Było setki razy

Data: 2012-01-21 20:55:54
Autor: megrims
Było setki razy
Jakie opony letnie wybrać?

Jak przeglądam średnią ocen marek opon na różnych
portalach oponiarskich, to nie za bardzo wiem o co lata.

Na http://opony.mojeauto.pl oceny sÄ… dziwne.

Pirelli ma 3.88 http://opony.mojeauto.pl/opony-pirelli/
Goodyear ma 3,29 http://opony.mojeauto.pl/opony-goodyear/
Nankang ma 4.00 http://opony.mojeauto.pl/opony-nankang/
Continental ma 4,56 http://opony.mojeauto.pl/opony-continental/

To jak. Jakaś chińszczyzna Nankang jest lepsza od Pirelli??
Z czego to wynika?

Data: 2012-01-21 20:05:29
Autor: to
By³o setki razy
begin megrims
To jak. Jakaś chińszczyzna Nankang jest lepsza od Pirelli?? Z czego to
wynika?

http://pl.wikipedia.org/wiki/Dysonans_poznawczy

PS. Ja bym kupił CSC z aktualnym numerkiem (5?). :>

Data: 2012-01-21 21:25:22
Autor: Mirek Ptak
Było setki razy
Dnia 2012-01-21 20:55, *megrims* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Jakie opony letnie wybrać?

Te których nie podlinkowałeś :)
http://opony.mojeauto.pl/opony-dunlop/
Jestem od zawsze zadowolony z ich wyrobów :) teraz Wintersport 4D i kilka poprzednich zimówek - letnie SP Sport 01 - rewelka jak dla mnie :)

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2012-01-22 12:36:37
Autor: Axel
Było setki razy

"Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> wrote in message news:jff743$q3o$1inews.gazeta.pl...

Te których nie podlinkowałeś :)
http://opony.mojeauto.pl/opony-dunlop/
Jestem od zawsze zadowolony z ich wyrobów :) teraz Wintersport 4D i kilka poprzednich zimówek - letnie SP Sport 01 - rewelka jak dla mnie :)

Zadowolenie scisle zalezy od konkretnego modelu opony - Wintersporty na ktorych jezdzilem (i jezdze) sa OK, ale SP 300 Sport, ktore dostalem z poprzednia Vectra byly tragiczne - wyrzucilem po jednym sezonie.

--
Axel

Data: 2012-01-21 21:25:51
Autor: 'Tom N'
Było setki razy
megrims w <news:jff58b$ooq$1usenet.news.interia.pl>:

Jakie opony letnie wybraæ?

Jak przegl±dam ¶redni± ocen marek opon na ró¿nych
                ^^^^^^^^^
portalach oponiarskich, to nie za bardzo wiem o co lata.

Na http://opony.mojeauto.pl oceny s± dziwne.

Pirelli ma 3.88 http://opony.mojeauto.pl/opony-pirelli/

8 opinii

Goodyear ma 3,29 http://opony.mojeauto.pl/opony-goodyear/

17 ocen

Nankang ma 4.00 http://opony.mojeauto.pl/opony-nankang/

1 opinia

Continental ma 4,56 http://opony.mojeauto.pl/opony-continental/

9 opinii

To jak. Jaka¶ chiñszczyzna Nankang jest lepsza od Pirelli??
Z czego to wynika?

Z matematyki.

--
Tomasz Nycz

Data: 2012-01-21 21:28:47
Autor: DoQ
By³o setki razy
W dniu 21-01-2012 20:55, megrims pisze:
To jak. Jaka¶ chiñszczyzna Nankang jest lepsza od Pirelli??
Z czego to wynika?

Niczym, cen±.
Ja bym bra³ Nankanga i cieszy³ siê jazd±. Du¿o lepsze od jakiego¶ TOYO R888

--
Pawe³

Data: 2012-01-21 20:30:35
Autor: to
By³o setki razy
begin DoQ
Niczym, cenÄ….
Ja bym brał Nankanga i cieszył się jazdą. Dużo lepsze od jakiegoś TOYO
R888

Dokładnie, już sama nazwa -- NANKANG -- budzi szacunek. Podobno sam Ayrton Senna jeździłby na Nankangach, ale niestety nie zdążył.

Data: 2012-01-21 21:32:43
Autor: DoQ
By³o setki razy
W dniu 21-01-2012 21:30, to pisze:
Niczym, cen±.
Ja bym bra³ Nankanga i cieszy³ siê jazd±. Du¿o lepsze od jakiego¶ TOYO
R888
Dok³adnie, ju¿ sama nazwa -- NANKANG -- budzi szacunek. Podobno sam
Ayrton Senna je¼dzi³by na Nankangach, ale niestety nie zd±¿y³.

Ok±d kupi³em na Allegro Nangang Hit Oszala³em nie chcê innych opon. Inni niech przep³acaj± za markê, ja nie mam zamiaru.

--
Pawe³

Data: 2012-01-21 20:35:02
Autor: to
By³o setki razy
begin DoQ
Okąd kupiłem na Allegro Nangang Hit Oszalałem nie chcę innych opon. Inni
niech przepłacają za markę, ja nie mam zamiaru.

Frajerzy... Ja też jeżdżę na Nankangach od Super Sprzedawcy! Skoro nie widać różnicy, to po co przepłacać!!!

Data: 2012-01-21 21:31:04
Autor: 'Tom N'
By³o setki razy

http://testy.mojeauto.pl/opony/nankang/toursport_ns_225_55_17,195.html

--
Tomasz Nycz

Data: 2012-01-21 21:33:52
Autor: DoQ
By³o setki razy
W dniu 21-01-2012 21:31, 'Tom N' pisze:
Niczym, cen±.
Ja bym bra³ Nankanga i cieszy³ siê jazd±. Du¿o lepsze od jakiego¶ TOYO R888
http://testy.mojeauto.pl/opony/nankang/toursport_ns_225_55_17,195.html

O i to jest w³a¶nie potwierdzenie na to co pisa³em wy¿ej.

--
Pawe³

Data: 2012-01-21 12:40:23
Autor: kkk
By³o setki razy
On 21 Sty, 21:33, DoQ <pawel....@gmail.com> wrote:

>http://testy.mojeauto.pl/opony/nankang/toursport_ns_225_55_17,195.html

O i to jest w a nie potwierdzenie na to co pisa em wy ej.

¦rednia od razu skoczy³a :)

Data: 2012-01-21 20:37:38
Autor: to
By³o setki razy
begin DoQ
http://testy.mojeauto.pl/opony/nankang/toursport_ns_225_55_17,195.html

O i to jest właśnie potwierdzenie na to co pisałem wyżej.

Amen.

Data: 2012-01-21 22:02:38
Autor: DoQ
By³o setki razy
W dniu 21-01-2012 21:37, to pisze:
http://testy.mojeauto.pl/opony/nankang/toursport_ns_225_55_17,195.html
O i to jest w³a¶nie potwierdzenie na to co pisa³em wy¿ej.
Amen.

Widzê coraz wiêcej opinii, to znaczy ¿e opona jest bardzo popularna na naszym rynku.

--
Pawe³

Data: 2012-01-21 21:24:08
Autor: to
By³o setki razy
begin DoQ
Widzę coraz więcej opinii, to znaczy że opona jest bardzo popularna na
naszym rynku.

Potwierdza to stare polskie przysłowie, że dobry produkt nie potrzebuje reklamy!

Data: 2012-01-21 13:35:03
Autor: kkk
By³o setki razy
On 21 Sty, 22:24, to <to_use...@interia.pl> wrote:
begin DoQ

> Widzê coraz wiêcej opinii, to znaczy ¿e opona jest bardzo popularna na
> naszym rynku.

Potwierdza to stare polskie przys³owie, ¿e dobry produkt nie potrzebuje
reklamy!

Za oknem sypie to kupuj± na potêgê te Nankangi i wystawiaj± opinie.

Data: 2012-01-21 15:26:05
Autor: kkk
By³o setki razy
On 21 Sty, 23:09, megrims <megrimsNOS...@interia.pl> wrote:
On 01/21/12 22:35, kkk wrote:

Ja szukam letnich.

Na powa¿nie: Pirelli P7C, Dunlop SPS, ContiPC2, Michelin PHP2 to moja
top lista w tym rozmiarze, kolejno¶æ dowolna, przy czym wszystko klasa
"premium", Michelin najbardziej "nastawione" na komfort, przy Dunlop i
Michelin warto upomnieæ siê o darmow± kartê/ubezpieczenie na 3 lata od
zakupu/monta¿u.

Data: 2012-01-22 06:43:12
Autor: megrims
By³o setki razy
On 01/21/12 22:35, kkk wrote:

[...]

rozmiar: 275/35/20 x2 oraz 255/35/20 x2
i tu siê sprawa komplikuje

Data: 2012-01-22 09:41:06
Autor: DoQ
By³o setki razy
W dniu 22-01-2012 06:43, megrims pisze:
rozmiar: 275/35/20 x2 oraz 255/35/20 x2
i tu siê sprawa komplikuje

Sam sobie komplikujesz, pewnie chcesz siê lansowaæ na drodze. Normalny cz³owiek zak³ada do auta 13-14" i nie ma ¿adnych k³opotów z doborem opon.

--
Pawe³

Data: 2012-01-22 11:39:55
Autor: megrims
By³o setki razy
On 01/22/12 09:41, DoQ wrote:
[...]

Za du¿a tarcza hamulcowa. 18" to minimum, a nie chce specjalnie innych
felg kupowaæ, aby bardziej popularne opony za³o¿yæ.

Data: 2012-01-22 12:54:07
Autor: DoQ
By³o setki razy
W dniu 22-01-2012 11:39, megrims pisze:
[...]

Przecie¿ mo¿esz za³o¿yæ bêbny.

--
Pawe³

Data: 2012-01-22 14:35:32
Autor: to
By³o setki razy
begin DoQ
Sam sobie komplikujesz, pewnie chcesz się lansować na drodze. Normalny
człowiek zakłada do auta 13-14" i nie ma żadnych kłopotów z doborem
opon.
Za duża tarcza hamulcowa. 18" to minimum, a nie chce specjalnie innych
felg kupować, aby bardziej popularne opony założyć.

Przecież możesz założyć bębny.

Dokładnie, PMS-owi trolle już dawno orzekli, że bęben hamulcowy to rozwiązanie trwalsze i skuteczniejsze. Niestety megrimis woli nabijać kabzę zachodnim koncernom, ale kto bogatemu zabroni!

Data: 2012-01-22 16:54:43
Autor: DoQ
By³o setki razy
W dniu 22-01-2012 15:35, to pisze:
Dok³adnie, PMS-owi trolle ju¿ dawno orzekli, ¿e bêben hamulcowy to
rozwi±zanie trwalsze i skuteczniejsze. Niestety megrimis woli nabijaæ
kabzê zachodnim koncernom, ale kto bogatemu zabroni!

Otó¿ to. Tym bardziej, ¿e styl jazdy megrimsa wymaga skutecznych hamulców bo po ostatniej kraksie widaæ ¿e wielot³oczkowe zaciski AMG s± zbyt s³abe.

--
Pawe³

Data: 2012-01-22 16:49:07
Autor: to
By³o setki razy
begin DoQ
Otóż to. Tym bardziej, że styl jazdy megrimsa wymaga skutecznych
hamulców bo po ostatniej kraksie widać że wielotłoczkowe zaciski AMG są
zbyt słabe.

Zgadzam się w 100%, gdyby mergimis w swoim AMG miał bębny, to najprawdopodobniej do wypadku by nie doszło, a gdyby dodatkowo wyłączył ABS, to zdążyłby wyhamować na tym dystansie kilka razy! Niestety ufność w trzyliterowe bożki i nieskuteczne hamulce tarczowe zaprojektowane przez marketoidów i księgowych go zgubiła. :/

Data: 2012-01-22 18:52:38
Autor: RoMan Mandziejewicz
By³o setki razy
Hello DoQ,

Sunday, January 22, 2012, 4:54:43 PM, you wrote:

[...]

Ale one a¿ piszcza³y "daj nam szansê!" ale megrims ich po prostu nie
chcia³ u¿yæ. Dopiero tu¿ przed kraks±, tak od niechcenia, musn±³
hamulec.

--
Best regards,

Data: 2012-01-22 18:36:14
Autor: to
By³o setki razy
begin RoMan Mandziejewicz
Ale one aż piszczały "daj nam szansę!" ale megrims ich po prostu nie
chciał użyć. Dopiero tuż przed kraksą, tak od niechcenia, musnął
hamulec.

O nie, znowu zaczyna siÄ™ trollowanie...

Data: 2012-01-22 22:13:48
Autor: venioo@interia.pl
By³o setki razy
W dniu 2012-01-22 19:36, to pisze:
begin RoMan Mandziejewicz

Ale one a¿ piszcza³y "daj nam szansê!" ale megrims ich po prostu nie
chcia³ u¿yæ. Dopiero tu¿ przed kraks±, tak od niechcenia, musn±³
hamulec.

O nie, znowu zaczyna siê trollowanie...

uwazaj, bo zaraz dostaniesz PLONK warning :)

--
venioo  -> GG:198909
Sprzedam AUDI 100 C4 '91 AAR 2.3 LPG

Data: 2012-01-23 10:29:47
Autor: RoMan Mandziejewicz
By³o setki razy
Hello Venioo,

Sunday, January 22, 2012, 10:13:48 PM, you wrote:

[...]

Za pó¼no - to dosta³o PLONKa ju¿ dawno temu.

--
Best regards,

Data: 2012-01-23 11:59:46
Autor: to
By³o setki razy
begin RoMan Mandziejewicz
Za późno - to dostało PLONKa już dawno temu.

Naprawdę nie ma jakiejś grupy dla seniorów, gdzie mógłbyś do woli trollować w swoim starczym stylu i dzielić się z ogółem zawartością swojego KF-a?

Data: 2012-01-22 19:57:14
Autor: DoQ
By³o setki razy
Ale one a¿ piszcza³y "daj nam szansê!" ale megrims ich po prostu nie
chcia³ u¿yæ. Dopiero tu¿ przed kraks±, tak od niechcenia, musn±³
hamulec.

Mo¿e megrims lubi jak t³oczki delikatnie pieszcz± jego stopê poprzez ramiê peda³u hamulca??

--
Pawe³

Data: 2012-01-24 23:28:15
Autor: venioo@interia.pl
By³o setki razy
W dniu 2012-01-22 19:57, DoQ pisze:
[...]

Zmys³owo dziêki wibracji i pulsowaniu peda³u przez system ABS :)

Data: 2012-01-22 09:45:59
Autor: kkk
By³o setki razy
On 22 Sty, 06:43, megrims <megrimsNOS...@interia.pl> wrote:
On 01/22/12 00:26, kkk wrote:

> [...]
> "premium", Michelin najbardziej "nastawione" na komfort, przy Dunlop i
> Michelin warto upomnieæ siê o darmow± kartê/ubezpieczenie na 3 lata od

Trochê komplikuje ale nadal jest Dunlop, ContiPC2, PirelliPZero czy
Michelin PSSport, mo¿na by jeszcze rozwa¿yæ Potenzê

Data: 2012-01-22 20:42:54
Autor: megrims
By³o setki razy
On 01/22/12 18:45, kkk wrote:

(ciach)

Do C63 kupowa³em szmaty po 500 PLN bo i tak po 2000 km druty wy³azi³y.
CL buta ma wiêkszego, ale raczej nie jest autem do latania bokami.
Nie chcê patrzeæ tylko na cenê i kupowaæ opon najdro¿szych jakie
znajdê, bo to nie o to chodzi. Szmat najtañszych te¿ nie chcê.

Zobaczymy co bêdzie. A i tak wg kilku oponiarzy teraz w RP sensowne
opony w tym rozmiarze s± nie do kupienia. Jeszcze nie sezon.

Data: 2012-01-22 19:57:11
Autor: to
By³o setki razy
begin megrims
Do C63 kupowałem szmaty po 500 PLN bo i tak po 2000 km druty wyłaziły.
CL buta ma większego, ale raczej nie jest autem do latania bokami. Nie
chcę patrzeć tylko na cenę i kupować opon najdroższych jakie znajdę, bo
to nie o to chodzi. Szmat najtańszych też nie chcę.

Zobaczymy co będzie. A i tak wg kilku oponiarzy teraz w RP sensowne
opony w tym rozmiarze sÄ… nie do kupienia. Jeszcze nie sezon.

Z tańszych sensowny jest ponoć Uniroyal. Ale ja bym i tak brał Conti, tyle, że CSC, nie CPC. Chińszczyzny i koreańszczyzny unikaj, jest niebezpieczna na mokrym.

Data: 2012-01-28 23:02:30
Autor: Artur Ma¶l±g
By³o setki razy
W dniu 2012-01-21 22:02, DoQ pisze:
[...]

Popularna? Eeee, tak ¶rednio. Kiepska jest. Jaki¶ Ma¶lak napisa³, ¿e
Frigo lepsze. Ja wiem - mo¿e zaryzykowaæ? Tylko widzê pewien problem
- brak 17".

Data: 2012-01-21 21:41:40
Autor: megrims
By³o setki razy
On 01/21/12 21:31, 'Tom N' wrote:
[...]

Na podszywanie siê pod innych jest paragraf.
Ale ogólnie, to sie u¶mia³em.

Data: 2012-01-22 00:38:27
Autor: .Peeter
Było setki razy
"megrims" wrote:
To jak. Jakaś chińszczyzna Nankang jest lepsza od Pirelli??

Jak ktoś nigdy nie jeździł na Pirelli... :D

Zależy do czego potrzebujesz opony, jak to zapieprzania, to poleciłbym
Yoko Advan Sport, dobrze klei, po rozgrzaniu bajeczka, mało komfortowe,
ale to nie sÄ… opony do turlania siÄ™ po kapeluszniczemu. :-)

Aktualnie na lato mam ContiSportContact2 i sobie chwalę, niezła
przyczepność, niezły komfort, a i w kapeluszniczej jeździe się sprawdzają. :)

Następne u mnie prawdopodobnie będą albo ContiSportContact3, albo jakieś
Nokiany.

Pozdrawiam
Peeter

Data: 2012-01-22 00:47:44
Autor: Bugatti
Było setki razy
Użytkownik "megrims"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci:

Jakie opony letnie wybrać?

Jak przeglądam średnią ocen marek opon na różnych
portalach oponiarskich, to nie za bardzo wiem o co lata.

A do jakiego auta ? IMO pewnie do CL'a Biturbo ;-) ?
Jakie cię kryteria interesują? Ma być świetna na suchym i świetna na mokrym - to od razu mówie że nie ma takiej.
Nie piszesz że chcesz upalać na torze więc pewnie Toyo R888 - tym bardziej że jej trwałość na drodzę to tak jak będziesz kręcił boczki w C63 ;-p to może z 10 góra 15 tys. km. Ponadto są głośne i podatne na aquaplaning - w koncu to prawie slick.

Ci co jeźdzą na podjeżdzawki na TP (Poznań) i TK chwalą sobie (poza R888 i Bridgestone'y RE070) Federale 595RS-R - podobo świetnie kleją na suchym ale też nie oczekuj że zrobisz nimi 50 tys km.
Jeszcze poza nimi masz do wyboru Michelin'a Pilot Sport PS2 -
http://www.tirerack.com/tires/tires.jsp?tireMake=Michelin&tireModel=Pilot+Sport+PS2

Na http://opony.mojeauto.pl oceny sÄ… dziwne.

Są dziwne bo to piszą polacy - myślisz że naród jako ogół wie ile majdnąć w zakręcie aby wykorzystać max siłę poprzeczną i oprzeć się o "zakres" koła Kamm'a ? Chyba nie ;-)
Jak chcesz rankingi to masz -
http://www.tirerack.com/tires/tests/testSearch.jsp
http://www.tirerack.com/tires/surveyresults/surveydisplay.jsp?type=MP

Ale ja na tych cyferkach z ww. stron bez podawania sił bocznych przy danym kącie znoszenia bym się zbyt nie sugerował - choć NIE chce tym samym stwierdzić "plugawą" tezę że Debica będzie tak samo dobra jak np. wspomniany wyżej Michelin ;-P

Pozdr.

--
Bugatti

Data: 2012-01-22 10:12:33
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
By³o setki razy
On 2012-01-22 00:47, Bugatti wrote:
Ci co je¼dz± na podje¿dzawki na TP (Poznañ) i TK chwal± sobie (poza R888
i Bridgestone'y RE070) Federale 595RS-R - podobo ¶wietnie klej± na
suchym ale te¿ nie oczekuj ¿e zrobisz nimi 50 tys km.

ROTFL. Chyba raczej, ile okr±¿eñ na nich zrobi a nie kkm :-)

Jeszcze poza nimi masz do wyboru Michelin'a Pilot Sport PS2 -
http://www.tirerack.com/tires/tires.jsp?tireMake=Michelin&tireModel=Pilot+Sport+PS2

Obecnie raczej Pilot Super Sport :-)

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2012-01-23 10:18:59
Autor: kamil
By³o setki razy
On 22/01/2012 09:12, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:
On 2012-01-22 00:47, Bugatti wrote:
[...]

RE070 akurat jest do¶æ wytrzyma³a, tylko ¿e twarde cholerstwo..

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-01-22 01:30:18
Autor: Kris_Poland
Było setki razy

DUNLOP

Data: 2012-01-22 08:49:50
Autor: Rafał Grzelak
Było setki razy
megrims wrote:

[...]

Frigo?
A, letnie. To Passio. ;]

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2012-01-22 12:17:26
Autor: Gabriel'wilk'
Było setki razy
W dniu 2012-01-21 20:55, megrims pisze:
[...]

Dopisz do listy:
Uniroyal RAIN EXPERT
Uniroyal RAINSPORT 2

   Oskar Wilde

Data: 2012-01-22 17:14:38
Autor: J.F.
Było setki razy
Dnia Sat, 21 Jan 2012 20:55:54 +0100, megrims napisa³(a):
Na http://opony.mojeauto.pl oceny s± dziwne.
Pirelli ma 3.88 http://opony.mojeauto.pl/opony-pirelli/

No coz - zajrzyj do szczegolow, 5 ocen na 5, jedna na 4, i dwie po 1.
no i wychodzi srednia 3.88

[...]

a) zobacz na inny serwis - jesli jest wiele ocen, od najlepszych do
najgorszych, to czy mozna im wierzyc ? Srednia wyciagac ? b) tu masz malo ocen, wiec i fluktuacje wieksze

c) oceny sa do calych marek - a wiec do roznych opon,

d) a tak w ogole - kupi ktos tanie opony, zamontuje w swoim rozklekotanym
golfie, opony okaza sie calkiem dobre, byly 5 zl tansze niz Debice .. no to
jaka ocena ? Bardzo dobra. A kto inny kupi drogie pirelki, wstawi do
swojego drogiego wozka ... co za szmelc, glosne, w deszczu przy 150 obraca,
a w dodatku niech sie jedna rozwali po 20kkm - no to napisze co o nich
mysli.

e) chinszczyzna ... popatrzysz na opone, to czasem sie okaze ze Debica jest
made in England, Conti made in Slovakia, a Pirelli made in Italy :-)

J.

Data: 2012-01-22 09:35:33
Autor: kkk
By³o setki razy
On 22 Sty, 17:14, "J.F." <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:

e) chinszczyzna ... popatrzysz na opone, to czasem sie okaze ze Debica jest
made in England, Conti made in Slovakia, a Pirelli made in Italy :-)

Ale co w zwi±zku z tym?
Oczywiste, ¿e koncerny maj± fabryki na ca³ym ¶wiecie - ale chiñski
Goodride (chiñszczyzna) ma siê nijak do Goodyeara wyprodukowanego w
Chinach.
BTW akurat Italy na Pirelli to raczej nic specjalnie zaskakuj±cego

Data: 2012-01-22 19:04:18
Autor: J.F.
By³o setki razy
Dnia Sun, 22 Jan 2012 09:35:33 -0800 (PST), kkk napisa³(a):
[...]

A skad wiesz ? :-)

BTW akurat Italy na Pirelli to raczej nic specjalnie zaskakuj±cego

Ale czy zacheca do zakupu ? Mnie odstrasza :-)

J.

Data: 2012-01-22 12:42:56
Autor: kkk
By³o setki razy
On 22 Sty, 19:04, "J.F." <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:

A skad wiesz ? :-)

Nie tylko ja wiem, nie jest to wiedza tajemna :), ale fakt taki, ¿e ja
to muszê wiedzieæ ;)

> BTW akurat Italy na Pirelli to raczej nic specjalnie zaskakuj±cego

Ale czy zacheca do zakupu ? Mnie odstrasza :-)

Po prostu ich opony siê na ¶wiecie licz± i nie bierze siê to z
niczego :)

Data: 2012-01-22 21:33:56
Autor: Dysiek
By³o setki razy
[...]

Z tego, ze ludzie kupia opone, przejada 50 kilometrow i ja oceniaja zamiast poczekac i napisac po dwoch sezonach uzytkowania. Podobnie jak Autocentrum i oceny aut na zasadzie "przejechalem juz 100 km, to auto jest swietne, niezawodne i polecam wszystkim"

Dysiek

Data: 2012-01-22 21:42:57
Autor: megrims
By³o setki razy
On 01/22/12 21:33, Dysiek wrote:
(ciach)

..... "przejechalem juz 100 km, to auto jest swietne,
niezawodne i polecam wszystkim"

To ile trzeba przejechać, aby opinia była wiarygodna?

Data: 2012-01-22 20:45:57
Autor: to
By³o setki razy
begin megrims
..... "przejechalem juz 100 km, to auto jest swietne, niezawodne i
polecam wszystkim"

To ile trzeba przejechać, aby opinia była wiarygodna?

200.

Data: 2012-01-22 22:09:45
Autor: Dysiek
By3o setki razy
..... "przejechalem juz 100 km, to auto jest swietne,
niezawodne i polecam wszystkim"

To ile trzeba przejechaæ, aby opinia by³a wiarygodna?

Przeciez na Autocentrum ocenia sie uzywane auta - co mozna powiedziec o zakupie po przejechaniu 100 km? A takich opinii jest naprawde sporo. Ile trzeba przejechac zeby byla wiarygodna? Skoro ocenia sie takie rzeczy jak drobne i powazne usterki itp. to przynajmniej te kilkadziesiat tysiecy.

Dysiek

Data: 2012-01-23 07:33:04
Autor: PM
Było setki razy
To jak. Jakaś chińszczyzna Nankang jest lepsza od Pirelli??
Z czego to wynika?

pomijajac wiarygodność to:
z oceny wnika twoja konsternacja ;-)
a ocena wynika z tego, że np ty będziesz bardzo niezadowolony z jazdy 5 letnią KIA
a dziadek emeryt będzie sobie chwalił jazdę matizem.
i ten sam dziadek raz w zyciu szarpnie się na chińskie nówki ze sklepu i będa one lepsze niż te 10 letnie używki które zawsze brał.

Data: 2012-01-23 10:17:12
Autor: kamil
By³o setki razy
On 21/01/2012 19:55, megrims wrote:
[...]

Z tego wynika, ¿e kupuj±cy tani± chiñszczyznê zazwyczaj na niczym innym w ¿yciu nie je¼dzili, a w astrze 1.6 i tak ró¿nicy nie zauwa¿±.

Jak kto¶ zajada siê kawiorem, to szybko zacznie wybrzydzaæ, drugi je ca³e ¿ycie chleb ze smalcem, to potem 5.0 smalcom wystawia.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-01-23 11:55:59
Autor: Axel
By³o setki razy
"kamil" <kamil@spam.com> wrote in message
[...]

Przede wszystkim,  to nie wykorzystuja nawet 50% wlasnosci opony - chyba, ze w sytuacji awaryjnej.
A najwazniejsze jest, ze sie powoli sciera...

Jak kto¶ zajada siê kawiorem, to szybko zacznie wybrzydzaæ, drugi je ca³e ¿ycie chleb ze smalcem, to potem 5.0 smalcom wystawia.

ROTFL! Co za durne porownanie. A jak ktos lubi kawior i smalec?

--
Axel

Data: 2012-01-23 08:00:43
Autor: kkk
By³o setki razy
On 23 Sty, 11:55, "Axel" <al...@polbox.BEZSPAMU.com> wrote:

Przede wszystkim,  to nie wykorzystuja nawet 50% wlasnosci opony - chyba, ze
w sytuacji awaryjnej.

W sytuacji awaryjnej wykorzystaj± 100% i i tak trzeba bêdzie zbieraæ
na nowe auto...wariant optymistyczny.

> Jak kto¶ zajada siê kawiorem, to szybko zacznie wybrzydzaæ, drugi je ca³e
> ¿ycie chleb ze smalcem, to potem 5.0 smalcom wystawia.

ROTFL! Co za durne porownanie. A jak ktos lubi kawior i smalec?

A jednak co¶ jest w tym porównaniu je¶li go nie braæ dos³ownie.

Data: 2012-01-23 11:11:07
Autor: kamil
By³o setki razy
On 23/01/2012 10:55, Axel wrote:
[...]

No dobra, to niech bêdzie kawior i kupa.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-01-28 15:02:38
Autor: V-Tec
Było setki razy
[...]

może klikacze siedzą i nabijają odpowiednie opinie :) jak np. tutaj:
http://www.opony.com/testy-opon/osobowych/uniroyal/rainexpert/6

(same wysokie oceny, również na śniegu i lodzie dla opon letnich (!), czytając komentarze od razu można zauważyć - pisała je ta sama osoba).

Co do opon: pomyśl nad Bridgestone RE 050 a może po prostu załóż takie, jakie były oryginalnie?

--
pozdr,
W.

Data: 2012-01-28 15:14:18
[...]