By salwami nie rozbrzmiały znów ulice

Data: 2009-04-30 06:42:19
Autor: WW
By salwami nie rozbrzmiały znów ulice
Aby karku nam nie zgięto nigdy niżej.
By salwami nie rozbrzmiały znów ulice
Po to stoją te nadziei białe krzyże
I walczącej Polski niosą trzy kotwice.

WW

Data: 2009-04-30 06:51:17
Autor:
By salwami nie rozbrzmiały znów ulice
On Thu, 30 Apr 2009 06:42:19 +0200, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

Aby karku nam nie zgięto nigdy niżej.
By salwami nie rozbrzmiały znów ulice
Po to stoją te nadziei białe krzyże
I walczącej Polski niosą trzy kotwice.

 a gdyby tak zaczac od podstaw i ograniczyc  chamstwo na ulicach? niby dlaczego mam tolerowac
 palenie opon pod moimi oknami? tolerujemy chamstwo,
 a to powoduje, ze uliczni bandyci i internetowi  terrorysci czuja sie bezkarni! zwykly czlowiek  czuje sie bezsilny wobec plagi prostactwa i nie
 liczenia sie z innymi. my mamy byc wyrozumiali bo
 "gumiarze" walcza o nasze sprawy? sranie w banie.
 pali sie im kolo tylkow wiec chca bysmy WSZYSCY
 zaplacili za ich lenistwo i nieudolnosc w zarzadzaniu.

 --

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-04-30 06:57:02
Autor: cytryna
> [...]

 pali sie im kolo tylkow wiec chca bysmy WSZYSCY
 zaplacili za ich lenistwo i nieudolnosc w zarzadzaniu.

NAJKRÓTSZA CHARAKRYRYSTYKA RZĄDU TUSKOLANDII:
"sranie w banie.pali sie im kolo tylkow wiec chca bysmy WSZYSCY
zaplacili za ich lenistwo i nieudolnosc w zarzadzaniu."
Brawo, nawet tak zakłuta pała jak HeSk zaczyna coś rozumieć. Wiosna
idzie panowie, wiosna!

Data: 2009-04-30 17:37:38
Autor:
By salwami nie rozbrzmiałyznów ulice
On Thu, 30 Apr 2009 06:57:02 +0200, "cytryna"
<cytryna4@poczta.onet.eu> wrote:

> [...]

"sranie w banie.pali sie im kolo tylkow wiec chca bysmy WSZYSCY
zaplacili za ich lenistwo i nieudolnosc w zarzadzaniu."

 za "udolnosc" rzadow kaczynskich juz placimy...

Brawo, nawet tak zakłuta pała jak HeSk

 sam jestes "zakuta pala". brak ci argumentow, ze posuwasz sie
 do wulgaryzmow? tylko na to cie stac? nie dziwie sie, elektorat
 pisu cechuje wlasnie taki styl. styl prostacki.

zaczyna coś rozumieć.

 moze i do ciebie w koncu cos dotrze.

Wiosna idzie panowie, wiosna!

 idzisz do KF.