By żyło się lepiej! Kolejne ofiary r ządów PO

Data: 2012-02-01 13:31:27
Autor: jadryÅ›
By żyło się lepiej! Kolejne ofiary r ządów PO
W dniu 2012-02-01 12:17, rAzor pisze:
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/tragiczne-skutki-zimy-ofiary-mrozu-i-tlenku-wegla,1,5014396,wiadomosc.html "Jak poinformowała Komenda Główna Policji minionej nocy z powodu wychłodzenia zmarło pięć osób. Są także ofiary zatrucia tlenkiem węgla. W sumie od listopada, z wychłodzenia zmarło już 58 osób. "

Jak długo jeszcze?

Lech! Lech!! Wałęsa!!! Precz z komuną!!! Niech żyje kapitalizm i kapitaliści którzy "dają" pracę..

Data: 2012-02-01 13:56:51
Autor: rAzor
By żyło się lepiej! Kolejne ofiary r ządów PO
Rynce opadli! Patrzcie co - jadryÅ› napisaÅ‚ :-)  :
[...]

Przecież to lewus. Robotniczo-chłopska mentalność.

Precz z komunÄ…!!!

Tak - precz z odczłowieczającą komuną.

Niech żyje kapitalizm i
kapitaliści którzy "dają" pracę..

O jednym takim dzisiaj słyszałem - właściciel firmy przewozowej z Australii sprzedał swój biznes za 400 milionów dolarów, a część zysku przeznaczył na bonusy dla swoich pracowników. Ludziska dostali nawet po 100 tysięcy (w zależności od stażu pracy), przy czym nabywca zagwarantował miejsca pracy wszystkim.
To się da pogodzić - prywatny biznes i lewicowość. Jest miejsce na rozsądek, sprawiedliwość i uczciwość.

--
[pl.soc.polityka] !delete from "He®Sk" !delete from "stevep" !delete from "muto2100" !delete from "MH" !delete from "Bogdan Idzikowski" !delete from "Polok_Prawdziwy" !delete from "Lorn" !delete from "Bobrowski" !delete from "Leprogłup"

Data: 2012-02-01 13:04:37
Autor: Ivan
By ¿y³o siê lepiej! Kolejne ofiary rz±dów PO
rAzor <komuchy@na.koBym.ru> napisa³(a):
> [...]

To się da pogodzić - prywatny biznes i lewicowość. Jest miejsce na rozsądek, sprawiedliwość i uczciwość.

No to na co czekasz ty durnowaty!? Sprzedaj biedaszyb i pieniondze rozdaj
w¶ród swoich kolesi spoad magazina.

Data: 2012-02-01 17:12:45
Autor: Grzegorz Z.
By ¿y³o siê lepiej! Kolejne ofiary rz±dów PO
Ivan napisa³:

[...]

"Lubiê to!" --
"Too stupid to understand science? Try religion."

Data: 2012-02-01 17:23:04
Autor: rAzor
By żyło się lepiej! Kolejne ofiary r ządów PO
Rynce opadli! Patrzcie co - Grzegorz Z. napisaÅ‚ :-)  :
Ivan napisał:

rAzor<komuchy@na.koBym.ru>  napisaÅ‚(a):

Rynce opadli! Patrzcie co - jadryś napisał :-)  :
[...]

Precz z komuną!!!

Tak - precz z odczłowieczającą komuną.

Niech Ĺźyje kapitalizm i
[...]

wśród swoich kolesi spoad magazina.

"LubiÄ™ to!"

Skoro uważasz, że dokarmianie heniu-synów jest dla tej grupy wartościowe, to sobie z nimi konwersuj.
Oszczany pajacu.
--
[pl.soc.polityka] !delete from "He®Sk" !delete from "stevep" !delete from "muto2100" !delete from "MH" !delete from "Bogdan Idzikowski" !delete from "Polok_Prawdziwy" !delete from "Lorn" !delete from "Bobrowski" !delete from "Leprogłup" !delete from "Grzeniu Z."

Data: 2012-02-01 17:25:22
Autor: Grzegorz Z.
By żyło się lepiej! Kolejne ofiary r ządów PO
rAzor napisa³:

Oszczany pajacu.

Lepiej byæ oszczanym pajacem ni¿ dobieraæ siê do w³asnych dzieci.

--
"Too stupid to understand science? Try religion."

Data: 2012-02-01 18:50:27
Autor: Leprechaun
By ¿y³o siê lepiej! Kolejne ofiary rz±dów PO

U¿ytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisa³ w wiadomo¶ci news:1t46cz9doanjz.u89srd0xy576$.dlg40tude.net...
rAzor napisa³:

Oszczany pajacu.

Lepiej byæ oszczanym pajacem ni¿ dobieraæ siê do w³asnych dzieci.

O w mordê! To ten karaluch dobiera siê do Hjenia córki? Ile ona mo¿e mieæ lat?

BomBel

Data: 2012-02-01 18:49:05
Autor: Leprechaun

Ivan napisał:

[...]

Powiedz no "durniu, bydlaku i pajacu" czy to prawda z tą córką Hjenia? Jakoś ostanio Hjenio zamilkł, czyżby pojechał na narty w Sudety?

BomBel

Data: 2012-02-01 16:43:35
Autor: Leprechaun

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał w wiadomości news:jgbcqk$gba$1inews.gazeta.pl...
[...]

Tyle, że ty przygłupie groszem nie śmierdzisz! Jedynie co możesz rozdać to puszki po piwie. http://13k.pl/-/sugestia.php

BomBel

Data: 2012-02-01 17:55:38
Autor: jadryÅ›
W dniu 2012-02-01 13:56, rAzor pisze:
[...]

Deklaruje się jako zwolennik wyżerania innym z ich misek bez limitów, i takiż porządek wywalczył w kraju.

Precz z komunÄ…!!!

Tak - precz z odczłowieczającą komuną.

Niech żyje wolność w żerowaniu na innych, jedno z najbardziej antyludzkich zachowań..

[...]

Jeden z pojedynczych wypadek a pewnie wszyscy słyszeli, Goebbelsi kapitalizmu zasługują na premię,
Tylko rodzinne firmy nie stwarzajÄ… okazji do wyzysku.

Data: 2012-02-01 16:04:09
Autor: rAzor
[...]

O, już jest:
http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,11071504,Najhojniejszy_szef_swiata__Wyplacil_zalodze_ogromne.html

Data: 2012-02-01 16:43:53
Autor: Leprechaun

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał w wiadomości news:jgbk99$agf$1inews.gazeta.pl...
[...]

http://13k.pl/-/sugestia.php

BomBel

Data: 2012-02-01 17:55:52
Autor: jadryÅ›
W dniu 2012-02-01 16:04, rAzor pisze:
[...]

Kapitalizm to jednak umie sobie zrobić reklamę..

Data: 2012-02-01 18:33:02
Autor: rAzor
[...]

Panie Jędrzeju - za czym właściwie pan jest? Za wolnością czy zniewoleniem? Za systemem, który każdemu daje szansę, czy systemem, który daje szansę "uporządkowanym wybrańcom".
Gdzieś tam kiedyś napisałem, ze bywam lewicowy - tak, chętnie pomogę potrzebującym, owszem, uważam, że w pewnych wypadkach pomoc społeczna, ze strony państwa (kataklizmy), inwestycje o znaczeniu państwowym są niezbędne, ale bez jajec - znam zbyt wielu beneficjentów wyżerających moje podatki.

Data: 2012-02-01 18:12:43
Autor: Obserwator
By ¿y³o siê lepiej! Kolejne ofiary rz±dów PO
rAzor <komuchy@na.koBym.ru> napisa³(a): Panie Jêdrzeju - za czym w³a¶ciwie pan jest?

Co z toba rAzor, taki bystrzak i jeszcze nie zauwazyles ze to nie pan, tylko
tawariszcz?

Jako za czym jest? za komuna jest...przeciez caly czas wychwala komune, a jego
idolem jest Urban. Aktualnie kibicuje palikmiotowi, ktorego wykreowal wlasnie ten skur*** (jak go
nick *jadrys* kiedys tu okreslil) - Urban, rzecznik prasowy sowieckiego
patrioty  - Jaruzelskiego.

nick *jadrys* uwaza tez, ze w Katyniu slusznie NKWD zmordowano polskich
oficerow, bo to byli burzuje i kulacy.

Data: 2012-02-01 20:02:50
Autor: rAzor
By żyło się lepiej! Kolejne ofiary r ządów PO
Rynce opadli! Patrzcie co -  Obserwator napisaÅ‚ :-)  :
rAzor<komuchy@na.koBym.ru>  napisaÅ‚(a):

Panie Jędrzeju - za czym właściwie pan jest?

Co z toba rAzor, taki bystrzak i jeszcze nie zauwazyles ze to nie pan, tylko
tawariszcz?

Nieistotne - pan/tawariszcz jadrys jest wyjątkiem pośród reprezentantów lewicy na psp. Nie troluje, nie paściakuje, nie sieje gnoju i sieczki, nie weksluje. Facet pisze szczerze, prezentuje swój punkt widzenia i daje pole do dyskusji, a nie do chlewu. Za to gościa szanuję, pomimo odmienności w poglądach.
I wbrew pozorom - nie jest skażony partyjniactwem a la PZPR, a najzwyklejszym ludzkim, młodzieńczym odruchem lewicowości.
Porównaj sobie "produkcje" Kaweckiego, czy heniu-synów. Można gadać po ludzku, można tez kwiczeć jak wieprze.
Panie jadrys - szacun!

Data: 2012-02-01 19:26:02
Autor: Obserwator
By ¿y³o siê lepiej! Kolejne ofiary rz±dów PO
rAzor <komuchy@na.koBym.ru> napisa³(a):
 Nieistotne - pan/tawariszcz jadrys jest wyj±tkiem po¶ród reprezentantów lewicy na psp. Nie troluje, nie pa¶ciakuje, nie sieje gnoju i sieczki, nie weksluje. Facet pisze szczerze, prezentuje swój punkt widzenia i daje pole do dyskusji, a nie do chlewu. Za to go¶cia szanujê, pomimo odmienno¶ci w pogl±dach.

***********************************
ale on nie jest zadna lewica, on jest komuchem i niestety trolluje, pastuje,
klamie i kreci jak kazdy komuch. Wcale szczerze nie pisze.

A w ogole jak mozna miec szacun, do kogos kto klamie, komu imponuje Urban, kto
uwaza, ze w Katyniu mord dokonany na polskich oficerach, to sprawiedliwosc
spoleczna?

Przeciez komuchy klamia, aby zdobyc najpierw zaufanie, a pozniej ci strzela w potylice lub wbija noz w plecy w imie *sprawiedliwosci spolecznej*.

Ten facet zachowuje sie jak choragiewka na wietrze. Relatywizuje zasady, bo on
zadnych zasad nie ma.
Wszyscy ktorzy tu pisza to widza, niezaleznie kogo popieraja. Ten facet wkurza nawet tych z PO,SLD czy niezaleznych - bo ma zabetowanowany
mozg. Potrafi kwestionowac ewidentne fakty. J arozumiem ze ty nie znosisz
warzywnego, ale zrozum tez i innych, ktorym dziala ta jego hipokryzja na nerwy.

No bez jaj...

Data: 2012-02-01 20:35:51
Autor: rAzor
[...]

Zależy kto będzie szybszy. Czasem trzeba być jak pan generał Pinochet, ale póki co - to jest grupa dyskusyjna. Tutaj sie dyskutuje, a debili trzaska po pyskach. Nawet jeżeli są po naszej stronie.
Z kim wolisz wymianę poglądów? Z jadrysem czy z "bacą"? Udało ci się kiedykolwiek uzyskać jakąkolwiek odpowiedź wartą dalszej dyskusji od debili w rodzaju Kaweckiego, MH, wyplutka?
Dla mnie to istotna różnica. Facet dyskutuje, nie plując, nie siejąc sieczki i rzadko daje się ponieść emocjom (czego mu zazdroszczę, ale też i nie bywa obiektem ataku ze strony szczochów w rodzaju skalimowskich heniu-synów)

Data: 2012-02-01 19:42:38
Autor: Obserwator
By ¿y³o siê lepiej! Kolejne ofiary rz±dów PO
rAzor <komuchy@na.koBym.ru> napisa³(a): Zale¿y kto bêdzie szybszy. Czasem trzeba byæ jak pan genera³ Pinochet, ale póki co - to jest grupa dyskusyjna. Tutaj sie dyskutuje, a debili trzaska po pyskach. Nawet je¿eli s± po naszej stronie.
Z kim wolisz wymianê pogl±dów? Z jadrysem czy z "bac±"? Uda³o ci siê kiedykolwiek uzyskaæ jak±kolwiek odpowied¼ wart± dalszej dyskusji od debili w rodzaju Kaweckiego, MH, wyplutka?
Dla mnie to istotna ró¿nica. Facet dyskutuje, nie pluj±c, nie siej±c sieczki i rzadko daje siê ponie¶æ emocjom (czego mu zazdroszczê, ale te¿ i nie bywa obiektem ataku ze strony szczochów w rodzaju skalimowskich heniu-synów)

***************************

tu sie wcale nie dyskutuje. Tu sie tylko trzaska po pyskach.
On niestety jest grozniejszy od tych osob ktore wymieniles. Tamci nie ukrywaja kim sa, a on jest faszywy i podstepny - jak kazdy komuch.

Poobserwuj dokladnie jak on dyskutuje> To jest dyskusja na zasadzie : Panu
Bogu swieczka, a diablu ogarek.

A na koncu wbije ci w plecy w mozg, lub stzreli od tylu w potylice. Nie wygladasz mi na naiwnego, wiec sorry, ale nie bardzo rozumiem, tych twoich
adwokackich tekstow.

Data: 2012-02-01 19:40:40
Autor: jadryÅ›
W dniu 2012-02-01 18:33, rAzor pisze:

[...]

Za wolnością jednostki do tego stopnie że jedyne ograniczenia to takie żeby ta wolność nie ograniczała wolności innych, nie ma w tym systemie narzucania swojej woli innym przez tzw. psy ogrodnika.

Ja też uważam swoje poglądy za lewicowe, - jednak nie ma w nim miejsca na tzw. potrzebujących, to jest najzwyklejsze okradanie uczciwych ludzi. Oczywiście nie mówię tu o jakichś katastrofach czy kataklizmach, w takim wypadku jak najbardziej należy pomagać, i nie powinno to zależeć od widzimisię premiera. Natomiast dla faceta któremu wiatr zerwał dach szklarni i w związku z tym wyciąga rękę po pieniądze podatnika - edukacyjny obóz pracy.

Data: 2012-02-01 19:36:23
Autor: Obserwator
By ¿y³o siê lepiej! Kolejne ofiary rz±dów PO
jadry¶ <rg@yachoo.com> napisa³(a): Za wolno¶ci± jednostki do tego stopnie ¿e jedyne ograniczenia to takie ¿eby ta wolno¶æ nie ogranicza³a wolno¶ci innych, nie ma w tym systemie narzucania swojej woli innym przez tzw. psy ogrodnika.
  Drugie ograniczenie to bezwzglêdny zakaz ¿ycia z czyjej¶ pracy i na czyj¶ koszt.

voila, logika zdeklarowanego komucha. Trzeba wiec wyrznac tych ktorzy z jego
glupota sie nie zgodza i on stworzy *sprawiedliwy* swiat w/g rojen jego
chorego umyslu..

Drugi Che sie objawil w Polsce:)

Data: 2012-02-01 19:45:25
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jgc0vb$k3k$1node2.news.atman.pl...
[...]

Na Kołymie?

By żyło się lepiej! Kolejne ofiary r ządów PO