By艂o setki razy

Data: 2012-01-21 21:25:22
Autor: Mirek Ptak
By艂o setki razy
Dnia 2012-01-21 20:55, *megrims* napisa艂, a mnie co艣 podkusi艂o, 偶eby odpisa膰:
Jakie opony letnie wybra膰?

Te kt贸rych nie podlinkowa艂e艣 :)
http://opony.mojeauto.pl/opony-dunlop/
Jestem od zawsze zadowolony z ich wyrob贸w :) teraz Wintersport 4D i kilka poprzednich zim贸wek - letnie SP Sport 01 - rewelka jak dla mnie :)

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2012-01-22 12:36:37
Autor: Axel
By艂o setki razy

"Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> wrote in message news:jff743$q3o$1inews.gazeta.pl...

Te kt贸rych nie podlinkowa艂e艣 :)
http://opony.mojeauto.pl/opony-dunlop/
Jestem od zawsze zadowolony z ich wyrob贸w :) teraz Wintersport 4D i kilka poprzednich zim贸wek - letnie SP Sport 01 - rewelka jak dla mnie :)

Zadowolenie scisle zalezy od konkretnego modelu opony - Wintersporty na ktorych jezdzilem (i jezdze) sa OK, ale SP 300 Sport, ktore dostalem z poprzednia Vectra byly tragiczne - wyrzucilem po jednym sezonie.

--
Axel

By艂o setki razy