Byłem spaliłem, sprzeciw zarejestrowałem.

Data: 2015-10-25 15:58:39
Autor: jendrysz
Byłem spaliłem, sprzeciw zarejestrowałem.

Jak zwykle Komisja Wyborcza nie chciała, ale o 14:30 musiała Policja.
Co prawda tym razem Policja nie zrobiła wielkiej zadymy jak wcześniej, ale coś zgasić musiała.
Notatkę zrobili i chcieli dać mandat 50 zł za P-poż, ale się wybroniłem pokazując im (mini) gaśnicę (octenisept) z czerwonym paskiem i palenisko w postaci podstawka.
PS.
Przy ostatnim referendum niczego palić nie musiałem. bo tutaj Komisja moja decyzję zarejestrowała i Policja nie była potrzebna. Oczywiście byli ekspresowo i się trochę zdziwili, że wychodzę i nie palę.
Bo myślą przewodnią prawa do sprzeciwu jest właśnie zastąpienie siłowych rozwiązań - kontr, czy buntów.

Data: 2015-10-25 08:19:38
Autor: bronek.tallar
Byłem spaliłem, sprzeciw zarejestrowałem.
Sprzeciw wobec czego?
Że kartki dają? Jaki był cel?

Data: 2015-10-25 17:08:33
Autor: boukun
Byłem spaliłem, sprzeciw zarejestrowałem.
<bronek.tallar@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:50ba3796-f06d-47c9-8b92-eea33654fac1googlegroups.com...
Sprzeciw wobec czego?
Że kartki dają? Jaki był cel?

Prawo do sprzeciwu, przeciwko  prymitywnym wyborom...

boukun

Data: 2015-10-25 20:09:27
Autor: jendrysz
Byłem spaliłem, sprzeciw zarejestrowa łem.
W dniu 25.10.2015 o 16:19, bronek.tallar@gmail.com pisze:
Sprzeciw wobec czego?
Że kartki dają? Jaki był cel?

Sprzeciw wobec przymusu wyborczego. Zmuszanie do dokonywania wyboru bez prawa do sprzeciwu to zniewalanie i jedyna możliwą odpowiedzią na ten przymus jest sprzeciw.
Więcej o tym było na pl.soc.polityka.wybory.

--
Jak myślicie co robią służby specjalne? Sądzicie, że siedzą i nasłuchują w krzakach?
Kto tworzy różne rewolty, by ściągnąć potencjalnych buntowników i ich wymanewrować?

Data: 2015-10-25 14:29:41
Autor: bronek.tallar
użytkownik jendrysz napisał:
W dniu 25.10.2015 o 16:19, bronek.tallar@gmail.com pisze:
> Sprzeciw wobec czego?
> Że kartki dają? Jaki był cel?

Sprzeciw wobec przymusu wyborczego.

Przymus wyborczy (kara za niebranie udziału) jest w kilku państwach na zachodzie, a Pan pajacujesz.

Data: 2015-10-25 22:33:40
Autor: Stokrotka
Byłem spaliłem, sprzeciw zarejestrowałem.

Sprzeciw wobec przymusu wyborczego.

Przymus wyborczy (kara za niebranie udziału) jest
w kilku państwach na zachodzie, a Pan pajacujesz.

Ktoś wprowadzi kary za głos nieważny?

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2015-10-26 14:39:11
Autor: jendrysz
W dniu 25.10.2015 o 22:33, Stokrotka pisze:

Sprzeciw wobec przymusu wyborczego.

Przymus wyborczy (kara za niebranie udziału) jest
w kilku państwach na zachodzie, a Pan pajacujesz.

Ktoś wprowadzi kary za głos nieważny?

A za brak kolorowych skarpetek i turbanów?

Data: 2015-10-26 16:31:11
Autor: stevep
W dniu .10.2015 o 14:39 jendrysz <jendrysz@spam.nie.pl> pisze:

[...]

Przypomniały ci się skarpetki w poziome kolorowe paski jak u bikiniarzy?
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-10-26 21:30:04
Autor: jendrysz
W dniu 26.10.2015 o 16:31, stevep pisze:
[...]

Zgaduj dalej.
Płacą ci od wiersza, czy od słowa?

Data: 2015-10-27 05:52:05
Autor: stevep
W dniu .10.2015 o 21:30 jendrysz <jendrysz@spam.nie.pl> pisze:

[...]

Idiotom jak ty, ani od wiersza, ani od słowa.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-11-01 00:12:50
Autor: jendrysz
W dniu 27.10.2015 o 05:52, stevep pisze:
[...]

Zamieniasz się w trolla.
Ale pamiętaj - zawsze masz prawo do sprzeciwu.

Data: 2015-11-01 04:31:44
Autor: stevep
W dniu .11.2015 o 00:12 jendrysz <jendrysz@spam.nie.pl> pisze:

[...]

Hmmm, a nie cierpisz czasem na impotencje?
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-10-26 16:29:51
Autor: stevep
W dniu .10.2015 o 22:33 Stokrotka <ortografia.nowa@gazeta.pl> pisze:

Sprzeciw wobec przymusu wyborczego.

Przymus wyborczy (kara za niebranie udziału) jest
w kilku państwach na zachodzie, a Pan pajacujesz.

Ktoś wprowadzi kary za głos nieważny?

Eeee, nie można karać debili za upośledzenie umysłowe.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-10-26 21:50:04
Autor: jendrysz
W dniu 26.10.2015 o 16:29, stevep pisze:
[...]

O debilach tu nie rozmawiajmy, to nie ta grupa.
Większy kłopot jest z tymi niewolnikami co dali głos ważny i to popierający polityczne bandy.

Data: 2015-10-27 05:53:47
Autor: stevep
W dniu .10.2015 o 21:50 jendrysz <jendrysz@spam.nie.pl> pisze:

[...]

Na ten przykład PiS?
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-11-01 02:49:51
Autor: jendrysz
W dniu 27.10.2015 o 05:53, stevep pisze:
[...]

Jakakolwiek partia.
Każda grupa, która oprócz należnego prawa do władzy z tytułu praw obywatelskich uzyskuje z tytułu istnienia grupy dodatkowe prawo do władzy (bo partia jest po to by rządzić) jest uzurpatorem.
I biorąc tę władzę staje się bandą.
W demokracji czyli we władzy zbiorowej mogą istnieć przedstawiciele, bo jak ktoś chce mieć przedstawiciela to powinien go mieć. I oczywiście przedstawicielami mogą być konkretne osoby lub grupy.
Do tego momentu wszystko wynika z woli obywateli.
Kłopot zaczyna się dopiero wtedy, gdy mimo tego, że obywatele wskazują konkretnych przedstawicieli, władze dostają grupy i to jeszcze na podstawie jakiś wątpliwych przeliczników siły partii.
Skutkiem czego bandyckie partie tworzą bandyckie władze, tworzące bandyckie prawo (pokrętne i co chwile zmieniane), które oczywiście wspiera wspomniane bandyckie partie i kółko się zamyka.
Stosuję pojecie bandytyzmu, bo ta "władza" używa siły fizycznej, gdy ktoś nie chce się jej podporządkować.
Zniewoleni wyborcy nie tylko, że nie maja prawa do sprzeciwu, ale są jeszcze wykiwani w iluzorycznym tworzeniu władzy i najlepsze, że się na to godzą, ale to już wynika z indoktrynacji robionej przez niewolne media.

Data: 2015-10-26 14:31:23
Autor: jendrysz
W dniu 25.10.2015 o 22:29, bronek.tallar@gmail.com pisze:
[...]

I to jest zniewolenie.
Zachód nigdy nie był ostoja demokracji, tam są tylko pozory.
Dobitnie to pokazał hitler, kilka drobiazgów zmienił i już pojawiła się dyktatura.
W Grecji Cipras olał wprost wolę demokratyczną i wystarczyło do tego nie wprowadzenie własnej waluty.
To wszystko są Picerokracje.

Data: 2015-10-26 14:34:45
Autor: jendrysz
[...]

To jest temat wyborczy i proszę pisać na pl.soc.polityka.wybory.

Data: 2015-10-25 20:14:29
Autor: zdumiony
W dniu 25.10.2015 o 20:09, jendrysz pisze:
[...]

To obecnie w Polsce mamy przymus wyborczy?

Data: 2015-10-25 20:46:40
Autor: jendrysz
W dniu 25.10.2015 o 20:14, zdumiony pisze:
[...]

A wynik wyborczy w Polsce nie jest obowiązkowy i nie trzeba się wybranej bandzie podporządkowywać?
Obojętnie czy zagłosujesz, czy nie, jesteś zmuszony do podporządkowania się temu wynikowi.
To jest odmiana hazardu w którym musi zagrać i się podporządkować.
Gdyby nie było przymusu wyborczego i większość nie dała by zgody w tych wyborach, to wynik wyborczy by nie obowiązywał, bo miałby poparcie tylko mniejszości.
To jest niewolniczy wybór miedzy batem a katem, miedzy dżumą a s...
I bez prawa do sprzeciwu.

Data: 2015-10-25 14:36:19
Autor: bronek.tallar
Byłem spaliłem, sprzeciw zarejestrowałem.
użytkownik jendrysz napisał:

Obojętnie czy zagłosujesz, czy nie, jesteś zmuszony do podporządkowania się temu wynikowi.

Już od poczatku ludzkości kiedy były małe plemiona,
był przymus wiosłowania w łodzi, alternatywą dla
niewiosłujących jest zdechnięcie z głodu.

Z tego co wiem, dalej w małych plemionach jak pacjent nie wiosłuje,
wtedy zwraca się mu uwagę, jak dalej nie wiosłuje, następnym
razem pacjenta się nie zabiera.

W większych społecznościach większość
jest podporządkowana starszyźnie. Nie pytaj mnie
dlaczego w społecznościach 100 osobowych nie ma demokracji tylko
rządy starszyzny.

Data: 2015-10-26 14:18:24
Autor: jendrysz
W dniu 25.10.2015 o 22:36, bronek.tallar@gmail.com pisze:
[...]

Przymus zaczyna się już w rodzinie, ale to nie znaczy że tak ma pozostać i w miarę dorastania prawo do sprzeciwu staje się istotne.
Na poniższe pytania proszę nie odpowiadać.
1. Małe społeczności są zbyt małe by był sens szukania kogoś. Tam wszyscy znają się jak łyse konie i w powtarzalnych od wieków sprawach wystarczy doświadczenie i raczej tych znających się jest chyba zbyt mało by kogoś wybierać?
2. Przymus wiosłowania, ale np w którym kierunku, dotyczy tych co chcieli wejść do tej łodzi i tych co nie chcieli?

Data: 2015-10-26 16:28:39
Autor: stevep
W dniu .10.2015 o 20:46 jendrysz <jendrysz@spam.nie.pl> pisze:

[...]

Mam dla ciebie radę, wsadż łeb w piasek w piaskownicy i po krzyku.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-10-26 21:30:09
Autor: jendrysz
W dniu 26.10.2015 o 16:28, stevep pisze:
[...]

O, następny mądrala, potrafi tylko innymi dyrygować i nie ważne, że niewiele potrafi zrozumieć.
PS.
Radziłbym wyjść z tej piaskownicy i podzielić się z nami chociaż jedną rozumną uwagą.

Data: 2015-10-27 05:53:05
Autor: stevep
[...]

Nie obrażaj się, piaskownica dla ciebie w sam raz.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-11-01 00:10:00
Autor: jendrysz
[...]

Steve, już zostaw tę piaskownicę i jak już musisz małpować hameryke, to zakręć się koło drzewka z bananami - to może ci wyjść na zdrowie.
I pamiętaj - zawsze masz prawo do sprzeciwu.

Data: 2015-10-25 21:01:30
Autor: jendrysz
[...]

To jest odmiana hazardu w którym każdego traktuje się jak gracza i gdzie wszyscy muszą się podporządkować.
Gdyby nie było przymusu wyborczego i większość nie dała by zgody w tych wyborach, to wynik wyborczy by nie obowiązywał, bo miałby poparcie tylko mniejszości. A w Polsce wynik obowiązuje niezależnie od otrzymania zgody (głosowania) od mniejszości, czy większości.

Data: 2015-10-25 12:56:12
Autor: Marek
Am Sonntag, 25. Oktober 2015 15:58:39 UTC+1 schrieb jendrysz:
[...]

Gdzie to zarejestrowales ?

Data: 2015-10-25 21:01:33
Autor: jendrysz
W dniu 25.10.2015 o 20:56, Marek pisze:
[...]

Na posterunku Policji. Komisja nie chciała, a Policja musiała.

Data: 2015-10-25 13:02:53
Autor: Marek
Am Sonntag, 25. Oktober 2015 21:01:33 UTC+1 schrieb jendrysz:

> Gdzie to zarejestrowales ?

Na posterunku Policji. Komisja nie chciała, a Policja musiała.

Myslalem, ze na Youtubie .

Data: 2015-10-25 21:09:49
Autor: jendrysz
W dniu 25.10.2015 o 21:02, Marek pisze:
[...]

Nie traktuje tego jako popis i nie chodzi o jakieś tam wydarzenie.
Prawo do sprzeciwu jest naturalnym, niezbywalnym prawem. Cyrku z tego robić nie będę.