By żyło się lepiej

Data: 2011-08-22 07:30:08
Autor: u2
By żyło się lepiej
... wszystkim, tak miała w zwyczaju powtarzać Beata S. z PO. Było to
cyniczne, ale nie melodramatyczne :

http://wpolityce.pl/wydarzenia/13439-andrzej-czuma-o-sawickiej-komisja-uzyskala-wiedze-wykluczajaca-melodramatyczny-aspekt-jej-kontaktow-z-cba

    Nie będę głosował za postawieniem Kaczyńskiego i Ziobry przed
Trybunałem Stanu, bo nie ma ku temu żadnych podstaw. Wątpię, żeby Sejm
następnej kadencji głosował nad takim wnioskiem. SLD przed wyborami
mobilizuje własny elektorat do walki z Kościołem i PiS-em. Po wyborach
nie będą już tacy wojowniczy.

    Zbigniew Ziobro w sprawie śmierci swojego ojca nie stosował
nacisków na prokuratorów badających, czy w tragicznym zejściu z tego
świata pana dr Jerzego Ziobry doszło do jakiś poważnych błędów w
sztuce lekarskiej. Nie ma żadnych śladów ani dokumentów, aby pan
Ziobro interweniował, groził im lub prosił. Zaangażował się w tę
sprawę dopiero po dymisji ze stanowiska, do czego miał całkowite prawo
jako potencjalny pokrzywdzony.

    Chętnie powiedziałbym, że PiS polował na panią Sawicką. Ale w
świetle materiału dowodowego wszystko wskazuje na to, że pani Sawicka
jeszcze przed poznaniem agenta Tomka - oględnie mówiąc - wyrażała
rozmaite oczekiwania materialne z zakresu pośrednictwa w obrocie
nieruchomościami. (...) Komisja niestety zmuszona była zapoznać się z
życiem emocjonalnym pani poseł i uzyskała wiedzę wykluczającą
melodramatyczny aspekt jej kontaktów z CBA.

    Platforma zyska na wiarygodności dzięki [mojemu] raportowi.
Rzetelny raport dowodzi, że nie polujemy na konkurencję polityczną,
ale działamy w interesie Rzeczypospolitej Polskiej.

Szef Komisji Śledczej ds. Nacisków Andrzej Czuma w rozmowie z Onet.pl,
21 sierpnia 2011 r.

By żyło się lepiej