Buzek wystąpił najostrzej

Data: 2009-09-02 10:16:16
Autor: zbig
Buzek wystąpił najostrzej
Mało kto zwrócił uwagę na niezwykle ostre wystąpienie na Westerplatte Buzka. powiedział on po imieniu co myśli i zrównał stalinizm z nazizmem, wymieniając zawsze stalinizm na pierwszym miejscu. Kaczor jak zwykle bąkał coś ogródkami, nie wprost.

Data: 2009-09-02 10:43:08
Autor: awe
Buzek wystąpił najostrzej
Jako TW - o czym doskonale wiedza w archiwach w Moskwie - a co za tym idzie doskonale wie o tym Putin Buzek poszedl na calosc. Nie wiemy jednak czy to wlasna inicjatywya Buzka czy tez partyture przygotowano na Lubiance, a Buzek odegral role TENORA. Teatr jest dla gawiedzi.Nie kupiles biletu a ogladnales DARMOWE przedstawienie
awe

Data: 2009-09-02 03:50:19
Autor: Antenka
Buzek wystąpił najostrzej
On 2 Wrz, 10:43, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Awe Cesar, a Ty skąd wiesz, że "wózek" był TW? Może jakiś link
wklepiesz? To, że syn wysoko postawionego w hierarchii przedwojennego
masona, wiedziałam, ale TW... Nie zaprzeczam -muszę to sprawdzić.
Wypad miernie jak zawsze - nawet na samym końcu nie raczył wymienić
Westerplattczyków - staruszków kombatantów. :((

Antenka

Data: 2009-09-02 11:19:42
Autor: zbig
Buzek wystąpił najostrzej

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h7lb3g$4e0$1news.onet.pl...
[...]

Jak zapewne wiesz lustracja Buzka została przeprowadzona i zostało on oczyszczony z zarzutów.
W związku z tym cała reszta wywodu do kitu.

Data: 2009-09-02 21:28:00
Autor: awe
Buzek wystąpił najostrzej

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h7ld9k$fkm$1news.task.gda.pl...

[...]

-- -- -- -- a
jak wiesz lustracja Bolka tez zostala przeprowadzona. Wszyscy ruchali te dupe a ojca nie ma?
awe

Data: 2009-09-03 09:49:43
Autor: zbig
Buzek wystąpił najostrzej

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h7mgse$t2m$1news.onet.pl...

[...]

 A kto ustalił, ze Buzek to jednak TW?
Kaczyński z Macierewiczem?
Mam w dupie takie rozstrzygnięcia, zwłaszcza od czasu kiedy Kaczor ogłosil, że wszystkie teczki SB są cacy, tylko jego , wicie rozumicie, sfałszowali.

Data: 2009-09-03 14:43:48
Autor: awe
Buzek wystąpił najostrzej

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h7nscs$bb6$1news.task.gda.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
Buzek byl TW i sprawdz na necie
awe

Data: 2009-09-02 11:36:49
Autor: jadrys
Buzek wystąpił najostrzej
zbig pisze:
[...]

Tylko tym wystąpieniem potwierdził że jest zwykłym bucem, który albo nie zna dobrze historii, albo ktoś mu kazał wygłaszać takie bzdury..
Też sobie zbig znalazłeś idola..

Data: 2009-09-02 09:15:59
Autor: Antenka
Buzek wystąpił najostrzej

Tylko tym wystąpieniem potwierdził że jest zwykłym bucem, który albo nie zna dobrze historii, albo ktoś mu kazał wygłaszać takie bzdury..
Też sobie zbig znalazłeś idola..

Powiedziałabym, że to taki buc, którem się wydaje, że jest
błyskotliwy :)

Antenka

Data: 2009-09-02 21:31:50
Autor: awe
Buzek wystąpił najostrzej

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:4f4180ec-fe6d-43e5-8818-4f725b7355b9x38g2000yqb.googlegroups.com...

[...]

-- -- -- -- -- -
buzek mi przypomina Leppera - tak samo elegancki
awe

Data: 2009-09-02 22:47:48
Autor: jadrys
Buzek wystąpił najostrzej
awe pisze:

[...]

To źle ci przypomina. Jak można porównywać tą łachudrę do marszałka Leppera?

Data: 2009-09-03 09:51:33
Autor: zbig
Buzek wystąpił najostrzej

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h7mlll$a7o$2news.onet.pl...
To źle ci przypomina. Jak można porównywać tą łachudrę do marszałka Leppera?

Ty to tak na poważnie czy "na jaja"?

Data: 2009-09-03 12:02:14
Autor: cirrus
Buzek wystąpił najostrzej
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h7nsga$bl1$1news.task.gda.pl...
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h7mlll$a7o$2news.onet.pl...
To źle ci przypomina. Jak można porównywać tą łachudrę do marszałka Leppera?
Ty to tak na poważnie czy "na jaja"?

Poważnie- jak można porownać  łachudrę- Lepera do Buzka?

--
stevep

Data: 2009-09-03 13:43:58
Autor: jadrys
Buzek wystąpił najostrzej
zbig pisze:
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h7mlll$a7o$2news.onet.pl...

To źle ci przypomina. Jak można porównywać tą łachudrę do marszałka Leppera?

Ty to tak na poważnie czy "na jaja"?

Na poważnie, Leppera uważam za porządnego człowieka, a Buzka za dyspozycyjnego matacza..

Data: 2009-09-03 14:44:49
Autor: awe
Buzek wystąpił najostrzej

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h7oa5u$c4j$5news.onet.pl...
zbig pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -- --
trafiles bravo, oceniam obiektwynie, szacun
awe

Data: 2009-09-03 13:19:04
Autor: zbig
Buzek wystąpił najostrzej
awe <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(a):
trafiles bravo, oceniam obiektwynie, szacun
awe
Prymitywny wiejski cham i prostak. Kłamca i dziwkarz.
Buzek jest gorszy?

Data: 2009-09-03 20:12:52
Autor: jadrys
Buzek wystąpił najostrzej
zbig pisze:
awe <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(a):
trafiles bravo, oceniam obiektwynie, szacun
awe
Prymitywny wiejski cham i prostak. Kłamca i dziwkarz.
Buzek jest gorszy?

Buzek powinien siedzieć w kryminale, choćby za sprawę PZU. Za rządów tego figuranta najbardziej rozkradziono Polskę. Natomiast do p. Leppera nie mam nic - facet jest kryształowo czysty. A jego maniery mnie zupełnie nie interesują.

Data: 2009-09-03 22:06:14
Autor: awe
Buzek wystąpił najostrzej

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h7p0vb$h7a$1news.onet.pl...
zbig pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -- -
aniestety musze sie z Toba zgodzic. Wiekszej lachudry niz ten pajac Buzek to nie ma....w realu dobrze kopnalbym go w dupe za te  przekrety. Najwieksza kurwa jaka moze byc - nic wiecej...
awe

Data: 2009-09-04 08:44:24
Autor: jadrys
Buzek wystąpił najostrzej

zbig pisze:

[...]

I ludzie to wiedzą, tylko nasz zbig raczy tego nie zauważać.

Data: 2009-09-04 21:56:44
Autor: awe
Buzek wystąpił najostrzej

zbig pisze:

[...]

lepiej przymknac oko za wyniesienie sztandaru. ludzka glupota nie zna granic
awe

Data: 2009-09-02 22:47:36
Autor: jadrys
Buzek wystąpił najostrzej
Antenka pisze:
[...]

A mi sie wydaje że on zdaje sobie sprawę z tego  że jest zwykłym popychadłem.

PS. On zdaje się wykłada na którymś z Wrocławskich uniwerków.. :-)

Data: 2009-09-02 13:57:34
Autor: Antenka
Buzek wystąpił najostrzej
On 2 Wrz, 22:47, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

popychadłem.

PS. On zdaje się wykłada na którymś z Wrocławskich uniwerków... :-)

Jędruś co to za sługestia ? :D Nie mam z "wózkiem" nic wspólnego i nie
chcę mieć z tym nieudacznikiem.  ;-). "Wózek" to kumpel "pięknego
Mariana", który zawsze pragnął zostać prezydentem, ale mu nie wyszło
bhahaha :D.

Antenka

Data: 2009-09-02 23:09:33
Autor: jadrys
Buzek wystąpił najostrzej

Antenka pisze:

[...]

No ale widzisz jaka łajzy wykładają na tych Wrocławskich uczelniach. Masz swój wysoki poziom nauczania. :-P  Bo chyba nie sądzisz że Buzek to przypadek odosobniony?

Data: 2009-09-02 14:17:32
Autor: Antenka
Buzek wystąpił najostrzej

No ale widzisz jaka łajzy wykładają na tych Wrocławskich uczelniach.
Masz swój wysoki poziom nauczania. :-P  Bo chyba nie sądzisz że Buzek to
przypadek odosobniony?

Jędrek, on chyba wykłada na Akademi-Górniczo-Hutniczej w Katowicach,
czyli w Hanysowie :)  Nie lubię nieudaczników ;-)

Antenka

Data: 2009-09-02 23:28:28
Autor: VicAbarca
Buzek wystąpił najostrzej
Antenka пишет:
on chyba wykłada na Akademi-Górniczo-Hutniczej w Katowicach,
czyli w Hanysowie :)

Akademia Gorniczo-Hutnicza (AGH) znajduje sie w Krakowie.
Zas prof. Buzek byl (nie wiem czy nadal jest) wykladowca na Wydziale Chemii Politechniki Slaskiej w GLIWICACH. W Katowicach znajduje sie jedynie czesc Wydzialu Organizacji i Zarzadzania Politechniki Slaskiej...

--
VicAbarca

Data: 2009-09-02 23:42:42
Autor: Antenka
Buzek wystąpił najostrzej
On 2 Wrz, 23:28, VicAbarca <bjor...@o2.pl> wrote:
Antenka пишет:

> [...]

Chemii Politechniki Slaskiej w GLIWICACH. W Katowicach znajduje sie
jedynie czesc Wydzialu Organizacji i Zarzadzania Politechniki Slaskiej...

Aha tylko trochę dalej na południowy wschód :D

Antenka

Data: 2009-09-02 23:30:36
Autor: jadrys
Buzek wystąpił najostrzej
Antenka pisze:
[...]

Przeczytałem w Wiki - ani w Wrocławiu, ani w Katowicach. Wykłada w Częstochowie.. A swoją drogą - jego kariera naukowa jest imponująca.. Ciekawe po jaka chol..rę zabrał się za politykę?

A kto ich lubi? :-)

Data: 2009-09-02 23:46:45
Autor: Antenka
Buzek wystąpił najostrzej
Ciekawe po jaka chol..rę zabrał się za politykę?

Zabrał się, bo się na niej nie zna - kazali mu bracia fartuszkowi ;-)..
Nie wiesz, że to oni wybierają? ;-) A wybierają przeważnie tzw.
"autorytety" w jakiejś dziedzinie, ludzi powszechnie szanowanych -
miękkich i plastycznych, którzy im służą - przykład "wózek" .
Najważniejsze, że ma gadane...:D

Antenka

Data: 2009-09-03 09:24:20
Autor: jadrys
Buzek wystąpił najostrzej
Antenka pisze:
..

[...]

Wielce prawdopodobne że masz rację.

Data: 2009-09-03 00:55:03
Autor: Antenka
Buzek wystąpił najostrzej
On 3 Wrz, 09:24, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

> "autorytety" w jakiejś dziedzinie, ludzi powszechnie szanowanych -
> miękkich i plastycznych, którzy im służą - przykład "wózek" .

Przez grzeczność nie przeczę, ale pewności nie mam, bo to tajne
ścierwo jest -  nie chcą się przyznać, że należą do bractwa. ;-)

Antenka

Data: 2009-09-03 13:43:44
Autor: jadrys
Buzek wystąpił najostrzej
Antenka pisze:
On 3 Wrz, 09:24, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Antenka pisze:

..

[...]

Sama ta tajność jest podejrzana.. Kto uczciwy sie z czymś kryje?

Data: 2009-09-02 12:03:39
Autor: zbig
Buzek wystąpił najostrzej

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h7lebi$f7k$1news.onet.pl...
zbig pisze:
[...]

Na jakiej podstawie twierdzisz , że Buzek to mój idol. Po prostu skontstatowałem fakty.
Zresztą występował on jako przewodniczący pralamentu europejskiego i cytował głównie dokumenty europejskie.

Data: 2009-09-02 12:17:49
Autor: jadrys
Buzek wystąpił najostrzej

zbig pisze:

[...]

No chyba zbyt pochopnie wziąłem Twój post za pean pochwalny przemówienia Buzka. sorry..

Data: 2009-09-02 12:04:38
Autor: robi
Buzek wystąpił najostrzej
W dniu 02.09.2009 10:16, zbig pisze:
[...]

Najostrzejsza to będzie zima, przy świeczce i ogrzewaniu gazetowym. Za ich zasraną politykę międzynarodową jak zwykle zapłaci społeczeństwo.
Ciekawe czy w blokach da się palić gazetami? Już widzę jak z GW zacierają ręce w końcu ich szmatławe brukowce do czegoś będą się nadawać.begin:vcard
fn:Robert Malinowski
n:Malinowski;Robert
version:2.1
end:vcard

Data: 2009-09-02 13:37:54
Autor: Piotr
Buzek wystąpił najostrzej
Dnia Wed, 02 Sep 2009 12:04:38 +0200, robi napisał(a):

[...]

Kolejny idiota, ranyyy...
Gdyby ruskie mogły toto zakręcić, to by już przynajmniej raz to
zrobiły. Im ta forsa jest bardziej potrzebna, niż nam ich gaz. Gaz rosyjski jest najtańszą opcją, co nie oznacza, że innych nie ma.
Jak myślisz skąd jest obecny impas w podpisaniu kolejnych umów? Chyba
nie sądzisz, że to jakies 4% Guzowatego się do tego przyczyniło? Choć
tak pięknie (i bez składu i ładu) o tym pierdolił pan premier Putin.
Ruskie chcą nas uwiązać do czasu zakończenia podmorskiej rury.
Piotr

Data: 2009-09-02 14:24:49
Autor: robi
Buzek wystąpił najostrzej
W dniu 02.09.2009 13:37, Piotr pisze:
[...]

Nie komentuje, nie zniżam się do poziomu osobników z PO i PIS.

Gdyby ruskie mogły toto zakręcić, to by już przynajmniej raz to
zrobiły.

Niech spróbują, wyślemy na nich kawalerię z ukochanym preziem na czele, a jak spróbują nam dalej podskakiwać to wyrżniemy nad Wisłą, oraz wymordujemy w Berezie, jak to było za świetnych czasów Marszałka i bandy oficerów zabójców z AK, niczym nie odbiegających od Gestapo, no chyba prymitywną formą działania!
Chyba nie sądzisz, że zasiewamy w nich jakiś postrach militarny, nawet jakbyśmy wysłali tych kilka dziurawych okrętów podwodnych na morze czarne, lub sypiących się F16, które przypuśćmy dały by radę dolecieć do Białorusi?! Raczej nawet jeśli dostali byśmy tą obiecaną u Busza baterię patriotów to nie zrobilibyśmy na nich większego wrażenia.

Im ta forsa jest bardziej potrzebna, niż nam ich gaz.

Co im po zachodniej forsie i umowach, jak się zachodnia gospodarka posypała. Tyle lat sobie radzili bez zachodniej gospodarki i nadal będą, po za tym po drugiej stronie są Chiny. Putin jasno się wyraził, zachodnich inwestorów zapraszamy ale nie serdecznie.

Gaz rosyjski jest najtańszą opcją, co nie oznacza, że innych nie ma.
Jak myślisz skąd jest obecny impas w podpisaniu kolejnych umów?

I jedyną opcją dostępną dla nas, drożej nie jesteśmy w stanie już płacić, chyba że dojdzie do tego że będziemy włączać ogrzewanie czy prąd jedynie w niedziele. Jak to było przed wojną.

Chyba
nie sądzisz, że to jakies 4% Guzowatego się do tego przyczyniło? Choć
tak pięknie (i bez składu i ładu) o tym pierdolił pan premier Putin.

Nie sądzę! Raczej doprowadziła do tego destrukcyjna polityka zagraniczna i zaspokajanie chorych przejawów rusofobii, ostatnich dwóch rządów.

Ruskie chcą nas uwiązać do czasu zakończenia podmorskiej rury.
Piotr

Co gorzej, rząd w padaczce rusofobii w umowach z Katarem, udowodnił, że jesteśmy w stanie płacić za gaz o wiele drożej, także ustaliliśmy nową cenę rynkową, w dotychczasowej sytuacji na zimę możemy się spodziewać dosyć poważnych podwyżek.
Podziękujmy PIS i PO, którzy zamiast koncentrować się na budowie nowych źródeł energii, jak elektrownie atomowe, itp... i starać się przez ten czas utrzymywać jak najniższą cenę obecnych źródeł, to wprowadzają nas w zapaść gospodarczą, zaspokajając swoje chore ambicje.begin:vcard
fn:Robert Malinowski
n:Malinowski;Robert
version:2.1
end:vcard

Data: 2009-09-02 21:33:49
Autor: awe
Buzek wystąpił najostrzej
Kolejny traz zalecam wy lewaki i wyborcy PO nie powinniscie sie zajmowac polityka tylko orac i sadzic ogorki, ewentualnie kwiatki nawozic, bo po drugiej stronie macie bezwzglednych cwaniakow a kazda dupa ma swoja wytrzymalosc na stosunki analne.
awe

Data: 2009-09-03 02:25:54
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Buzek wystąpił najostrzej
Piotr wrote:

[...]

Jaki kolejny Piotrze? Jaki kolejny?
"masz.facet.luzik" mówi Ci to coś? ;)
--
Pit

Data: 2009-09-03 11:39:26
Autor: Piotr
Buzek wystąpił najostrzej
Dnia Thu, 03 Sep 2009 02:25:54 +0000, Pit Kowalski albo Nowak
napisał(a):

Kolejny idiota, ranyyy...

Jaki kolejny Piotrze? Jaki kolejny?
"masz.facet.luzik" mówi Ci to coś? ;)

A co ma mi powiedzieć? Bo nie rozumiem.
Piotr

Data: 2009-09-02 13:26:11
Autor: wekon
Buzek wystąpił najostrzej
"zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> wrote in message news:h7l9im$8a8$1news.task.gda.pl...
[...]

No Buzek to zawsze był stanowczy i twardy:

http://www.humorpage.pl/dzial/obrazki/pokaz/146/jerzy_buzek_aws_nie_da_sie_wiecej_spierdolic/?PHPSESSID=95b93f0477f6cb55ea48d25c468ead50

wekon

Data: 2009-09-02 13:29:29
Autor: matusm
Buzek wystąpił najostrzej

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h7l9im$8a8$1news.task.gda.pl...
[...]
Konfident Docent vel Buzek idzie na  calosc ,jakos musi nadrobic teczki brak dekomunizacji

nigdy nie  wiadomo kiedy powola sie 100 swiadkow  wskazanych przez KPN O chociaz nadal,,,,,,,,,,,

Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-09-02 14:54:22
Autor: Ensitherum
Buzek wystąpił najostrzej

wymieniając zawsze stalinizm na pierwszym miejscu. Kaczor jak zwykle bąkał coś ogródkami, nie wprost.

mówił wprost i bezpośrednio nawiązał do neoimperializmu rosyjskiego. nie
jest winą prezydenta, że jesteś debilem. swoje przemówienie adresował do
normalnych osób.

Data: 2009-09-02 15:14:51
Autor: zbig
Buzek wystąpił najostrzej

mówił wprost i bezpośrednio nawiązał do neoimperializmu rosyjskiego. nie
jest winą prezydenta, że jesteś debilem. swoje przemówienie adresował do
normalnych osób.
Jeśli tak, to po co do tego angażowac całe społeczeństwo.
Weźcie się pisiokolesie zbierzcie w jakimś klarysywie i se pogadajcie - normalni, job wasza mać.

Data: 2009-09-02 15:35:54
Autor: lord_donald
Buzek wystąpił najostrzej
W dniu 02.09.2009 15:14, zbig pisze:
[...]

Oni mają bonusy za publiczne wystąpienia. Po za tym jak nas odetną od źródeł energii to wtedy będą mieli haka na ruska i normalnie o czym porozmawiać.

Data: 2009-09-03 02:17:25
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Buzek wystąpił najostrzej
zbig wrote:

[...]

Bo przesłaniem tej i podobnych uroczystości jest "Nigdy Więcej".
Owo "Nigdy Więcej" nie odnosi się wyłącznie do towarzystwa wzajemnej
adoracji klarysewskiej, ale do całego społeczeństwa. Do całej ludzkości.

Paniał maładiec?
--
Pit

Data: 2009-09-02 17:24:29
Autor: boukun
Buzek wystąpił najostrzej

[...]

Buuaaahhhaaahhhaaa, Buzek na wózek.

"Nie idźcie tą drogą sabo, musimy iść drogą Schumana" Płakał idiota, że Rosja i Niemcy zawarły strategiczne partnerstwo energetyczne, he, he, he. A kto Polakom bronił?

I... Koniec cytatu, i... koniec cytatu, i... koniec cytatu...

boukun

Buzek wystąpił najostrzej