Bydło

Data: 2014-05-30 14:39:15
Autor: albin
Bydło
Nie trudno odgadnąć że wymysł kliki na państwowy pogrzeb ma na celu dokopanie Jaruzelskiemu również po śmierci, jest pretekst do opluwania, tego Polaka i prawdziwego Patrioty. Kto opłaca tych chłystków z transparentami, kto im kazał wcześniej szczekać pod jego domem w każdą rocznicę stanu wojennego?

Data: 2014-05-30 07:59:35
Autor: Marek
Bydło
W dniu piątek, 30 maja 2014 14:39:15 UTC+2 użytkownik albin napisał:
[...]

Ja.

Data: 2014-05-31 03:54:46
Autor: stevep
Bydło
W dniu .05.2014 o 16:59 Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:

[...]

Należysz do tego zdziczałego bydła nieszanującego cmentarza i pogrzebu?

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-31 11:43:21
Autor: Fritz
Bydło
"stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> schrieb im Newsbeitrag news:op.xgpblktd50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Bydło było tam, ale wewnątrz...

Data: 2014-06-01 02:38:04
Autor: stevep
Bydło
W dniu .05.2014 o 11:43 Fritz <fritz@gmail.com> pisze:

[...]

Ryczało to nazewnątrz.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-30 19:14:06
Autor: Stokrotka
Bydło

[...]
Żydzi, dziś się dosłuhałam , że robił czystkę w wojsku.

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy czytający cyrylicę GdakMini2_01 i program dietetyczny Ananas1_3d

Data: 2014-05-30 20:55:24
Autor: albin
Bydło
W dniu 2014-05-30 19:14, Stokrotka pisze:

[...]

Obecność p. Michnika, Urbana i jeszcze paru innych, na pogrzebie wydaje się zaprzeczać tej tezie.
Ktoby zresztą to nie był, to ostatecznie osiągnął swój cel - zszargał, zmieszał całą osobę i życie Generała w błoto. Nawet po śmierci zrobił z niego osobę wierzącą, pragnącą się wyspowiadać księdzu...

Data: 2014-05-30 13:18:32
Autor: Marek
Bydło
W dniu piątek, 30 maja 2014 20:55:24 UTC+2 użytkownik albin napisał:

> [...]

Ktoby zresztą to nie był, to ostatecznie osiągnął swój cel - zszargał, zmieszał całą osobę i życie Generała w błoto. Nawet po śmierci zrobił z niego osobę wierzącą, pragnącą się wyspowiadać księdzu...

Co za hańba !

Data: 2014-05-30 13:22:11
Autor: leming.show
Bydło
użytkownik Marek napisał:

> zmieszał całą osobę i życie Generała w błoto. Nawet po śmierci zrobił z > > niego osobę wierzącą, pragnącą się wyspowiadać księdzu....

Co za hańba !

Wlasciwie co by nie zrobic  i tak bedzie zle:)

Data: 2014-05-31 12:31:36
Autor: Marek
Bydło
W dniu piątek, 30 maja 2014 22:22:11 UTC+2 użytkownik lemin...@gmail.com napisał:
użytkownik Marek napisał:

Wlasciwie co by nie zrobic  i tak bedzie zle:)

Wydanie rozkazu uzycia broni wobec strajkujacych, tez jest zle ?

Data: 2014-05-31 12:43:38
Autor: leming.show
Bydło
użytkownik Marek napisał:

Wydanie rozkazu uzycia broni wobec strajkujacych, tez jest zle ?

sukces ma wielu ojców porażka jest sierotą

Chwile po "zmianie systemu" wszyscy byli z solidarnosci,  a wez teraz znajdz jednego.

Data: 2014-05-31 12:47:12
Autor: Marek
Bydło
W dniu sobota, 31 maja 2014 21:43:38 UTC+2 użytkownik lemin...@gmail.com napisał:
użytkownik Marek napisał:

sukces ma wielu ojców porażka jest sierotą

Chwile po "zmianie systemu" wszyscy byli z solidarnosci,  a wez teraz znajdz jednego.

Znalem kilku !

Data: 2014-06-02 11:40:53
Autor: albin
Bydło

[...]

do strajkujących jest złe! do zawłaszczających zakłady pracy na swoje potrzeby dywersantów - jak najbardziej, także strzelanie do tych robiących zadymy na ulicach wydanie rozkazu strzelania jest jak najbardziej usprawiedliwione.

Data: 2014-06-02 14:26:29
Autor: Fritz
Bydło

[...]

Bo to je zbrodniarz Jaruzelski chciał zawłaszczyć jedynie dla swoich UBeków i SBeków i ich resortowych dzieci...

Data: 2014-06-02 22:46:48
Autor: albin
Bydło
W dniu 2014-06-02 14:26, Fritz pisze:

[...]

proponuję odwiedziny przychodowani psychiatrycznej. na moje oko cierpisz na schizofrenie paranoidalną, ale lepiej niech to zdiagnozuje specjalista.

Data: 2014-06-02 11:39:24
Autor: albin
Bydło
W dniu 2014-05-30 22:22, leming.show@gmail.com pisze:
użytkownik Marek napisał:

zmieszał całą osobę i życie Generała w błoto. Nawet po śmierci zrobił z

niego osobę wierzącą, pragnącą się wyspowiadać księdzu...

Co za hańba !

Wlasciwie co by nie zrobic  i tak bedzie zle:)

można było spokojnie pochować bez rozgłosu, jedyny wyjątek to salwa honorowa jako dla zasłużonego żołnierza. jednak jak widać hieny chciały jeszcze się nad nim po pastwić.

Data: 2014-06-02 14:27:36
Autor: Fritz
Bydło
użytkownik Marek napisał:

[...]

Jadryś, nie ośmieszaj się, bandziora pod płotem powinni pochować, z dala od jego ofiar...

Data: 2014-06-02 11:38:30
Autor: albin
Bydło
W dniu 2014-05-30 22:18, Marek pisze:
[...]

owszem, ci co to zrobili mieli na celu pohańbienie zarówno osoby generała jak i całego jego dorobku życiowego i spuścizny politycznej.
skurwysyńskie chamskie, tytułowe bydło, lubujące się nawet w nekrofilii.

Data: 2014-06-02 14:28:58
Autor: Fritz
Bydło
"albin" <tute@op.pl> schrieb im Newsbeitrag news:lmhgmi$48i$1speranza.aioe.org...
[...]

Bydlak zasłużył na najgorszą pogardę, przynajmniej równą Causescu i Honeckerowi...

Bydło