By??o?

Data: 2014-02-28 07:34:12
Autor: megrimsES
By??o?
http://motoryzacja.interia.pl/hity_dnia/news/radiowoz-sprowadzil-niebezpieczenstwo-utraty-zycia-znamy,1996758,415

Teraz nie przyjmujmy mandatów, idźmy do sądu i powołujmy
się na precedens. Wiem, że nie żyjemy w USA, ale próbować
moĹźna.

Data: 2014-02-28 08:30:12
Autor: J.F.
By??o?
Dnia Fri, 28 Feb 2014 07:34:12 +0100, megrimsES napisał(a):
[...]

można.

Ale co - liczysz ze zeznanie dwoch funkcjonariuszy poparte nagraniem z
kamery to nie jest wystarczajacy dowod ? Czy zaczac od prosby o przeniesienie sprawy do jakiegos bezstronnego
sadu, np w Ostrodzie ? :-)

J.

Data: 2014-02-28 09:43:00
Autor: hisjusz
By?o?
W dniu 2014-02-28 08:30, J.F. pisze:
[...]

"Jak się domyślam świadek zdarzenia otrzymał jedno pytanie od sądu: "Czy rozpoznałby kierowcę owej Skody?". Oglądając film w żadnym momencie nie widać kto prowadzi ten pojazd w związku z czym sąd nie mógł podjąć innego orzeczenia jak to, które podjął. Policjant odmówił znając życie wyjaśnień i tyle. Nie ma winnego, a ten , którego oskarżono okazał się niewinny. Prosta sprawa."

-- -

Data: 2014-02-28 09:50:35
Autor: anacron
By?o?
W dniu 28.02.2014 09:43, hisjusz pisze:
[...]

Nie do końca. Bardzo łatwo ustalić, kto tego dnia w tym momencie miał
ten radiowóz na stanie. To będzie jeden konkretny policjant. Raczej
poszła bajeczka o próbie dogonienia innego kierowcy...

--
anacron

Data: 2014-02-28 10:44:31
Autor: J.F
By?o?
Użytkownik "anacron"  napisał w
[...]

Koguty w chlodnicy i na filmie nie widac ...

J.

Data: 2014-02-28 11:41:56
Autor: anacron
By???o?
W dniu 28.02.2014 10:44, J.F pisze:
UĹźytkownik "anacron"  napisał w
[...]

Ja wiem, jak dla mnie powinni zostać ukarani przykładnie i ja bym nie
odpuścił na miejscu tego co nagrał.

--
anacron

Data: 2014-02-28 15:09:44
Autor: J.F
By???o?
UĹźytkownik "anacron"  napisał w wiadomości
[...]

A jak  ma nie odpuszczac ?
Nie jest strona w sprawie, moze tylko na youtuba wrzucic, poslowi z opozycji podrzucic, ewentualnie media zainteresowac.
Ale wladza sie wypnie, bo jest prawomocny wyrok sadu, i tym mozna wszystko skomentowac :-)

Wypadek by spowodowali, to moze by sie zatuszowac nie dalo ... a moze i dalo na tej samej zasadzie - dowody winy niewystarczajace, winnych nie ma, nie ma pan/i AC i dobrego NNW, to ma pan/i pecha :-)

J.

Data: 2014-02-28 23:52:07
Autor: megrimsES
By???o?
W dniu 2014-02-28 15:09, J.F pisze:
[...]

O! była jakaś taka faza pare miesięcy temu, że gościu skręcał w lewo
mając wydzielony pas i nieoznakowana vectra zdaje się zajebała.
Wie ktoś co dalej z tą sprawa?

Data: 2014-02-28 23:00:22
Autor: Budzik
By?o?
Użytkownik megrimsES megrimsNOSPAM@interia.pl ...

O! była jakaś taka faza pare miesięcy temu, że gościu skręcał w lewo
mając wydzielony pas i nieoznakowana vectra zdaje się zajebała.
Wie ktoś co dalej z tą sprawa?

Tak szybko się nie dowiemy...
Ach ci prawnicy...

http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/bezpieczenstwo/news/ciag-dalszy-
sprawy-zderzenia-policyjnej-vectry-i-peugeota,1971960,324

Kilkukrotnie przełozona sprawa i obecny termin to 01.04.
Bedzie dowcipnie?

Data: 2014-02-28 10:19:47
Autor: J.F
By?o?
Użytkownik "hisjusz"  napisał w wiadomości grup
[...]

Moze i tak, ale to dziala w obie strony - fotka niewyrazna, wiec na drzewo.

Mozna tez spytac o atest tej kamery :-P

J.

By??o?