Być może wkrótce będę Żydem....

Data: 2011-09-07 09:14:53
Autor: Tzva Adonai
Być może wkrótce będę Żydem....
Po sze¶ciu latach nauki, studiowania Tory, skrupulatnego
przestrzegania micwot i dwóch odmowach przed bejt dinem, mój rabin dał
mi kolejn± szansę.... Wierzę, że tym razem jej nie zmarnuję....

Data: 2011-09-07 17:37:00
Autor: MH
Być może wkrótce będę Żydem....
Tzva Adonai <purpurwolf@runbox.com> napisał(a):
Po sze=B6ciu latach nauki, studiowania Tory, skrupulatnego
przestrzegania micwot i dw=F3ch odmowach przed bejt dinem, m=F3j rabin da=
=B3
mi kolejn=B1 szans=EA.... Wierz=EA, =BFe tym razem jej nie zmarnuj=EA....

==========================

Wacka też se pokancerujesz ???!!

MH

Data: 2011-09-07 18:47:04
Autor: go!
Być może wkrótce będę Żydem....
On 07/09/2011 18:37,  MH wrote:

Wacka też se pokancerujesz ???!!

od tego zaczal

Data: 2011-09-07 19:35:03
Autor: u2
Być może wkrótce będę Żydem....
W dniu 2011-09-07 18:14, Tzva Adonai pisze:
Po sze¶ciu latach nauki, studiowania Tory, skrupulatnego
przestrzegania micwot i dwóch odmowach przed bejt dinem, mój rabin dał
mi kolejn± szansę.... Wierzę, że tym razem jej nie zmarnuję....

No ale wiesz, musisz obciac swojego fiutka. Co na to twoja arabska
narzeczona ? :)

Data: 2011-09-07 10:57:17
Autor: Tzva Adonai
Być może wkrótce będę Żydem....
u2 napisał(a):

 Co na to twoja arabska narzeczona ? :)

Moja żona jest Pakistank±.. Z punktu widzenia etnicznego jest
Pendżabk±, a nie Arabk±... I wspiera mnie w każdej decyzji, któr±
podejmuję....

Data: 2011-09-07 20:00:27
Autor: u2
Być może wkrótce będę Żydem....
W dniu 2011-09-07 19:57, Tzva Adonai pisze:
u2 napisał(a):

 Co na to twoja arabska narzeczona ? :)

Moja żona jest Pakistank±.. Z punktu widzenia etnicznego jest
Pendżabk±, a nie Arabk±... I wspiera mnie w każdej decyzji, któr±
podejmuję....

Czyli to ona tobie obetnie twojego fiutka ? :)

Data: 2011-09-07 20:10:06
Autor: raff
Być może wkrótce będę Żydem....

"Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> wrote in message news:4d5286af-8d1f-4e3c-9cbe-96d0cb373c6du26g2000yqu.googlegroups.com...
u2 napisał(a):

 Co na to twoja arabska narzeczona ? :)

Moja żona jest Pakistank±.. Z punktu widzenia etnicznego jest
Pendżabk±, a nie Arabk±... I wspiera mnie w każdej decyzji, któr±
podejmuję...

Czyli taki przylatywany Hindus ? A kropke ma ?

R.

Data: 2011-09-07 11:25:08
Autor: Tzva Adonai
Być może wkrótce będę Żydem....
raff napisał(a):

Czyli taki przylatywany Hindus ? A kropke ma ?

Pakistanka-pendżabka nie nosi bindi i nie wyznaje hinduizmu... Tak by
prawdopodobnie było, gdyby urodziła się w Kaszmirze, pod warunkiem, że
jej rodzice nie byliby muzułmanami... Wiem, że dla Polaków każdy
człowiek zamieszkuj±cy Bliski Wschód/Półwysep Arabski to z definicji
Arab - trudno was o to winić.. W końcu dla przeciętnego Amerykanina (i
nie tylko dla niego) wszystkie narody znajduj±ce się na wschód od
Niemiec to Rosjanie...

Data: 2011-09-07 20:29:22
Autor: raff
Być może wkrótce będę Żydem....

"Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> wrote in message news:3a6dd6e2-95b7-4644-a5bd-bf5177f71526s2g2000vby.googlegroups.com...
raff napisał(a):

[...]

Wprost przeciwnie, ale wszyscy oni - Penjabczycy, Pakistanczycy, Hindusi to brudasy i tyle.

R.

Data: 2011-09-07 11:39:34
Autor: Tzva Adonai
Być może wkrótce będę Żydem....
raff napisał(a):

Wprost przeciwnie, ale wszyscy oni - Penjabczycy, Pakistanczycy, Hindusi to brudasy i tyle.

Zdziwiłby¶ się kolego, bo ci ludzie z reguły o wiele bardziej dbaj± o
higienę osobist± niż Europejczycy.. Niekiedy wystarczy wej¶ć w
niemiecki albo polski tłum żeby pu¶cić pawia od odoru brudnych ciał..
Co¶ takiego w¶ród Pakistańczyków, Hindusów czy choćby Arabów to rzecz
niespotykana... Dla nich brud i smród ciała to oznaka skrajnej
demoralizacji i jest wręcz nie do pomy¶lenia, tak jak w Europie
paradowanie nago po ulicy...

Data: 2011-09-07 19:21:14
Autor: MH
Być może wkrótce będę Żydem....
Tzva Adonai <purpurwolf@runbox.com> napisał(a):
raff napisa=B3(a):

> Wprost przeciwnie, ale wszyscy oni - Penjabczycy, Pakistanczycy, Hindusi =
to brudasy i tyle.

Zdziwi=B3by=B6 si=EA kolego, bo ci ludzie z regu=B3y o wiele bardziej dbaj=
=B1 o
higien=EA osobist=B1 ni=BF Europejczycy..

============================

To prawda !!!  Ale jak widać , propaganda euroamerykańska robi swoje i
wyobrażenie europejczyków jest zgoła odmienne.

MH

Data: 2011-09-07 21:06:33
Autor: raff
Być może wkrótce będę Żydem....

"Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> wrote in message news:e65eea9e-b903-4d83-ac93-588b78b7458fe9g2000yqb.googlegroups.com...
raff napisał(a):

[...]

No to dawaj na pieniek.

R.

Data: 2011-09-07 23:32:48
Autor: Jaksa
Być może wkrótce będę Żydem....
On Wed, 07 Sep 2011 20:39:34 +0200, Tzva Adonai <purpurwolf@runbox.com>  wrote:

raff napisał(a):

Wprost przeciwnie, ale wszyscy oni - Penjabczycy, Pakistanczycy,  Hindusi to brudasy i tyle.

Zdziwiłbyś się kolego, bo ci ludzie z reguły o wiele bardziej dbają o
higienę osobistą niż Europejczycy.. Niekiedy wystarczy wejść w
niemiecki albo polski tłum żeby puścić pawia od odoru brudnych ciał..
Coś takiego wśród Pakistańczyków, Hindusów czy choćby Arabów to rzecz
niespotykana... Dla nich brud i smród ciała to oznaka skrajnej
demoralizacji i jest wręcz nie do pomyślenia, tak jak w Europie
paradowanie nago po ulicy...

Jak ty niewiele wiesz. Najwiekszy smrod ludzkich cial poczulem
gdy w tlumie Palestynczykow wdzieralem sie do Starej Jerozolimy
przez brame damascenska.

Cos na pograniczu zapachu kozy z lojem, takie ma moj nos wspomnienia.
Faktycznie, Arabowie nie sa specjalnie brudni, ale Hindusi, i owszem.
Niektorzy jakoby w swoich turbanach hoduja robaki. Czy to prawda,
nie wiem, bo nie zadaje sie z takimi osobnikami, ale znam takich
co zarzekaja sie ze to prawda.

Jaksa

Data: 2011-09-07 20:33:25
Autor: u2
Być może wkrótce będę Żydem....
W dniu 2011-09-07 20:29, raff pisze:
Wprost przeciwnie, ale wszyscy oni - Penjabczycy, Pakistanczycy, Hindusi to brudasy i tyle.

No i tutaj sie mylisz.

Data: 2011-09-07 20:57:47
Autor: raff
Być może wkrótce będę Żydem....

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4e67b8f8$0$3503$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-09-07 20:29, raff pisze:
Wprost przeciwnie, ale wszyscy oni - Penjabczycy, Pakistanczycy, Hindusi to brudasy i tyle.

No i tutaj sie mylisz.

Ciicho, chce go wqrwic.

R.

Data: 2011-09-08 18:59:08
Autor: Sonn
Być może wkrótce będę Żydem....
u2 napisał(a):

  Co na to twoja arabska narzeczona ? :)

Moja żona jest Pakistank±.. Z punktu widzenia etnicznego jest
Pendżabk±, a nie Arabk±... I wspiera mnie w każdej decyzji, któr±
podejmuję....

A ma inne wyj¶cie?

--
Sonn

Data: 2011-09-07 19:51:16
Autor: raff
Być może wkrótce będę Żydem....

"Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> wrote in message news:c094819d-a3b9-45b0-a690-960593cfb767e14g2000yqi.googlegroups.com...
Po sze¶ciu latach nauki, studiowania Tory, skrupulatnego
przestrzegania micwot i dwóch odmowach przed bejt dinem, mój rabin dał
mi kolejn± szansę.... Wierzę, że tym razem jej nie zmarnuję....

A nie mozesz sobie obciac ? I bedzie po problemie.

My ci to zrobimy, tylko poloz na pieniek. Gratis, i bez odmow.

R.

Data: 2011-09-07 11:08:33
Autor: Antenka
Być może wkrótce będę Żydem....
On 7 Wrz, 19:51, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:

My ci to zrobimy, tylko poloz na pieniek. Gratis, i bez odmow.<

Raffek nie rób sobie jaj :o))

Antenka

Data: 2011-09-07 20:44:49
Autor: matusm
Być może wkrótce będę Żydem....

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomo¶ci news:c094819d-a3b9-45b0-a690-960593cfb767e14g2000yqi.googlegroups.com...
Po sze¶ciu latach nauki, studiowania Tory, skrupulatnego
przestrzegania micwot i dwóch odmowach przed bejt dinem, mój rabin dał
mi kolejn± szansę.... Wierzę, że tym razem jej nie zmarnuję....

Rabin nie jest az tak głupi,przechrzty musza sie  czym¶ wykazać ,zostaje ci pzpr PO albo LSD

--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

Data: 2011-09-08 19:00:07
Autor: Sonn
Być może wkrótce będę Żydem....
W dniu 2011-09-07 20:44, matusm pisze:
[...]

PiS w zupełno¶ci wystarczy. Klasyka komunistycznego parafaszyzmu

--
Sonn

Data: 2011-09-07 21:32:10
Autor: raff
Być może wkrótce będę Żydem....

[...]

A ja zostanę wielbł±dem. Tylko mój naczelny szaman od wielbł±dnictwa musi się zgodzić.

R.

Data: 2011-09-07 22:30:21
Autor: Jakub A. Krzewicki
Być może wkrótce będę Żydem....
środa, 7 września 2011 18:14. carbon entity 'Tzva Adonai' <purpurwolf@runbox.com>

Po sześciu latach nauki, studiowania Tory, skrupulatnego
przestrzegania micwot i dwóch odmowach przed bejt dinem, mój rabin dał
mi kolejnÄ… szansÄ™.... WierzÄ™, ĹĽe tym razem jej nie zmarnujÄ™....

No ja kręcę nosem na taką szansę, ale niech Ci na zdrowe wyjdzie...
Tylko biedaku, była Haskala i inne, a ty chcesz być judaistą _konserwatywnym_ (bo tak rozumiem zdawanie sprawy przed Bejt Dinem)??? Przecież Kabbała Profetyczna już nie jest jak dawniej tajemnicą jednego wyznania i narodu...

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-09-07 23:28:31
Autor: Jaksa
Być może wkrótce będę Żydem....
On Wed, 07 Sep 2011 18:14:53 +0200, Tzva Adonai <purpurwolf@runbox.com>  wrote:

Po sześciu latach nauki, studiowania Tory, skrupulatnego
przestrzegania micwot i dwóch odmowach przed bejt dinem, mój rabin dał
mi kolejnÄ… szansÄ™.... WierzÄ™, ĹĽe tym razem jej nie zmarnujÄ™....

Jak juz koniecznie chcesz stac sie chujem, to dlaczego nie Niemcem?
Niemcow tez nikt nie lubi, ale w przeciwienstwie do Zydow, ludzie
w jakis sposob maja do nich mimo wszystko respekt i nie tylko tego
rodzaju, jaki Walujew wzbudzalby w ciemnym i pustym zaulku.

Poza tym to bardzo latwe, chyba 1/4 Polakow moglaby sie zalapac.

Jaksa

Data: 2011-09-07 23:54:05
Autor: raff
Być może wkrótce będę Żydem. ...

"Jaksa" <Jaksa@podole.pl> wrote in message news:op.v1gi9tnv1j561patlantis...
[...]

Nie moglby Kupa sobie wziac jakiejs Romki ? W koncu to tez prawie Pendzab, a jakby blizej.

R.

Być może wkrótce będę Żydem....