By艂em spali艂em.

Data: 2011-10-12 00:14:46
Autor: wolim
By艂em spali艂em.
W dniu 2011-10-09 11:42, jendrysz pisze:
I sw贸j sprzeciw wyrazi艂em.
Skoro Komisja zarejestrowa膰 nie chcia艂a, Policja musia艂a.
Cho膰 Policja przeszkodzi膰 pr贸bowa艂a.
I dzi臋ki temu mam moralne prawo nie uznawa膰 tych wybor贸w i tych w艂adz.
Jestem WOLNY.

Ale co zarejestrowa膰? Mieli Ci臋 nagra膰?
Taki wielki ten Tw贸j manifest, ale nikt o nim nie s艂ysza艂...

Data: 2011-10-12 01:34:39
Autor: jendrysz
By艂em spali艂em.
W dniu 12.10.2011 00:14, wolim pisze:
[...]

Wybory s膮 po to, by zarejestrowa膰 decyzje wyborcy, zliczy膰 je i dzi臋ki temu wybra膰 zwyci臋zc臋.
Nie wiem czy wielki i raczej chyba nikt z twoich znajomych o nim nie s艂ysza艂. To nie jest muzyczka.

Data: 2011-10-12 07:45:33
Autor: wolim
By艂em spali艂em.
W dniu 2011-10-12 01:34, jendrysz pisze:
[...]

Czyli mieli zmie艣膰 popi贸艂 i wrzuci膰 do urny? To nie krematorium.
A w jaki spos贸b proponujesz "zarejestrowa膰" kart臋, kt贸r膮 kto艣 np. wyni贸s艂 z lokalu? Tw贸j przypadek jest podobny.

Nie wiem czy wielki i raczej chyba nikt z twoich znajomych o nim nie
s艂ysza艂. To nie jest muzyczka.

Skoro nikt nie s艂ysza艂, to manifest Ci nie wyszed艂.

A nast臋pnym razem zamiast pali膰 kart臋, po prostu j膮 zjedz. To b臋dzie bardziej spektakularne. I mo偶e nawet poka偶膮 Ci臋 w telewizji.

Data: 2011-10-12 21:18:20
Autor: jendrysz
By艂em spali艂em.
W dniu 12.10.2011 07:45, wolim pisze:
[...]

To, ze twoi znajomi nie s艂yszeli, to nie znaczy, 偶e inni nie s艂yszeli. Troch臋 logiki.
Zjedzenie karty, to konsumpcja lub zniszczenie dowodu (znane z film贸w), paleni to wyra藕ny znak oczyszczenia, sprzeciwu.
Zapytaj si臋 rodzic贸w jak w USA w latach 60-72 palono ksi膮偶eczki wojskowe i oczywi艣ci byli tacy co chcieli wepchn膮膰 je buntownikom w gard艂a.
Widz臋, 偶e te偶 tak by艣 chcia艂.
Wciszkaczy ci u nas dostatek.

Data: 2011-10-24 02:46:29
Autor: jendrysz
[...]

[...]