Bydełko zagłosowało a komuchy górą...

Data: 2015-10-26 08:49:34
Autor: Wiesiaczek
Bydełko zagłosowało a komuchy górą...
http://biznes.onet.pl/praca/juz-wkrotce-chinczycy-beda-zarabiali-wiecej-niz-polacy/dk5yk9

Należy tylko wziąć poprawkę, że te dane są z 2013 roku.

No to co? Paluszki w górę i... Soooliiidarność!!! :D

P.S. O Białurusi będzie później :)

--
Wiesiaczek (dziÅ› z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2015-10-26 07:06:07
Autor: Stachu Chebel
Byde³ko zag³osowa³o a komuchy gór±...
W dniu poniedzia³ek, 26 pa¼dziernika 2015 08:49:37 UTC+1 u¿ytkownik Wiesiaczek napisa³:
http://biznes.onet.pl/praca/juz-wkrotce-chinczycy-beda-zarabiali-wiecej-niz-polacy/dk5yk9

Nale¿y tylko wzi±æ poprawkê, ¿e te dane s± z 2013 roku.

No to co? Paluszki w górê i... Soooliiidarno¶æ!!! :D

P.S. O Bia³urusi bêdzie pó¼niej :)

=============
Jakie "wkrótce" ?! Firma, z któr± wspó³pracujê od ³adnych paru lat (Shenzhen - rzut beretem od H-K) buli g³ównemu in¿ynierowi 3.5k$/miesi±c. M³odzi adepci pod sko¶nym i czujnym okiem Fu Cheng'a zarabiaj± 1k$/miesi±c. Za naprawdê porz±dny hotel w Shekou(dzielnica Shenzhen) bulê 40$/dobê z zajebistym Chiñskim brekfastem. W porz±dnej knajpie za dobr± wy¿erê bulili¶my z razem z moim M³odym ok. 100-150RMB. Po 11-tu gadzinach lotu luf± HK-FRA i po chujowym ¿arciu w latawcu (uchod¼cy by to wypluli) poszli¶my z Synem do knajpy na lotnisku FRA.. JAPIERDOLE!!!  Chujnia z patatajni±!!  90EUR za... Nosz kurwa nie wiem za co...

Data: 2015-10-26 07:36:40
Autor: Stachu Chebel
[...]

====================
I za¶ przy goleniu mogê ¶mia³o i bez wstrêtu spojrzeæ na swój wredny ryj w lusterko. NIGDY nie uczestniczy³em w farsie zwanej wyrobami!! (b³±d z premedyt±)

Data: 2015-10-26 09:45:08
Autor: Lord Donald
W dniu 26.10.2015 o 08:49, Wiesiaczek pisze:
[...]

Przy obecnych różnicach dewizowych Chińczycy już zarabiają o wiele więcej, oni są głównym producentem wszystkich towarów na świecie, nie potrzebny im dolar czy euro aby ludzie mogli zaspokajać swoje potrzeby konsumpcyjne, a za swoje pieniądze mogą nabyć o wiele więcej niż przeciętny obywatel Polski, po za tym pani składająca telefony zarabia 4000 netto po kursie 0.48 daje polskie 1900 netto, a więc już więcej niż Polacy za 1750 brutto gdzieś 1300zł i to ponad etat.

Data: 2015-10-26 09:52:24
Autor: nawrakm
Bydełko zagłosowało a komuchy górą...

Użytkownik "Lord Donald"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:n0kp6j$nvd$1@speranza.aioe.org...

[...]

2014, pkb na głowe wg parytetu siły nabywczej:
Polska 25247 usd
Chiny 12880 usd

Innymi słowy, jesteś idiotą.

Data: 2015-10-26 10:18:50
Autor: Lord Donald
W dniu 26.10.2015 o 09:52, nawrakm pisze:

[...]

Co ty pierdolisz? Weź swoje 25247 usd i wsadź se w d..., który Polak tyle zarabia z pominięciem kolesi POsrańców, jak się weźmie zarobki Donalda, Bronka lub Kopary i 50 Polaków wyliczy się średnią to rzeczywiście tak pięknie wychodzi i można malować zieloną wyspę na mapie. Co z tego że przedsiębiorcy z Niemiec, Anglii itp... tyle produkują w Polsce, jak zysk i Podatki trafiają z powrotem do Niemiec i Anglii, Polak pracujący w tych firmach zarabia zaledwie 1300zł i to jest to co u nas zostaje, chociaż nie zawsze bo musi je oddać Niemcom z powrotem za ich produkty w ich supermarketach działających w naszym kraju, my już nic nie mamy swojego. Chińczyk nie kupuje u siebie np lodówki za 1000usd, tylko za cenę jaką ją wyprodukował, a więc jeżeli Niemiec wyprodukuje lodówkę za 1000usd lub zaimportuje chińską za 100usd i narzuci marżę, to chińczyk wyprodukuje takich 10, a więc biorąc wasze PKB w dolarach okazuje się że chińczyk jednak produkuje więcej, przy czym zaspokaja wszystkie potrzeby konsumpcyjne swojego kraju, przeciętny chińczyk przecież nie będzie kupował swojej lodówki z marżą w dolarach, co do żywności jest podobnie. Po za tym podnieś klawiatur lub co kolwiek co masz i przeczytaj kraj produkcji to zrozumiesz, i wsadź se ten populistyczny bełkot o PKB do ogłupiania swoich obywateli wyprodukowany na potrzeby kapitalistycznych gospodarek, przeciętny Polak ma w dupie wasze PKB jak nie ma co do garnka włożyć i czynsz przekracza 120% jego dochodu.

Data: 2015-10-26 07:12:57
Autor: Stachu Chebel
Byde³ko zag³osowa³o a komuchy gór±...
W dniu poniedzia³ek, 26 pa¼dziernika 2015 10:18:52 UTC+1 u¿ytkownik Lord Donald napisa³:
W dniu 26.10.2015 o 09:52, nawrakm pisze:

> U¿ytkownik "Lord Donald"  napisa³ w wiadomo¶ci grup

> 2014, pkb na g³owe wg parytetu si³y nabywczej:
> Polska 25247 usd
> Chiny 12880 usd
>

> Innymi s³owy, jeste¶ idiot±.
Co ty pierdolisz? We¼ swoje 25247 usd i wsad¼ se w d..., który Polak tyle zarabia z pominiêciem kolesi POsrañców, jak siê we¼mie zarobki Donalda, Bronka lub Kopary i 50 Polaków wyliczy siê ¶redni± to rzeczywi¶cie tak piêknie wychodzi i mo¿na malowaæ zielon± wyspê na mapie. Co z tego ¿e przedsiêbiorcy z Niemiec, Anglii itp... tyle produkuj± w Polsce, jak zysk i Podatki trafiaj± z powrotem do Niemiec i Anglii, Polak pracuj±cy w tych firmach zarabia zaledwie 1300z³ i to jest to co u nas zostaje, chocia¿ nie zawsze bo musi je oddaæ Niemcom z powrotem za ich produkty w ich supermarketach dzia³aj±cych w naszym kraju, my ju¿ nic nie mamy swojego. Chiñczyk nie kupuje u siebie np lodówki za 1000usd, tylko za cenê jak± j± wyprodukowa³, a wiêc je¿eli Niemiec wyprodukuje lodówkê za 1000usd lub zaimportuje chiñsk± za 100usd i narzuci mar¿ê, to chiñczyk wyprodukuje takich 10, a wiêc bior±c wasze PKB w dolarach okazuje siê ¿e chiñczyk jednak produkuje wiêcej, przy czym zaspokaja wszystkie potrzeby konsumpcyjne swojego kraju, przeciêtny chiñczyk przecie¿ nie bêdzie kupowa³ swojej lodówki z mar¿± w dolarach, co do ¿ywno¶ci jest podobnie. Po za tym podnie¶ klawiatur lub co kolwiek co masz i przeczytaj kraj produkcji to zrozumiesz, i wsad¼ se ten populistyczny be³kot o PKB do og³upiania swoich obywateli wyprodukowany na potrzeby kapitalistycznych gospodarek, przeciêtny Polak ma w dupie wasze PKB jak nie ma co do garnka w³o¿yæ i czynsz przekracza 120% jego dochodu.

===============
W pupie¶ by³, kupe¶ widzio³, ³ykasz fekalia podawane przez tzw. mejnstrimowe publikatory. Nawet mi cie nie ¿al bidulo...

Data: 2015-10-26 10:29:43
Autor: nawrakm
Bydełko zagłosowało a komuchy górą...

Użytkownik "Lord Donald"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:n0kr5p$sc0$1@speranza.aioe.org...

[...]

Buhahahahahaha, twierdzę, że jestes idiotą.

Data: 2015-10-26 10:50:37
Autor: Lord Donald
W dniu 26.10.2015 o 10:29, nawrakm pisze:

[...]

Już po wyborach i po was POsrańcy wsadźcie sobie ten przedwyborczy populizm w d..., możecie swój idiotyczny fanatyzm sprzedawać w Brukseli, tam się lubią pośmiać z Polaków i ich naiwności, tam właśnie jest miejsce dla takich tępych ekonomistów jak Balcerowicz, czy reszta gnoju post styropianowego z tytułem profesora za zasługi, którym można wciskać kit, a w zamian za bzdetne wskaźniki i własne korzyści są gotowi sprzedać kraj, a w interesie Polaków jest aby was wszystkich wywalić do Brukseli i uniemożliwić wam jaki kolwiek wpływ na naszą Polską gospodarkę, budujcie tam swoją zasraną UE, robiąc tam jedynie za wycieruchów.

Data: 2015-10-26 13:02:51
Autor: nawrakm
Bydełko zagłosowało a komuchy górą...

Użytkownik "Lord Donald"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:n0kt1c$14c$1@speranza.aioe.org...

[...]

Buhahahahahaha, mówisz idiotyczny fanatyzm?

Data: 2015-10-26 14:12:24
Autor: macso
Bydełko zagłosowało a komuchy górą...

Użytkownik "Lord Donald"

[...]

tym razem ten kocmołuch ma rację
tu nie idzie o zarobki tylko pkb na głowę a to letka różnica

macso

Data: 2015-10-26 10:47:32
Autor: Mario
W dniu 2015-10-26 o 09:52, nawrakm pisze:

[...]

Bardzo sensowna wzmianka przy dyskusji o zarobkach. Podaj jeszcze ile lokomotyw na głowę mieszkańca produkowano w PRL, to się nam Wieśniaczek rozczuli.

MD

Data: 2015-10-26 10:56:27
Autor: Lord Donald
W dniu 26.10.2015 o 10:47, Mario pisze:
[...]

No to masz odpowiedź, te wasze PKB to taki współczesny parowóz, ma się nijak do stopy życiowej i warunków ekonomicznych zwykłego obywatela w Polsce, to mogło by działać przy zrównoważonym ryku pracy, jednakowej polityce cenowej i płacowej wszystkich badanych krajów. Co kogo obchodzi jakieś PKB jeżeli jego dochód netto wynosi 1300zł a czynsz za kawalerkę 1500zł?

Data: 2015-10-26 16:30:49
Autor: Mario
W dniu 2015-10-26 o 10:56, Lord Donald pisze:
[...]

A skąd wywnioskowałeś, że te PKB jest nasze? Przecież ja się tym parametrem nie posłużyłem.

MD

Data: 2015-10-26 13:16:29
Autor: nawrakm
Bydełko zagłosowało a komuchy górą...

Użytkownik "Mario"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:n0ksni$vof$1@dont-email.me...

[...]

I mówisz, że to co wieszaczek zapodał ma większy związek z pensjami?

Data: 2015-10-26 16:33:45
Autor: Mario
W dniu 2015-10-26 o 13:16, nawrakm pisze:

[...]

Wieszaczek zapodał artykuł porównujący wzrosty zarobków w Chinach i w Polsce. Zarobki, czy też wynagrodzenia mają duży związek z pensjami.

MD

Data: 2015-10-26 20:08:04
Autor: nawrakm
Bydełko zagłosowało a komuchy górą...

Użytkownik "Mario"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:n0lh0n$g7b$1@dont-email.me...

[...]

Nie, wieszaczek zapodał wróżenie z fusów, moje pkb jest bliższe pensji niż jego pożal się boże artykuł.

Data: 2015-10-26 09:54:38
Autor: nawrakm
Bydełko zagłosowało a komuchy górą...

Użytkownik "Wiesiaczek"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:n0kluf$h6h$1@node2.news.atman.pl...

http://biznes.onet.pl/praca/juz-wkrotce-chinczycy-beda-zarabiali-wiecej-niz-polacy/dk5yk9

Należy tylko wziąć poprawkę, że te dane są z 2013 roku.

Oraz ze wieśniak ma problemy z czytaniem ze zrozumieniem.
Chujowo, że Pis tak wysoko wygrał, ale przynajmniej wreszcie twoja rodzinka odcięta od koryta i już nie wróci ;-)

Data: 2015-10-26 16:26:42
Autor: stevep
W dniu .10.2015 o 09:54 nawrakm <na@drzewo.pl> pisze:

U¿ytkownik "Wiesiaczek"  napisa³ w wiadomo¶ci grup  dyskusyjnych:n0kluf$h6h$1@node2.news.atman.pl...

http://biznes.onet.pl/praca/juz-wkrotce-chinczycy-beda-zarabiali-wiecej-niz-polacy/dk5yk9

Nale¿y tylko wzi±æ poprawkê, ¿e te dane s± z 2013 roku.

Oraz ze wie¶niak ma problemy z czytaniem ze zrozumieniem.
Chujowo, ¿e Pis tak wysoko wygra³, ale przynajmniej wreszcie twoja  rodzinka odciêta od koryta i ju¿ nie wróci ;-)

PiS wysoko wygra³ z PO, ale dla ZL to ju¿ nie klêska tylko pogrom.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-10-26 16:09:07
Autor: Stachu Chebel
Byde³ko zag³osowa³o a komuchy gór±...
W dniu poniedzia³ek, 26 pa¼dziernika 2015 16:26:45 UTC+1 u¿ytkownik stevep napisa³:

U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Starczy na bu³kê za to? Boszsz....  Dureñ^n (n=>oo)

Data: 2015-10-27 06:17:23
Autor: stevep
W dniu .10.2015 o 00:09 Stachu Chebel <stchebel@gmail.com> pisze:

W dniu poniedzia³ek, 26 pa¼dziernika 2015 16:26:45 UTC+1 u¿ytkownik  stevep napisa³:

U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Starczy na bu³kê za to? Boszsz....  Dureñ^n (n=>oo)

Rzek³e¶ debilku?
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-10-26 14:09:11
Autor: macso
Bydełko zagłosowało a komuchy górą...

Użytkownik "Wiesiaczek"

Należy tylko wziąć poprawkę, że te dane są z 2013 roku.

No to co? Paluszki w górę i... Soooliiidarność!!! :D

P.S. O Białurusi będzie później :)

 już siÄ™ możesz pakować, nikt cie tu nie trzyma

macso

Data: 2015-10-26 14:10:33
Autor: macso
[...]

widać pani skłądająca telefony jest po polibudzie i jest w trakcie pisania doktoratu

macso

Data: 2015-10-26 16:27:47
Autor: Stachu Chebel
[...]

=================
A z czego to jego maæ wynika? Ano z tego :

https://www.youtube.com/watch?v=3RjUJy7kDOM

Data: 2015-10-26 16:49:49
Autor: Stachu Chebel
Byde³ko zag³osowa³o a komuchy gór±...
W dniu poniedzia³ek, 26 pa¼dziernika 2015 08:49:37 UTC+1 u¿ytkownik Wiesiaczek napisa³:

P.S. O Bia³urusi bêdzie pó¼niej :)

Dawaj teraz, a nie "pó¼niej". Tam akurat biznesów nie robiê, wiêc wuja o tym wiem. A ciekawo¶æ wrêcz z¿era!!

Data: 2015-10-27 06:54:17
Autor: Wiesiaczek
W dniu 27.10.2015 o 00:49, Stachu Chebel pisze:
W dniu poniedziałek, 26 października 2015 08:49:37 UTC+1 użytkownik Wiesiaczek napisał:

P.S. O Białurusi będzie później :)

Dawaj teraz, a nie "później". Tam akurat biznesów nie robię, więc wuja o tym wiem. A ciekawość wręcz zżera!!

Później dlatego, że dopiero we czwartek odbieram wizę białoruską a będę tam za jakieś trzy tygodnie.
Za to info będzie z pierwszej ręki :)