Było setki razy

Data: 2012-01-22 17:14:38
Autor: J.F.
Było setki razy
Dnia Sat, 21 Jan 2012 20:55:54 +0100, megrims napisał(a):
Na http://opony.mojeauto.pl oceny są dziwne.
Pirelli ma 3.88 http://opony.mojeauto.pl/opony-pirelli/

No coz - zajrzyj do szczegolow, 5 ocen na 5, jedna na 4, i dwie po 1.
no i wychodzi srednia 3.88

Goodyear ma 3,29 http://opony.mojeauto.pl/opony-goodyear/
Nankang ma 4.00 http://opony.mojeauto.pl/opony-nankang/
Continental ma 4,56 http://opony.mojeauto.pl/opony-continental/
To jak. Jakaś chińszczyzna Nankang jest lepsza od Pirelli??
Z czego to wynika?

a) zobacz na inny serwis - jesli jest wiele ocen, od najlepszych do
najgorszych, to czy mozna im wierzyc ? Srednia wyciagac ? b) tu masz malo ocen, wiec i fluktuacje wieksze

c) oceny sa do calych marek - a wiec do roznych opon,

d) a tak w ogole - kupi ktos tanie opony, zamontuje w swoim rozklekotanym
golfie, opony okaza sie calkiem dobre, byly 5 zl tansze niz Debice .. no to
jaka ocena ? Bardzo dobra. A kto inny kupi drogie pirelki, wstawi do
swojego drogiego wozka ... co za szmelc, glosne, w deszczu przy 150 obraca,
a w dodatku niech sie jedna rozwali po 20kkm - no to napisze co o nich
mysli.

e) chinszczyzna ... popatrzysz na opone, to czasem sie okaze ze Debica jest
made in England, Conti made in Slovakia, a Pirelli made in Italy :-)

J.

Data: 2012-01-22 09:35:33
Autor: kkk
Było setki razy
On 22 Sty, 17:14, "J.F." <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:

e) chinszczyzna ... popatrzysz na opone, to czasem sie okaze ze Debica jest
made in England, Conti made in Slovakia, a Pirelli made in Italy :-)

Ale co w związku z tym?
Oczywiste, że koncerny mają fabryki na całym świecie - ale chiński
Goodride (chińszczyzna) ma się nijak do Goodyeara wyprodukowanego w
Chinach.
BTW akurat Italy na Pirelli to raczej nic specjalnie zaskakującego

Data: 2012-01-22 19:04:18
Autor: J.F.
Było setki razy
Dnia Sun, 22 Jan 2012 09:35:33 -0800 (PST), kkk napisał(a):
[...]

A skad wiesz ? :-)

BTW akurat Italy na Pirelli to raczej nic specjalnie zaskakującego

Ale czy zacheca do zakupu ? Mnie odstrasza :-)

J.

Data: 2012-01-22 12:42:56
Autor: kkk
Było setki razy
On 22 Sty, 19:04, "J.F." <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:

A skad wiesz ? :-)

Nie tylko ja wiem, nie jest to wiedza tajemna :), ale fakt taki, że ja
to muszę wiedzieć ;)

> BTW akurat Italy na Pirelli to raczej nic specjalnie zaskakującego

Ale czy zacheca do zakupu ? Mnie odstrasza :-)

Po prostu ich opony się na świecie liczą i nie bierze się to z
niczego :)

Było setki razy