Buzi buzi dwóch miszczuf

Data: 2013-02-18 21:58:03
Autor: DoQ
Buzi buzi dwóch miszczuf
Data: 2013-02-18 23:02:56
Autor: megrims
Buzi buzi dwóch miszczuf
W dniu 2013-02-18 21:58, DoQ pisze:
http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,przemknal-bmw-pod-szlabanem-zderzyl-sie-z-audi,76763.html

Brawo dla tych panów(?).
Trafił swój na swego :D

--
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2013-02-20 09:10:49
Autor: j@szek
Buzi buzi dwóch miszczuf
Użytkownik "DoQ" <doq@gmail.com> napisał w wiadomości news:kfu537$r5t$1mx1.internetia.pl...
http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,przemknal-bmw-pod-szlabanem-zd
erzyl-sie-z-audi,76763.html
Brawo dla tych panów(?).

To nie tak było jak myślisz.

Jadę sobie spokojnie swoim BMW za Nauką Jazdy, gdy nagle spostrzegam pędzące Audi, które nie da rady zatrzymać się przed przejazdem.
Szybka decyzja i za moment pomagam Audi zatrzymać się bezpiecznie i nie nadziać na pociąg. Tak było. ;-)

J.

Data: 2013-02-20 13:38:04
Autor: Axel
Buzi buzi dwóch miszczuf
"j@szek" <j@szek.pl> wrote in message

Jade sobie spokojnie swoim BMW za Nauka Jazdy, gdy nagle spostrzegam
pedzace  Audi, które nie da rady zatrzymac sie przed przejazdem.
Szybka decyzja i za moment pomagam Audi zatrzymac sie bezpiecznie i nie nadziac na pociag. Tak bylo. ;-)

To chyba jakby pociagi jezdzily po jezdni, bo dzwonek byl juz za torami (z punktu widzenia Audi).

--
Axel

Data: 2013-02-20 15:53:37
Autor: Gotfryd Smolik news
Buzi buzi dwóch miszczuf
On Wed, 20 Feb 2013, Axel wrote:

[...]

  Chyba jaki¶ inny film ogl±da³e¶.

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-02-21 08:23:47
Autor: Axel
Buzi buzi dwóch miszczuf
"Gotfryd Smolik news" <smolik@stanpol.com.pl> wrote in message
On Wed, 20 Feb 2013, Axel wrote:
[...]

Sorry, pisalem bez ponownego ogladania i marki aut mi sie przestawily.

--
Axel

Data: 2013-02-20 18:55:22
Autor: Irokez
Buzi buzi dwóch miszczuf
Użytkownik "j@szek" <j@szek.pl> napisał w wiadomości news:5124850b$0$1303$65785112news.neostrada.pl...

Brawo dla tych panów(?).

To nie tak było jak myślisz.
JadÄ™ sobie spokojnie swoim BMW za NaukÄ… Jazdy, gdy nagle spostrzegam
pÄ™dzÄ…ce  Audi, które nie da rady zatrzymać siÄ™ przed przejazdem.
Szybka decyzja i za moment pomagam Audi zatrzymać się bezpiecznie i nie nadziać na pociąg. Tak było. ;-)

Zapierdzielam swoją Audicą, bo założyłem się z motorniczym o kratę soplicy, kto na rogatkach będzie pierwszy, a tu mi jakiś kark bumą drogę zajeżdza...
No ja pierdzielę... nawet nie mam czym z żalu się upić...

;)

--
Irokez

Data: 2013-02-20 13:06:13
Autor: AT
Buzi buzi dwóch miszczuf

Brawo dla tych panów(?).

hehe niesamowite, bo w sumie ten co wpad³ w po¶lizg i tak by rozwali³ auto:)
obaj niez³e gagatki

Data: 2013-02-20 13:42:32
Autor: hisjusz
Buzi buzi dw�ch miszczuf
W dniu 2013-02-20 13:06, AT pisze:

Brawo dla tych pan�w(?).

hehe niesamowite, bo w sumie ten co wpad� w po�lizg i tak by rozwali� auto:)
obaj niez�e gagatki

Audi też chciało przemknąć pod szlabanem? Czyja wina kolizji według was? Dla mnie z Bmw winien dostać mandat za przejazd pod zamykającymi się szlabanami ale nie za kolizje.

Data: 2013-02-20 14:28:44
Autor: Michoo
Buzi buzi dw�ch miszczuf
On 20.02.2013 13:42, hisjusz wrote:
[...]

Audi - nie dostosował prędkości.

Dla mnie z Bmw winien dostać mandat za przejazd pod zamykającymi się
szlabanami ale nie za kolizje.

Dokładnie.

Michoo

Data: 2013-02-20 16:51:07
Autor: AT
Buzi buzi dw?ch miszczuf

U¿ytkownik "Michoo" <michoo_news@vp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:kg2jgq$f8i$1mx1.internetia.pl...
[...]

Audi te¿ chcia³o przemkn±æ pod szlabanem? Czyja wina kolizji wed³ug was?

Audi - nie dostosowa³ prêdko¶ci.

Dla mnie z Bmw winien dostaæ mandat za przejazd pod zamykaj±cymi siê
szlabanami ale nie za kolizje.

Zgadza siê, ale audik i tak by pierdykn±³ w zaspê :)
albpo w szlaban

pozdrawiam
AT

Data: 2013-02-20 18:22:34
Autor: Marcin Jan
Buzi buzi dw�ch miszczuf
W dniu 2013-02-20 14:28, Michoo pisze:
[...]

Tu dzięki szlabon widać jaki manewr musiał wykonać kierowca BWM czyli musiał wrócić na swój pas bo inaczej walnąłby w szlaban.
Ja kiedyś miałem podobną kolizję - koleś jechał pod prąd i ja aby uniknąć kolizji uciekłem na lewy pas (dla samochodów jadących z przeciwka), ale ten co jechał pod prąd zrobił to samo (tj. wrócił na swój prawidłowy pas). Bum stało się już na jego właściwym pasie. Pamiętam jak dziś moja pierwsza myśl była że wygląda to jakby z mojej winy był dzwon. Całe szczęście że gość miał chyba 2,5 promila, więc moja wersja mocno się uwiarygodniła a dwa jak później zobaczyłem uszkodzenia aut to byłem spokojny (mój prawy przód i jego lewy przód zostały uszkodzone).
pozdrawiam
marcin jan

Data: 2013-02-21 00:13:52
Autor: John Kołalsky
Buzi buzi dw ch miszczuf

Użytkownik "Michoo" <michoo_news@vp.pl>

[...]

To Audi mogło widzieć BMW i kombinować by zrobić mu miejsce tylko mu wyszło tak nieporadnie.

Data: 2013-02-20 21:34:31
Autor: twardziejszy
Buzi buzi dwóch miszczuf
On 18.02.2013 21:58, DoQ wrote:
http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,przemknal-bmw-pod-szlabanem-zderzyl-sie-z-audi,76763.html

Brawo dla tych panów(?).

Podwójna święta wojna! Arcywrogowie BMW i Audi, RWD vs FWD. Jedno sprawnie przemknęło, drugie wrypało sie na lewy pas i (prawie) w zaspę

--
;P
siła

Buzi buzi dwóch miszczuf