"Byłam ofiarą księdza"

Data: 2010-06-20 22:18:20
Autor: Bogdan Idzikowski
"Byłam ofiarą księdza"

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1f82kglo5xqbn$.arg90h6cqt6g$.dlg40tude.net...
- To wciąż powraca. Pamiętam, jak strasznie się bałam, gdy wyszłam od
księdza. Przez lata nie byłam w stanie nikomu się poskarżyć – mówi Kora
Jackowska.

W nowej piosence „Zabawa w chowanego" Kora opowiada historię ze swojego
dzieciństwa, kiedy była molestowana przez księdza. To oparty na własnych
przeżyciach protest przeciwko pedofilii w kościele. Teledysk z piosenką 25
czerwca trafi do internetu

- To tkwi głęboko. Wrosło w psychikę, jak tatuaż wrasta w skórę.
Oczywiście, nie myślę o tym obsesyjnie dzień i noc, ale to wciąż powraca.
Pamiętam doskonale, jak strasznie się bałam, gdy wyszłam od księdza. Przez
lata nie byłam w stanie nikomu o tym powiedzieć, nikomu się poskarżyć, bo
byłam wychowywana w poczuciu, że kobieta jest grzesznym narzędziem, że to
ta Ewa, to jabłko, że wina jest we mnie. Choć to przecież ja byłam ofiarą
starego, obrzydliwego księdza - zwierza się Kora "Wprost".

- Pochodziłam z bardzo biednego domu, wiadomo było, że wróciłam z
sierocińca, półsierota, ojciec już nie żył, matka borykała się z piątką
dzieci. Mieszkaliśmy w piwnicy. To charakterystyczne w zwierzeniach ofiar
księży pedofilów, że zwykle są to dzieci właśnie z takich domów.
Wielodzietnych, zaniedbanych. Oni dobrze wiedzą, kogo wybrać. Taką ofiarę
łatwo wypatrzyć.

http://www.wprost.pl/ar/199383/Bylam-ofiara-ksiedza/

A pamiętacie jak to było niedawno z gwałcicielem w którymś z naszych miast? Ile to kobiet zgwałcił?
I co później z tego wyniknęło?

Data: 2010-06-20 13:45:07
Autor: Antenka
"Byłam ofiarą księdza"
On 20 Cze, 22:18, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:1f82kglo5xqbn$.arg90h6cqt6g$.dlg40tude.net...

> [...]

>http://www.wprost.pl/ar/199383/Bylam-ofiara-ksiedza/

A pamiętacie jak to było niedawno z gwałcicielem w którymś z naszych miast?
I co później z tego wyniknęło?- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Jackowska chce zrobić kasę, dlatego kanwą nowego utworu jest modny
temat w środowisku socliberalnym, którego jest reprezentantką.
Dzisiaj wypada być "ofiarą" - nieważne czyją - najlepiej niedobrego
księdza, który polował na biedną sierotkę.
Jeszcze niedawno wspominała, że była molestowana przez zakonnice w
sierocińcu. Nagle zmieniła zdanie.
..
A tak na marginesie - ta sama Olga Jackowska, tak strasznie
skrzywdzona - była m.in. sygnatariuszką listu "polskich
intelektualistów"  rządających uwolnienia Romana Polańskie -
pedofila.
Podwójna moralność? Rozdwojenie jaźni? Pora odwiedzić dobrego
psychiatrę.

Antenka

Data: 2010-06-20 14:00:03
Autor: glob
"Byłam ofiarą księdza"

Antenka napisał(a):
On 20 Cze, 22:18, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
> Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:1f82kglo5xqbn$.arg90h6cqt6g$.dlg40tude.net...

Rusza kampania przeciwko pedofilii księży w Polsce. Polscy biskupi
wiedzieli i ukrywali.Ruch ofiar księży pedofilów w Polsce .Ruch ofiar
polskich księży organizuje Polak mieszkający w Kanadzie, biznesmen
Wincenty Szymański.Za młodu był molestowany przez księdza w
Zakroczymiu - pisze "ŻycieWarszawy".Teraz domaga się od kurii
publicznych przeprosin i gromadzi wokół siebie inne ofiary.
Współdziała z nim już 178 osób w cały mkraju. To głównie katolicy,
chcą oczyścić Kościół. Ich nazwisk nieujawniamy, żeby nie utrudnić
dochodzeń - informuje "ŻW" Szymański.W katolickiej Polsce pewnie
będzie trudno ruszyć tę sprawę, ale u nas napoczątku też nie było
łatwo - mówi gazecie Barbara Dorris, jedna zliderek organizacji SNAP,
która wstrząsnęła Kościołem w Ameryce .Ludzi niełatwo przekonać, by
domagali się swoich praw. Szczególnie napolskiej prowincji, gdzie
wszyscy trzęsą się przed księżmi. Jednak każdego dnia dostaję
zgłoszenia. Ruszyły pierwsze kamyki, które mogą wywołać lawinę - mówi
gazecie Szymański.____Władze diecezji płockiej, w tym abp Stanisław
Wielgus, wiedziały o wykorzystywaniu seksualnym kleryków i o
malwersacjach w miejscowym Caritasie. Hierarchowie nie podjęli w tych
sprawach żadnych skutecznych działań - twierdzą księża, do których
dotarła"Rzeczpospolita".___La Stampa o kard. Dziwiszu Włoski dziennik
"La Stampa" oskarżył kard.Dziwisza o ukrywanie skandali seksualnych
przed papieżem Janem Pawłem____W tym samym czasie na komendzie w
Starogardzie Gdańskim pojawił sięojciec jednego z ministrantów i
zgłosił zaginięcie 15-letniego syna,który wybrał się do księdza T. do
Dębnicy.Nastolatek wrócił do domu po11 dniach. Zeznał, że w tym czasie
kapłan podawał mu alkohol,marihuanę, amfetaminę, namawiał do
samobójstwa i molestował. Wszczęto śledztwo przeciwko księdzu. Później
policjanci dotarli do kilku innych wykorzystywanych w ten sam sposób
przez księdza ministrantów.Już wmaju 2006 r. biskup diecezji
pelplińskiej odsunął Piotra T. odwszelkich posług kapłańskich i
ustanowił w Dębnicy nowego proboszcza.Ten szybko odkrył, że razem z
księdzem T. z parafialnego konta zniknęło 30 tys.

http://pedofiliawkosciele.blogspot.com/

Data: 2010-06-20 22:51:38
Autor: Grzegorz Z.
"Byłam ofiarą księdza"
Dnia Sun, 20 Jun 2010 13:45:07 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

[...]

Ona już zrobiła kasę jakbyś nie zauważył, pederasto.

est modny temat w środowisku socliberalnym,

Papież zwrócił uwagę, że właśnie w roku radości z sakramentu kapłaństwa,
wyszły na światło dzienne grzechy kapłanów, "przede wszystkim nadużycia
wobec najmniejszych, w których kapłaństwo jako troska Boga o człowieka
obrócona została w swoje przeciwieństwo".

Dlatego - dodał Benedykt XVI - "my również prosimy nieustannie o
przebaczenie Boga i dotknięte osoby, obiecując, że chcemy uczynić wszystko,
co w naszej mocy, ażeby nadużycia te już się nigdy nie powtórzyły".

http://www.pomorska.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20100611/KRAJSWIAT/394965331

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-20 14:19:52
Autor: Antenka
"Byłam ofiarą księdza"
Dlatego - dodał Benedykt XVI - "my również prosimy nieustannie o przebaczenie Boga i dotknięte osoby, obiecując, że chcemy uczynić wszystko,  co w naszej mocy, ażeby nadużycia te już się nigdy nie powtórzyły". <

Głąbie kapuściany, czy nie rozumiesz, co napisałam?
Gdyby rzeczywiście była "ofiarą molestowania", to z pewnością
solidaryzowałaby się ze zgwałconą przez Polańskiego nastolatką, a nie
wypisywał głupot żądając, wraz z innymi tzw. "autorytetami",
uwolnienia  Polańskiego tego satyra i zboka.

Dla mnie jest niewiarygodna. Trudne dzieciństwo - bieda z nędzą i
oddanie jej przez rodzoną matkę do sierocińca - musiało pozostawić
trwałą bliznę w jej psychice. Ma kobieta problem.

Antenka

Data: 2010-06-20 14:28:42
Autor: glob
"Byłam ofiarą księdza"

Antenka napisał(a):
> [...]

oddanie jej przez rodzoną matkę do sierocińca - musiało pozostawić
trwałą bliznę w jej psychice. Ma kobieta problem.

Gwałty w kościele sięgają tysiecy dzieci , krzywda jest taka, że w
pale się nie mieści, a ty obłudny zbuku atakujesz jedną osobę, która
nawet nie jest pedofilem, bo pedofila podnieca ciało dzieci a nie
nastolatek, które już mogą rodzić.Polański nie jest pedofilem, za twój
księżulo tak i ci co wspierają pedofilny kk są współwini.

Data: 2010-06-21 01:26:55
Autor: Grzegorz Z.
"Byłam ofiarą księdza"
Dnia Sun, 20 Jun 2010 14:19:52 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

[...]

Napisałeś: "jest modny temat w środowisku socliberalnym"

To ci pedałku socliberała Benia zacytowałem, jak przeprasza za wyczyny
dzieciojebów w sutannach.

Ma być po łacinie żeby do ciebie dotarło?

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-22 08:01:15
Autor: ab.666
"Byłam ofiarą księdza"

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message

Podwójna moralność? Rozdwojenie jaźni?

Ano właśnie..... wylizuj dalej odbyty facetów w sukienkach; masz swoją
podwójną moralność.
Ale syf.

ab.

"Byłam ofiarą księdza"