Buzi !

Data: 2011-06-06 13:24:05
Autor: wekon
Buzi !
"Grzegorz Z."  wrote in message news:nuj6exacnlek$.u7ezxnbqjm7v$.dlg40tude.net...

Ludzie przytulali i całowali się na stacji Centrum w akcie solidarności z
wyproszoną za to z metra parą gejowską.

-- -- -- -- -- -- -- --

Grzesiu obudź się! To był tylko twój kolejny, w dodatku wyjątkowo zboczony i perwersyjny sen! Myślałem, że po ostatnim wątku "lepienia" dasz sobie spokój z tymi chorymi marzeniami, ale chyba się myliłem....

wekon

Data: 2011-06-06 13:28:08
Autor: Grzegorz Z.
Buzi !
wekon napisał:

[...]

"Grzesia" to sobie poszukaj gdzie indziej, pederasto.

Data: 2011-06-06 13:33:53
Autor: wekon
Buzi !
"Grzegorz Z."  wrote in message news:1x1g98ynam731.1vgs3ktab6obt$.dlg40tude.net...

wekon napisał:

"Grzegorz Z."  wrote in message

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

cały czas poruszasz tylko zboczone tematy, jakieś gwałty, pedofilię, publiczne obściskiwanie się pedałów itd., więc mi się tak kojarzysz

wekon

Data: 2011-06-06 13:37:28
Autor: Grzegorz Z.
Buzi !

wekon napisał:

"Grzegorz Z."  wrote in message

[...]

Nie ty mi będziesz dyktował jakie tematy mam poruszać. Nie podoba się - do
KFa. Nie będę zeń wyłaził.

Buzi !