Buziaczki zawor贸w z t艂okami w Ford Diesel 1753 cm

Data: 2010-07-23 09:42:46
Autor: J.F.
Buziaczki zawor贸w z t艂okami w Ford Diesel 1753 cm
U偶ytkownik "Pedro" <pedro@o2.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:i2aipv$a35$1news.dialog.net.pl...
Czy testuj膮c kluczem, r臋k膮, czy t艂oki poca艂uj膮 si臋 z zaworami, mo偶na co艣 pogi膮膰?

Zalezy jaki klucz i jaka reka :-)

Jesli sie nie przykladales do roboty, to pewnie nic sie nie stalo.

Musia艂em 艣ci膮gn膮膰 p臋kni臋te ko艂o pasowe alternatora z wa艂u, nie blokowa艂em wa艂u trzpieniem 偶eby zn贸w go nie pogi膮膰(trzpienia), my艣la艂em 偶e uda mi si臋 za艂o偶y膰 nowe ko艂o pasowe wa艂u w tym samym miejscu co poprzednio, jednak po przykr臋ceniu 艣ruby mocowania ko艂a i przekr臋ceniu wa艂u wajch膮 okaza艂o si臋 ze t艂oki da艂y buzi zaworom.

Ale zaraz - na tym kole pasowym [klinowym ?] alternatora jest tez pasek rozrzadu ?

1) Czy mog臋 w dzie艅 jeszcze raz spr贸bowa膰 za艂o偶y膰 ko艂o pasowe we w艂a艣ciwe miejsce, tak aby wypust na kole zgra艂 si臋 z wpustem na kole wielorowkowym nap臋dzaj膮cym pomp臋 wtryskow膮 czy powinienem rozebra膰 ca艂y rozrz膮d i z艂o偶y膰 go ksi膮偶kowo od pocz膮tku?

Ja tam nie wiem jak dokladnie w tym aucie, ale czego nie ruszales to chyba nie musisz poprawiac.
Aczkolwiek moze byc sensownie wszystko od poczatku poprawnie ustawic.

3) Czy mog臋 u偶y膰 obecnych pask贸w rozrz膮du czy musz臋 je bezwzgl臋dnie zmieni膰?

Mysle ze mozesz, no chyba ze sie jednak przykladales do roboty :-)

Ewentualnie zdejm pokrywe zaworow i zobacz w jakiej pozycji sie spotykaja - jesli zawor maksymalnie otwarty, na szczycie krzywki, to nie przenosi sily z tloka na pasek.

J.

Buziaczki zawor贸w z t艂okami w Ford Diesel 1753 cm