Bydgoszcz - Wetlina

Data: 2016-08-26 08:43:56
Autor: sandman
Bydgoszcz - Wetlina
W dniu 2016-08-26 o 06:46, LinFanQri pisze:
Witam.

Z piątku na sobotę mam do pokonania w/w trasę. Wyjazd planuję w
okolicach 22:00/24:00... tak, żeby skoro świt zameldować się na miejscu.

Do Piotrkowa wiadomo... autostradą a potem:

1) Kielce - Krosno
2) Szczucin - Jasło
3) Częstochowa - A4

Najbardziej się "boję" żeby nie walnąć kimy na nudnej autostradzie.
Prędkości z jakimi fruwam to 100-120, także czy będę 15min. szybciej czy
1h później to mi to lotto. Czy Szczucin ta DK74 Szczucin - Jasło może być?

Dwa tygodnie temu robiłem trasę Jarosław-Bydgoszcz i jechałem A4-S1-DK1-A1. Na S1 coś grzebią (ale nie ma tragedii, na A4 (za Rzeszowem, w stronę granicy) ograniczenie do 100 (chyba)). Opłaty 2x10 zł. Ogólnie droga nie jest zła, tylko między Częstochową a S1 co kawałek światła. Przy spokojnej jeździe w 7 godzin można ten kawałek zrobić (z przerwami na kawę).

--
sandman

Data: 2016-08-26 23:47:26
Autor: Hinek
Bydgoszcz - Wetlina
W dniu 26.08.2016 o 08:43, sandman pisze:
[...]

Bydgoszcz -  Wetlina w 7 godzin?  Jeśli Ci uwierzył to przeklnie Cię :)

--
Hinek

Bydgoszcz - Wetlina