Buzzer Josha Smitha

Data: 2010-03-25 01:50:55
Autor: sooobi
Buzzer Josha Smitha
Widzieliscie?
Dla mnie jeden z lepszych buzzerow jakie widzialem ever.

Data: 2010-03-25 10:04:00
Autor: Hubertus Blues
Buzzer Josha Smitha
W dniu 2010-03-25 09:50, sooobi pisze:
Widzieliscie?
Dla mnie jeden z lepszych buzzerow jakie widzialem ever.
Ja wiem?
Przecież to zwykła dobitka była.

Hubertus Blues
"... z szaconkiem bo się może skończyć źle..."

Data: 2010-03-25 04:37:53
Autor: sooobi
Buzzer Josha Smitha
On 25 Mar, 10:04, Hubertus Blues <hbe...@poczta.onet.pl> wrote:
W dniu 2010-03-25 09:50, sooobi pisze:> Widzieliscie?
> Dla mnie jeden z lepszych buzzerow jakie widzialem ever.

Ja wiem?
Przecież to zwykła dobitka była.

No nie taka zwykla bo na 0,1 sekundy do konca i dajaca zwyciestwo, w
dodatku efekt wizualny tez porywajacy, nie takim tak tip off tylko
monster dunk, a pod koszem stal oszolomiony superman:)

Buzzer Josha Smitha