By 偶y艂o si臋 lepiej! Kolejne ofiary rz膮 d贸w PO

Data: 2012-02-01 12:17:26
Autor: rAzor
By 偶y艂o si臋 lepiej! Kolejne ofiary rz膮 d贸w PO
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/tragiczne-skutki-zimy-ofiary-mrozu-i-tlenku-wegla,1,5014396,wiadomosc.html "Jak poinformowa艂a Komenda G艂贸wna Policji minionej nocy z powodu wych艂odzenia zmar艂o pi臋膰 os贸b. S膮 tak偶e ofiary zatrucia tlenkiem w臋gla. W sumie od listopada, z wych艂odzenia zmar艂o ju偶 58 os贸b. "

Jak d艂ugo jeszcze?
--
[pl.soc.polityka] !delete from "He庐Sk" !delete from "stevep" !delete from "muto2100" !delete from "MH" !delete from "Bogdan Idzikowski" !delete from "Polok_Prawdziwy" !delete from "Lorn" !delete from "Bobrowski" !delete from "Leprog艂up"

Data: 2012-02-01 12:20:33
Autor: zdumiony
W dniu 2012-02-01 12:17, rAzor pisze:
[...]

Ja czekam jak z powodu "globalnego ocieplenia" poprawi si臋 u nas klimat. Byle by zbytnio nie walczy膰 z nim, wielu ludzi nie wie, sk膮d wzi膮膰 pieni膮dze na w臋giel i na elektryczno艣膰, a walka z "globalnym ociepleniem" jeszcze na艂o偶y na to podatek.

Data: 2012-02-01 12:54:43
Autor: rAzor
By 偶y艂o si臋 lepiej! Kolejne ofiary r z膮d贸w PO
Rynce opadli! Patrzcie co - zdumiony napisa艂 :-)  :
[...]

Jaka tam walka - Wicek z Tuskiem szukaj膮 na wszelkie sposoby mo偶liwo艣ci oskubania obywateli z czegokolwiek co tylko jeszcze maj膮.
Kazdy pretekst jest dobry.

Data: 2012-02-01 13:03:18
Autor: Ivan
By 縴硂 si lepiej! Kolejne ofiary rz眃體 PO
rAzor <komuchy@na.koBym.ru> napisa(a):
> [...]

Jaka tam walka - Wicek z Tuskiem szukaj膮 na wszelkie sposoby mo偶liwo艣ci oskubania obywateli z czegokolwiek co tylko jeszcze maj膮.

Co do tego ma rz&#240; ty durniu? Nie 秔ij po dworcach i 秏ietnikach tylko na
kl阠zkach wracja do rodziny i obiecac 縠 nie bendziesz chlac dykty.

Data: 2012-02-01 16:15:10
Autor: stevep
By 縴硂 si lepiej! Kolejne ofiary rz眃體 PO
Dnia 01-02-2012 o 12:54:43  napisa(a):

Rynce opadli! Patrzcie co - zdumiony napisa :-)  :
W dniu 2012-02-01 12:17, rAzor pisze:
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/tragiczne-skutki-zimy-ofiary-mrozu-i-tlenku-wegla,1,5014396,wiadomosc.html

"Jak poinformowa砤 Komenda G丑wna Policji minionej nocy z powodu
wych硂dzenia zmar硂 pi赕 os骲. S tak縠 ofiary zatrucia tlenkiem w阦la.
W sumie od listopada, z wych硂dzenia zmar硂 ju 58 os骲. "

Jak d硊go jeszcze?

Ja czekam jak z powodu "globalnego ocieplenia" poprawi si u nas klimat.
Byle by zbytnio nie walczy z nim, wielu ludzi nie wie, sk眃 wzi辨
pieni眃ze na w阦iel i na elektryczno舵, a walka z "globalnym
ociepleniem" jeszcze na硂縴 na to podatek.

Jaka tam walka - Wicek z Tuskiem szukaj na wszelkie sposoby mo縧iwo禼i  oskubania obywateli z czegokolwiek co tylko jeszcze maj.
Kazdy pretekst jest dobry.

Na szcz甓cie ciebie kretynie nikt z rozumu ju nie obrabuje bo go nie masz.
--
stevep
U縴wam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2012-02-01 16:41:38
Autor: Leprechaun
By 偶y艂o si臋 lepiej! Kolejne ofiary rz膮d贸w PO

U偶ytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jgb964$5qb$1inews.gazeta.pl...

Nie ka偶dy jest do ciebie podobny ty przyg艂upie! http://13k.pl/-/sugestia.php

BomBel

Data: 2012-02-01 13:57:03
Autor: Bogdan Idzikowski
By 偶y艂o si臋 lepiej! Kolejne ofiary rz膮d贸w PO

U偶ytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jgb75u$f0s$5inews.gazeta.pl...

To im powiedz, sk膮d maj膮...

--
Jaros艂aw-Zbawiciel Kaczy艅ski - "musimy uzyska膰 w艂a艣ciw膮 odpowied藕"

Data: 2012-02-01 14:23:16
Autor: the_foe
W dniu 2012-02-01 12:20, zdumiony pisze:
[...]

przeciez wg teorii globalnego ocieplenia w wyniku ponoszenia sie temperatury Europa ma byc skuta lodem

--
the_foe

Data: 2012-02-01 15:14:31
Autor: rAzor
By 偶y艂o si臋 lepiej! Kolejne ofiary r z膮d贸w PO
Rynce opadli! Patrzcie co - the_foe napisa艂 :-)  :
[...]

Si臋 zgadza. :-)
Uczeni ju偶 dawno rozwik艂ali przyczyny ostatnich zlodowace艅 - nadmiar s艂odkiej wody w p贸艂nocnym Atlantyku zak艂贸ca艂 bieg i zasi臋g Golfstromu.
Tyle, 偶e wtedy... nikt nie u偶ywa艂 piec贸w na w臋giel, ani nie je藕dzi艂 samochodami. ;-)

Data: 2012-02-01 16:42:50
Autor: Leprechaun
By 偶y艂o si臋 lepiej! Kolejne ofiary rz膮d贸w PO

U偶ytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jgbhca$1bk$1inews.gazeta.pl...

艁eb ci zlodowacia艂, a p贸藕niej sie przegrza艂 i si臋 zlasowa艂 dlatego jeste艣 najwiekszym przyg艂upem na psp. http://13k.pl/-/sugestia.php

BomBel

Data: 2012-02-01 13:01:44
Autor: Ivan
[...]

Tak d硊go jak takie cile jak ty b阣o spac po 秏ietnikach i kot硂wniach.

Data: 2012-02-01 13:31:27
Autor: jadry艣
[...]

Lech! Lech!! Wa艂臋sa!!! Precz z komun膮!!! Niech 偶yje kapitalizm i kapitali艣ci kt贸rzy "daj膮" prac臋..

Data: 2012-02-01 13:56:51
Autor: rAzor
By 偶y艂o si臋 lepiej! Kolejne ofiary r z膮d贸w PO
Rynce opadli! Patrzcie co - jadry艣 napisa艂 :-)  :
[...]

Przecie偶 to lewus. Robotniczo-ch艂opska mentalno艣膰.

Precz z komun膮!!!

Tak - precz z odcz艂owieczaj膮c膮 komun膮.

Niech 偶yje kapitalizm i
kapitali艣ci kt贸rzy "daj膮" prac臋..

O jednym takim dzisiaj s艂ysza艂em - w艂a艣ciciel firmy przewozowej z Australii sprzeda艂 sw贸j biznes za 400 milion贸w dolar贸w, a cz臋艣膰 zysku przeznaczy艂 na bonusy dla swoich pracownik贸w. Ludziska dostali nawet po 100 tysi臋cy (w zale偶no艣ci od sta偶u pracy), przy czym nabywca zagwarantowa艂 miejsca pracy wszystkim.
To si臋 da pogodzi膰 - prywatny biznes i lewicowo艣膰. Jest miejsce na rozs膮dek, sprawiedliwo艣膰 i uczciwo艣膰.

Data: 2012-02-01 13:04:37
Autor: Ivan
> [...]

To si臋 da pogodzi膰 - prywatny biznes i lewicowo艣膰. Jest miejsce na rozs膮dek, sprawiedliwo艣膰 i uczciwo艣膰.

No to na co czekasz ty durnowaty!? Sprzedaj biedaszyb i pieniondze rozdaj
w秗骴 swoich kolesi spoad magazina.

Data: 2012-02-01 17:12:45
Autor: Grzegorz Z.
By 縴硂 si lepiej! Kolejne ofiary rz眃體 PO
Ivan napisa:

[...]

"Lubi to!" --
"Too stupid to understand science? Try religion."

Data: 2012-02-01 17:23:04
Autor: rAzor
By 偶y艂o si臋 lepiej! Kolejne ofiary r z膮d贸w PO
Rynce opadli! Patrzcie co - Grzegorz Z. napisa艂 :-)  :
Ivan napisa艂:

rAzor<komuchy@na.koBym.ru>  napisa艂(a):

Rynce opadli! Patrzcie co - jadry墓聸 napisa墓聜 :-)  :
W dniu 2012-02-01 12:17, rAzor pisze:
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/tragiczne-skutki-zimy-ofiary-mrozu-i-tlenku-w
egla,1,5014396,wiadomosc.html

"Jak poinformowa墓聜a Komenda G墓聜膫艂wna Policji minionej nocy z powodu
wych墓聜odzenia zmar墓聜o pi脛聶脛聡 os膫艂b. S脛聟 tak墓藕e ofiary zatrucia tlenkiem
w脛聶gla. W sumie od listopada, z wych墓聜odzenia zmar墓聜o ju墓藕 58 os膫艂b. "

Jak d墓聜ugo jeszcze?

Lech! Lech!! Wa墓聜脛聶sa!!!

Przecie墓藕 to lewus. Robotniczo-ch墓聜opska mentalno墓聸脛聡.

Precz z komun脛聟!!!

Tak - precz z odcz墓聜owieczaj脛聟c脛聟 komun脛聟.

Niech 墓藕yje kapitalizm i
kapitali墓聸ci kt膫艂rzy "daj脛聟" prac脛聶..

O jednym takim dzisiaj s墓聜ysza墓聜em - w墓聜a墓聸ciciel firmy przewozowej z
Australii sprzeda墓聜 sw膫艂j biznes za 400 milion膫艂w dolar膫艂w, a cz脛聶墓聸脛聡 zysku
przeznaczy墓聜 na bonusy dla swoich pracownik膫艂w. Ludziska dostali nawet po
100 tysi脛聶cy (w zale墓藕no墓聸ci od sta墓藕u pracy), przy czym nabywca
zagwarantowa墓聜 miejsca pracy wszystkim.
To si脛聶 da pogodzi脛聡 - prywatny biznes i lewicowo墓聸脛聡. Jest miejsce na
rozs脛聟dek, sprawiedliwo墓聸脛聡 i uczciwo墓聸脛聡.

No to na co czekasz ty durnowaty!? Sprzedaj biedaszyb i pieniondze rozdaj
w艣r贸d swoich kolesi spoad magazina.

"Lubi臋 to!"

Skoro uwa偶asz, 偶e dokarmianie heniu-syn贸w jest dla tej grupy warto艣ciowe, to sobie z nimi konwersuj.
Oszczany pajacu.
--
[pl.soc.polityka] !delete from "He庐Sk" !delete from "stevep" !delete from "muto2100" !delete from "MH" !delete from "Bogdan Idzikowski" !delete from "Polok_Prawdziwy" !delete from "Lorn" !delete from "Bobrowski" !delete from "Leprog艂up" !delete from "Grzeniu Z."

Data: 2012-02-01 17:25:22
Autor: Grzegorz Z.
By 偶y艂o si臋 lepiej! Kolejne ofiary r z膮d贸w PO
rAzor napisa:

Oszczany pajacu.

Lepiej by oszczanym pajacem ni dobiera si do w砤snych dzieci.

--
"Too stupid to understand science? Try religion."

Data: 2012-02-01 18:50:27
Autor: Leprechaun
By 縴硂 si lepiej! Kolejne ofiary rz眃體 PO

U縴tkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisa w wiadomo禼i news:1t46cz9doanjz.u89srd0xy576$.dlg40tude.net...
rAzor napisa:

Oszczany pajacu.

Lepiej by oszczanym pajacem ni dobiera si do w砤snych dzieci.

O w mord! To ten karaluch dobiera si do Hjenia c髍ki? Ile ona mo縠 mie lat?

BomBel

Data: 2012-02-01 18:49:05
Autor: Leprechaun
By 偶y艂o si臋 lepiej! Kolejne ofiary rz膮d贸w PO

U偶ytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jgbot9$p5m$1inews.gazeta.pl...
[...]

Powiedz no "durniu, bydlaku i pajacu" czy to prawda z t膮 c贸rk膮 Hjenia? Jako艣 ostanio Hjenio zamilk艂, czy偶by pojecha艂 na narty w Sudety?

BomBel

Data: 2012-02-01 16:43:35
Autor: Leprechaun
By 偶y艂o si臋 lepiej! Kolejne ofiary rz膮d贸w PO

U偶ytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jgbcqk$gba$1inews.gazeta.pl...

Tyle, 偶e ty przyg艂upie groszem nie 艣mierdzisz! Jedynie co mo偶esz rozda膰 to puszki po piwie. http://13k.pl/-/sugestia.php

BomBel

Data: 2012-02-01 17:55:38
Autor: jadry艣
W dniu 2012-02-01 13:56, rAzor pisze:
[...]

Deklaruje si臋 jako zwolennik wy偶erania innym z ich misek bez limit贸w, i taki偶 porz膮dek wywalczy艂 w kraju.

Precz z komun膮!!!

Tak - precz z odcz艂owieczaj膮c膮 komun膮.

Niech 偶yje wolno艣膰 w 偶erowaniu na innych, jedno z najbardziej antyludzkich zachowa艅..

[...]

Jeden z pojedynczych wypadek a pewnie wszyscy s艂yszeli, Goebbelsi kapitalizmu zas艂uguj膮 na premi臋,
Tylko rodzinne firmy nie stwarzaj膮 okazji do wyzysku.

Data: 2012-02-01 16:04:09
Autor: rAzor
[...]

O, ju偶 jest:
http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,11071504,Najhojniejszy_szef_swiata__Wyplacil_zalodze_ogromne.html

Data: 2012-02-01 16:43:53
Autor: Leprechaun
By 偶y艂o si臋 lepiej! Kolejne ofiary rz膮d贸w PO

U偶ytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jgbk99$agf$1inews.gazeta.pl...

http://13k.pl/-/sugestia.php

BomBel

Data: 2012-02-01 17:55:52
Autor: jadry艣
W dniu 2012-02-01 16:04, rAzor pisze:
[...]

Kapitalizm to jednak umie sobie zrobi膰 reklam臋..

Data: 2012-02-01 18:33:02
Autor: rAzor
[...]

Panie J臋drzeju - za czym w艂a艣ciwie pan jest? Za wolno艣ci膮 czy zniewoleniem? Za systemem, kt贸ry ka偶demu daje szans臋, czy systemem, kt贸ry daje szans臋 "uporz膮dkowanym wybra艅com".
Gdzie艣 tam kiedy艣 napisa艂em, ze bywam lewicowy - tak, ch臋tnie pomog臋 potrzebuj膮cym, owszem, uwa偶am, 偶e w pewnych wypadkach pomoc spo艂eczna, ze strony pa艅stwa (kataklizmy), inwestycje o znaczeniu pa艅stwowym s膮 niezb臋dne, ale bez jajec - znam zbyt wielu beneficjent贸w wy偶eraj膮cych moje podatki.

Data: 2012-02-01 18:12:43
Autor: Obserwator
By 縴硂 si lepiej! Kolejne ofiary rz眃體 PO
rAzor <komuchy@na.koBym.ru> napisa(a): Panie J阣rzeju - za czym w砤禼iwie pan jest?

Co z toba rAzor, taki bystrzak i jeszcze nie zauwazyles ze to nie pan, tylko
tawariszcz?

Jako za czym jest? za komuna jest...przeciez caly czas wychwala komune, a jego
idolem jest Urban. Aktualnie kibicuje palikmiotowi, ktorego wykreowal wlasnie ten skur*** (jak go
nick *jadrys* kiedys tu okreslil) - Urban, rzecznik prasowy sowieckiego
patrioty  - Jaruzelskiego.

nick *jadrys* uwaza tez, ze w Katyniu slusznie NKWD zmordowano polskich
oficerow, bo to byli burzuje i kulacy.

Data: 2012-02-01 20:02:50
Autor: rAzor
By 偶y艂o si臋 lepiej! Kolejne ofiary r z膮d贸w PO
Rynce opadli! Patrzcie co -  Obserwator napisa艂 :-)  :
rAzor<komuchy@na.koBym.ru>  napisa艂(a):

Panie J臋drzeju - za czym w艂a艣ciwie pan jest?

Co z toba rAzor, taki bystrzak i jeszcze nie zauwazyles ze to nie pan, tylko
tawariszcz?

Nieistotne - pan/tawariszcz jadrys jest wyj膮tkiem po艣r贸d reprezentant贸w lewicy na psp. Nie troluje, nie pa艣ciakuje, nie sieje gnoju i sieczki, nie weksluje. Facet pisze szczerze, prezentuje sw贸j punkt widzenia i daje pole do dyskusji, a nie do chlewu. Za to go艣cia szanuj臋, pomimo odmienno艣ci w pogl膮dach.
I wbrew pozorom - nie jest ska偶ony partyjniactwem a la PZPR, a najzwyklejszym ludzkim, m艂odzie艅czym odruchem lewicowo艣ci.
Por贸wnaj sobie "produkcje" Kaweckiego, czy heniu-syn贸w. Mo偶na gada膰 po ludzku, mo偶na tez kwicze膰 jak wieprze.
Panie jadrys - szacun!

Data: 2012-02-01 19:26:02
Autor: Obserwator
By 縴硂 si lepiej! Kolejne ofiary rz眃體 PO
rAzor <komuchy@na.koBym.ru> napisa(a):
 Nieistotne - pan/tawariszcz jadrys jest wyj眛kiem po秗骴 reprezentant體 lewicy na psp. Nie troluje, nie pa禼iakuje, nie sieje gnoju i sieczki, nie weksluje. Facet pisze szczerze, prezentuje sw骿 punkt widzenia i daje pole do dyskusji, a nie do chlewu. Za to go禼ia szanuj, pomimo odmienno禼i w pogl眃ach.

***********************************
ale on nie jest zadna lewica, on jest komuchem i niestety trolluje, pastuje,
klamie i kreci jak kazdy komuch. Wcale szczerze nie pisze.

A w ogole jak mozna miec szacun, do kogos kto klamie, komu imponuje Urban, kto
uwaza, ze w Katyniu mord dokonany na polskich oficerach, to sprawiedliwosc
spoleczna?

Przeciez komuchy klamia, aby zdobyc najpierw zaufanie, a pozniej ci strzela w potylice lub wbija noz w plecy w imie *sprawiedliwosci spolecznej*.

Ten facet zachowuje sie jak choragiewka na wietrze. Relatywizuje zasady, bo on
zadnych zasad nie ma.
Wszyscy ktorzy tu pisza to widza, niezaleznie kogo popieraja. Ten facet wkurza nawet tych z PO,SLD czy niezaleznych - bo ma zabetowanowany
mozg. Potrafi kwestionowac ewidentne fakty. J arozumiem ze ty nie znosisz
warzywnego, ale zrozum tez i innych, ktorym dziala ta jego hipokryzja na nerwy.

No bez jaj...

Data: 2012-02-01 20:35:51
Autor: rAzor
[...]

Zale偶y kto b臋dzie szybszy. Czasem trzeba by膰 jak pan genera艂 Pinochet, ale p贸ki co - to jest grupa dyskusyjna. Tutaj sie dyskutuje, a debili trzaska po pyskach. Nawet je偶eli s膮 po naszej stronie.
Z kim wolisz wymian臋 pogl膮d贸w? Z jadrysem czy z "bac膮"? Uda艂o ci si臋 kiedykolwiek uzyska膰 jak膮kolwiek odpowied藕 wart膮 dalszej dyskusji od debili w rodzaju Kaweckiego, MH, wyplutka?
Dla mnie to istotna r贸偶nica. Facet dyskutuje, nie pluj膮c, nie siej膮c sieczki i rzadko daje si臋 ponie艣膰 emocjom (czego mu zazdroszcz臋, ale te偶 i nie bywa obiektem ataku ze strony szczoch贸w w rodzaju skalimowskich heniu-syn贸w)

Data: 2012-02-01 19:42:38
Autor: Obserwator
By 縴硂 si lepiej! Kolejne ofiary rz眃體 PO
rAzor <komuchy@na.koBym.ru> napisa(a): Zale縴 kto b阣zie szybszy. Czasem trzeba by jak pan genera Pinochet, ale p髃i co - to jest grupa dyskusyjna. Tutaj sie dyskutuje, a debili trzaska po pyskach. Nawet je縠li s po naszej stronie.
Z kim wolisz wymian pogl眃體? Z jadrysem czy z "bac"? Uda硂 ci si kiedykolwiek uzyska jak眐olwiek odpowied wart dalszej dyskusji od debili w rodzaju Kaweckiego, MH, wyplutka?
Dla mnie to istotna r罂nica. Facet dyskutuje, nie pluj眂, nie siej眂 sieczki i rzadko daje si ponie舵 emocjom (czego mu zazdroszcz, ale te i nie bywa obiektem ataku ze strony szczoch體 w rodzaju skalimowskich heniu-syn體)

***************************

tu sie wcale nie dyskutuje. Tu sie tylko trzaska po pyskach.
On niestety jest grozniejszy od tych osob ktore wymieniles. Tamci nie ukrywaja kim sa, a on jest faszywy i podstepny - jak kazdy komuch.

Poobserwuj dokladnie jak on dyskutuje> To jest dyskusja na zasadzie : Panu
Bogu swieczka, a diablu ogarek.

A na koncu wbije ci w plecy w mozg, lub stzreli od tylu w potylice. Nie wygladasz mi na naiwnego, wiec sorry, ale nie bardzo rozumiem, tych twoich
adwokackich tekstow.

Data: 2012-02-01 19:40:40
Autor: jadry艣
W dniu 2012-02-01 18:33, rAzor pisze:

[...]

Za wolno艣ci膮 jednostki do tego stopnie 偶e jedyne ograniczenia to takie 偶eby ta wolno艣膰 nie ogranicza艂a wolno艣ci innych, nie ma w tym systemie narzucania swojej woli innym przez tzw. psy ogrodnika.
  Drugie ograniczenie to bezwzgl臋dny zakaz 偶ycia z czyjej艣 pracy i na czyj艣 koszt.

Ja te偶 uwa偶am swoje pogl膮dy za lewicowe, - jednak nie ma w nim miejsca na tzw. potrzebuj膮cych, to jest najzwyklejsze okradanie uczciwych ludzi. Oczywi艣cie nie m贸wi臋 tu o jakich艣 katastrofach czy kataklizmach, w takim wypadku jak najbardziej nale偶y pomaga膰, i nie powinno to zale偶e膰 od widzimisi臋 premiera. Natomiast dla faceta kt贸remu wiatr zerwa艂 dach szklarni i w zwi膮zku z tym wyci膮ga r臋k臋 po pieni膮dze podatnika - edukacyjny ob贸z pracy.

Data: 2012-02-01 19:36:23
Autor: Obserwator
By 縴硂 si lepiej! Kolejne ofiary rz眃體 PO
jadry <rg@yachoo.com> napisa(a): Za wolno禼i jednostki do tego stopnie 縠 jedyne ograniczenia to takie 縠by ta wolno舵 nie ogranicza砤 wolno禼i innych, nie ma w tym systemie narzucania swojej woli innym przez tzw. psy ogrodnika.
  Drugie ograniczenie to bezwzgl阣ny zakaz 縴cia z czyjej pracy i na czyj koszt.

************************************

voila, logika zdeklarowanego komucha. Trzeba wiec wyrznac tych ktorzy z jego
glupota sie nie zgodza i on stworzy *sprawiedliwy* swiat w/g rojen jego
chorego umyslu..

Drugi Che sie objawil w Polsce:)

Data: 2012-02-01 19:45:25
Autor: Bogdan Idzikowski
By 偶y艂o si臋 lepiej! Kolejne ofiary rz膮d贸w PO

U偶ytkownik "jadry艣" <rg@yachoo.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jgc0vb$k3k$1node2.news.atman.pl...

Na Ko艂ymie?

--
Jaros艂aw-Zbawiciel Kaczy艅ski - "musimy uzyska膰 w艂a艣ciw膮 odpowied藕"

Data: 2012-02-01 16:14:00
Autor: stevep
By 縴硂 si lepiej! Kolejne ofiary rz眃體 PO
Dnia 01-02-2012 o 12:17:26  napisa(a):

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/tragiczne-skutki-zimy-ofiary-mrozu-i-tlenku-wegla,1,5014396,wiadomosc.html  "Jak poinformowa砤 Komenda G丑wna Policji minionej nocy z powodu  wych硂dzenia zmar硂 pi赕 os骲. S tak縠 ofiary zatrucia tlenkiem w阦la.  W sumie od listopada, z wych硂dzenia zmar硂 ju 58 os骲. "

Jak d硊go jeszcze?
B阣zie mr髗, jak zawyjesz do ksi昕yca Dupikowski to si dowiesz,

Data: 2012-02-01 16:41:01
Autor: Leprechaun
By 偶y艂o si臋 lepiej! Kolejne ofiary rz膮d贸w PO

U偶ytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jgb706$rl8$1inews.gazeta.pl...
[...]

D艂ugo! Wy sieroty zyciowe nie macie szans! Aktualny wynik meczu PO:PiS - 6:0. ;)

http://13k.pl/-/sugestia.php

BomBel

By 偶y艂o si臋 lepiej! Kolejne ofiary rz膮 d贸w PO