Być może wkrótce będę Żydem....

Data: 2011-09-07 19:35:03
Autor: u2
Być może wkrótce będę Żydem....
W dniu 2011-09-07 18:14, Tzva Adonai pisze:
Po sześciu latach nauki, studiowania Tory, skrupulatnego
przestrzegania micwot i dwóch odmowach przed bejt dinem, mój rabin dał
mi kolejną szansę.... Wierzę, że tym razem jej nie zmarnuję....

No ale wiesz, musisz obciac swojego fiutka. Co na to twoja arabska
narzeczona ? :)

Data: 2011-09-07 10:57:17
Autor: Tzva Adonai
Być może wkrótce będę Żydem....
u2 napisał(a):

 Co na to twoja arabska narzeczona ? :)

Moja żona jest Pakistanką.. Z punktu widzenia etnicznego jest
Pendżabką, a nie Arabką... I wspiera mnie w każdej decyzji, którą
podejmuję....

Data: 2011-09-07 20:00:27
Autor: u2
Być może wkrótce będę Żydem....
W dniu 2011-09-07 19:57, Tzva Adonai pisze:
u2 napisał(a):

 Co na to twoja arabska narzeczona ? :)

Moja żona jest Pakistanką.. Z punktu widzenia etnicznego jest
Pendżabką, a nie Arabką... I wspiera mnie w każdej decyzji, którą
podejmuję....

Czyli to ona tobie obetnie twojego fiutka ? :)

Data: 2011-09-07 20:10:06
Autor: raff
Być może wkrótce będę Żydem....

"Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> wrote in message news:4d5286af-8d1f-4e3c-9cbe-96d0cb373c6du26g2000yqu.googlegroups.com...
u2 napisał(a):

 Co na to twoja arabska narzeczona ? :)

Moja żona jest Pakistanką.. Z punktu widzenia etnicznego jest
Pendżabką, a nie Arabką... I wspiera mnie w każdej decyzji, którą
podejmuję...

Czyli taki przylatywany Hindus ? A kropke ma ?

R.

Data: 2011-09-07 11:25:08
Autor: Tzva Adonai
Być może wkrótce będę Żydem....
raff napisał(a):

Czyli taki przylatywany Hindus ? A kropke ma ?

Pakistanka-pendżabka nie nosi bindi i nie wyznaje hinduizmu... Tak by
prawdopodobnie było, gdyby urodziła się w Kaszmirze, pod warunkiem, że
jej rodzice nie byliby muzułmanami... Wiem, że dla Polaków każdy
człowiek zamieszkujący Bliski Wschód/Półwysep Arabski to z definicji
Arab - trudno was o to winić.. W końcu dla przeciętnego Amerykanina (i
nie tylko dla niego) wszystkie narody znajdujące się na wschód od
Niemiec to Rosjanie...

Data: 2011-09-07 20:29:22
Autor: raff
Być może wkrótce będę Żydem....

"Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> wrote in message news:3a6dd6e2-95b7-4644-a5bd-bf5177f71526s2g2000vby.googlegroups.com...
raff napisał(a):

[...]

Wprost przeciwnie, ale wszyscy oni - Penjabczycy, Pakistanczycy, Hindusi to brudasy i tyle.

R.

Data: 2011-09-07 11:39:34
Autor: Tzva Adonai
Być może wkrótce będę Żydem....
raff napisał(a):

Wprost przeciwnie, ale wszyscy oni - Penjabczycy, Pakistanczycy, Hindusi to brudasy i tyle.

Zdziwiłbyś się kolego, bo ci ludzie z reguły o wiele bardziej dbają o
higienę osobistą niż Europejczycy.. Niekiedy wystarczy wejść w
niemiecki albo polski tłum żeby puścić pawia od odoru brudnych ciał..
Coś takiego wśród Pakistańczyków, Hindusów czy choćby Arabów to rzecz
niespotykana... Dla nich brud i smród ciała to oznaka skrajnej
demoralizacji i jest wręcz nie do pomyślenia, tak jak w Europie
paradowanie nago po ulicy...

Data: 2011-09-07 19:21:14
Autor: MH
Być może wkrótce będę Żydem....
Tzva Adonai <purpurwolf@runbox.com> napisał(a):
raff napisa=B3(a):

> Wprost przeciwnie, ale wszyscy oni - Penjabczycy, Pakistanczycy, Hindusi =
to brudasy i tyle.

Zdziwi=B3by=B6 si=EA kolego, bo ci ludzie z regu=B3y o wiele bardziej dbaj=
=B1 o
higien=EA osobist=B1 ni=BF Europejczycy..

============================

To prawda !!!  Ale jak widać , propaganda euroamerykańska robi swoje i
wyobrażenie europejczyków jest zgoła odmienne.

MH

Data: 2011-09-07 21:06:33
Autor: raff
Być może wkrótce będę Żydem....

"Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> wrote in message news:e65eea9e-b903-4d83-ac93-588b78b7458fe9g2000yqb.googlegroups.com...
raff napisał(a):

[...]

No to dawaj na pieniek.

R.

Data: 2011-09-07 23:32:48
Autor: Jaksa
Być może wkrótce będę Żydem....
On Wed, 07 Sep 2011 20:39:34 +0200, Tzva Adonai <purpurwolf@runbox.com>  wrote:

raff napisał(a):

[...]

Jak ty niewiele wiesz. Najwiekszy smrod ludzkich cial poczulem
gdy w tlumie Palestynczykow wdzieralem sie do Starej Jerozolimy
przez brame damascenska.

Cos na pograniczu zapachu kozy z lojem, takie ma moj nos wspomnienia.
Faktycznie, Arabowie nie sa specjalnie brudni, ale Hindusi, i owszem.
Niektorzy jakoby w swoich turbanach hoduja robaki. Czy to prawda,
nie wiem, bo nie zadaje sie z takimi osobnikami, ale znam takich
co zarzekaja sie ze to prawda.

Jaksa

Data: 2011-09-07 20:33:25
Autor: u2
Być może wkrótce będę Żydem....
W dniu 2011-09-07 20:29, raff pisze:
Wprost przeciwnie, ale wszyscy oni - Penjabczycy, Pakistanczycy, Hindusi to brudasy i tyle.

No i tutaj sie mylisz.

Data: 2011-09-07 20:57:47
Autor: raff
Być może wkrótce będę Żydem....

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4e67b8f8$0$3503$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-09-07 20:29, raff pisze:
Wprost przeciwnie, ale wszyscy oni - Penjabczycy, Pakistanczycy, Hindusi to brudasy i tyle.

No i tutaj sie mylisz.

Ciicho, chce go wqrwic.

R.

Data: 2011-09-08 18:59:08
Autor: Sonn
Być może wkrótce będę Żydem....
u2 napisał(a):

  Co na to twoja arabska narzeczona ? :)

Moja żona jest Pakistanką.. Z punktu widzenia etnicznego jest
Pendżabką, a nie Arabką... I wspiera mnie w każdej decyzji, którą
podejmuję....

A ma inne wyjście?

--
Sonn