Była ingerencja w czarne skrzynki Tut ki...

Data: 2013-10-31 09:44:34
Autor: /dev/SU45
Była ingerencja w czarne skrzynki Tut ki...

 caĹ‚kowicie zmiaĹĽdĹĽyĹ‚o oficjalnÄ… wersjÄ™ katastrofy.

Za to lubię prawusiowe media :) Ale pojawia się pewien niepokój, bo takie komunikaty były już wcześniej. Przecież oficjalna wersja była już zmiażdżona, rozjechana, zdemolowana itd chyba z 5 razy.

Jak to jest?

Data: 2013-10-31 02:06:17
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu czwartek, 31 paĽdziernika 2013 09:44:34 UTC+1 użytkownik /dev/SU45 napisał:
>  całkowicie zmiażdżyło oficjaln± wersję katastrofy.

Za to lubię prawusiowe media :) Ale pojawia się pewien niepokój, bo takie komunikaty były już wcze¶niej. Przecież oficjalna wersja była już zmiażdżona, rozjechana, zdemolowana itd chyba z 5 razy.

Jak to jest?

"Je¶li fakty nie pasuj± do teorii-tym gorzej dla faktów"...
Nawet Palikot o tym wie ;P
http://palikot.blog.onet.pl/2007/10/22/tym-gorzej-dla-faktow/

Data: 2013-10-31 11:26:36
Autor: /dev/SU45
Była ingerencja w czarne skrzynki Tut ki...

"Jeśli fakty nie pasują do teorii-tym gorzej dla faktów"...
Nawet Palikot o tym wie ;P
http://palikot.blog.onet.pl/2007/10/22/tym-gorzej-dla-faktow/

Nie do końca zrozumiałem ripostę, ale chciałem tylko zapytać ile razy i w jakim celu trzeba rozjeżdżać kłamstwo smoleńskie? Raz nie wystarczy? A tu ciągle nowe piijii bziuuuu a potem się okazuje że to był trochę blef...

Jeśli ktoś był choć trochę inteligentny, to czytając pod koniec 1942 roku w gazetach kilkukrotne informacje o zwycięskim zakończeniu walk w Stalingradzie mógł sobie pomyśleć że coś nie tak.

Dawno mówiłem Antoniemu że to robota entów, i żeby przesłuchać Drzewca, a on na to że Saruman ma haki na Jarosława, i że czas jeszcze nie nadszedł...

Data: 2013-10-31 12:32:14
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu czwartek, 31 paĽdziernika 2013 11:26:36 UTC+1 użytkownik /dev/SU45 napisał:
> "Je¶li fakty nie pasuj± do teorii-tym gorzej dla faktów"...

> Nawet Palikot o tym wie ;P

> http://palikot.blog.onet.pl/2007/10/22/tym-gorzej-dla-faktow/

Nie do końca zrozumiałem ripostę, ale chciałem tylko zapytać ile razy i w jakim celu trzeba rozjeżdżać kłamstwo smoleńskie? Raz nie wystarczy? A tu ci±gle nowe piijii bziuuuu a potem się okazuje że to był trochę blef...

Blef blefem a "media sa PO naszej stronie"...

Je¶li kto¶ był choć trochę inteligentny, to czytaj±c pod koniec 1942 roku w gazetach kilkukrotne informacje o zwycięskim zakończeniu walk w Stalingradzie mógł sobie pomy¶leć że co¶ nie tak.

W końcu Staliningrad obronili czego dowodem zdobycie Berlina, ze Smolenskiem nie będzie inaczej, kto¶ go w końcu obroni, ale gdzie będzie tym razem Berlin to się okaze w praniu ;)

Dawno mówiłem Antoniemu że to robota entów, i żeby przesłuchać Drzewca, a on na to że Saruman ma haki na Jarosława, i że czas jeszcze nie nadszedł...

Padl Sru-man padnie kłamstwo smoleńskie, wszystko w swoim -jak laskaw byles zauwazyc- czasie :P

Była ingerencja w czarne skrzynki Tut ki...