.pl/news/101831/Wiktor.Suworow.Prawdziwy.szpieg.nie.uzywa.gadzetow.Szpieg.uzywa.tylko.mozgu.html

Jest jednak metoda na zdobywanie informacji obiektywnych : trzeba duzo czytac,
obserwowac, kojarzyc, sprawdzac z jakiego zrodla informacje pochodza
i wyciagac wnioski. Tego jednak sie nie da nauczyc w ciagu kilku dni czy miesiecy.

Data: 2010-12-15 20:53:21
Autor: obserwator
Buzek spotkał się z matką Chodorkowskiego
Zgodnie z radą Suworowa najlepszym rozwiązaniem jest ignorowanie. Niestety,
nie wszyscy ignorują.

Kiedy idę chodnikiem, patrzę pod nogi i staram się omijać psie odchody.
Zauważam, że są przechodnie, którzy postępują odwrotnie. Wygląda, jakby w psie
odchody wdeptywali celowo. Potem potrafią zabrudzić tyle chodnika, że nie da
się przejść i trzeba szukać inną drogę.

Podobnie jest z dyskusjami pod blogami. Są dyskutanci, którzy, jak zauważą
komentarz agenta wpływu, to go nie ignorują, tylko odpowiadają. Pod taką notką
nie da się dyskutować i trzeba szukać inną.

Tym większa odpowiedzialność blogerów, aby usuwali komentarze agentów wpływu.
Przyznaję. Robota nieprzyjemna. To jak sprzątanie po cudzym psie. Ale,
niestety, to zrobić trzeba.

( ten ostatni akapit, akurat w przypadku tej grupy jest nie do zrealizowania,
wiec, trzeba tylko udawadniac takiemu prowokatorowi, ze jest prowokatorem). --

Data: 2010-12-15 22:07:08
Autor: Klin
Buzek spotkał się z matką Chodorkowskiego
Użytkownik  obserwator napisał:

Tego jednak sie nie da nauczyc w ciagu kilku dni czy miesiecy.

   Dla Twojej wiadomości - uczę się tego już 64 lat.

Data: 2010-12-15 21:43:06
Autor:
Buzek spotkał się z matką Chodorkowskiego
Klin
   Dla Twojej wiadomo=B6ci - ucz=EA si=EA tego ju=BF 64 lat.

nie odbieraj tego co napisalem osobiscie. Ja nie znam dokladnie twoich
tekstow. To co wczesniej napisalem, potrakuj jako ogolne moje spostrzezenia. Podzielilem sie z toba, tylko moimi osobistymi doswiadczeniami.

Data: 2010-12-16 11:20:39
Autor: Klin
Użytkownik darz_bor@WYTNIJ.gazeta.pl napisał:
[...]

   Coś nie w porządku jest z kodowaniem podejrzewam, że u Ciebie.

Data: 2010-12-16 13:47:26
Autor: obserwator
Buzek spotkał się z matką Chodorkowskiego
Klin  Coś nie w porządku jest z kodowaniem podejrzewam, że u Ciebie.

Byc moze, ale ja nie mam problemu aby przeczytac twoje teksty. Problem pojawia
sie tylko kiedy chce twoj tekst czy Kuby Krzewickiego, zacytowac.

Data: 2010-12-16 16:02:53
Autor: Klin
[...]

    Więc pokombinuj w czym rzecz. Tylko z Tobą był ten feler tym razem
    zdaje się być dobrze tylko, że Twój tekst jest bez "ogonków".

Data: 2010-12-15 21:11:16
Autor: u2
W dniu 2010-12-15 21:00, Klin > pisze:
Ja takie stronki z mety wrzucam do kosza. Tobie tez radze, nie
zasmiecac sobie
  nimi mozgownicy.

   A czy w ogóle coś wiadomo z całą pewnością?

Tak, z dokładnością do długości Plancka.

Data: 2010-12-15 21:43:32
Autor: Klin
Użytkownik u2 napisał:
[...]

     To dla Pana Boga nie dla nas.

Data: 2010-12-15 19:19:00
Autor: Klin
Użytkownik Klin > napisał:
[...]

     Gdyby ktoś wolał to podobna tematyka na:
       http://www.pgorgrussian.com/index.html

Data: 2010-12-14 22:17:32
Autor: abc
Buzek spotkał się z matką Chodorkowskiego
"Przewodniczący PE Jerzy Buzek spotkał się z Mariną Chodorkowską, matką
uwięzionego od ośmiu lat byłego szefa Jukosu Michaiła Chodorkowskiego.

A na spotkanie z rodzinami ofiar spod Smoleńska nie miał czasu.
To wiele mówi.

Data: 2010-12-16 15:18:41
Autor: obserwator
Buzek spotkał się z matką Chodorkowskiego
Klin.

    Więc pokombinuj w czym rzecz. Tylko z Tobą był ten feler tym razem
    zdaje się być dobrze tylko, że Twój tekst jest bez "ogonków".
 A teraz jest lepiej? Bez *ogonkow* wiecej osob tutaj pisze. Ja sie
przyzwyczailem.

Odpisz mi czy lepiej, to bede juz wiedzial dlaczego mam problem z odpowiedzia
na niektore teksty. Ja twoje teksty widze bardzo dobrze.

Data: 2010-12-16 16:21:47
Autor: obserwator
Buzek spotkał się z matką Chodorkowskiego
Klin

 W porządku, gdyby nie to lenistwo.

:))) to nie lenistwo, ja uzywam komputera w innych celach, anizeli spradyczne
pisanie na tej grupie.

Ale teraz juz wiem, co zrobic zeby bylo lepiej. Dzieki za odpowiedz.

Pzdr.

Data: 2010-12-16 17:24:40
Autor: Klin
[...]

    ... gdybyś nie miał polskiej klawiatury to bym Cię rozgrzeszył.

Data: 2010-12-16 16:39:36
Autor: obserwator
Buzek spotkał się z matką Chodorkowskiego

Klin

    ... gdybyś nie miał polskiej klawiatury to bym Cię rozgrzeszył.

Nie musisz mnie rozgrzeszac. Jesli masz problemy z odczytaniem moich tekstow,
po prostu nie czytaj co pisze. nadal pzdr.

Data: 2010-12-16 19:31:21
Autor: boukun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d07a9bc$0$22810$65785112news.neostrada.pl...
.. należy popierać wszelkie dążenia do ucywilizowania wschodu, choć na
sprawiedliwy wyrok nie liczę :

Czy jest pan Żydem?

boukun

Buzek spotkał się z matką Chodorkowskiego