Bydgoszcz-Zakopane 26.09

Data: 2010-09-24 17:02:18
Autor: Jawi
Bydgoszcz-Zakopane 26.09
Witam,
Będę jechał z Bydgoszczy do Zakopanego 26.09.
Wyszło nagle. może jest ktoś chętny z Bydzi, Torunia? Mogę zabrać 3 osoby.  Samemu to troche drogo wychodzi jednak.
A może ktoś wie czy są jakieś busy/autobusy bezpośrednie? Bo W necie jakoś nic nie mogę znaleść za wyjątkiem PKP do Krakowa.

pozdrawiam

Data: 2010-09-24 17:22:29
Autor: live_evil
Bydgoszcz-Zakopane 26.09
W dniu 24.09.2010 17:02, Jawi pisze:
A może ktoś wie czy są jakieś busy/autobusy bezpośrednie? Bo W necie
jakoś nic nie mogę znaleść za wyjątkiem PKP do Krakowa.

21.15 oraz 23.30 jest PKS z Torunia do Zakopanego.

--
live_evil

Data: 2010-09-24 21:56:18
Autor: Jawi
Bydgoszcz-Zakopane 26.09
W dniu 2010-09-24 17:22, live_evil pisze:
W dniu 24.09.2010 17:02, Jawi pisze:
A może ktoś wie czy są jakieś busy/autobusy bezpośrednie? Bo W necie
jakoś nic nie mogę znaleść za wyjątkiem PKP do Krakowa.

21.15 oraz 23.30 jest PKS z Torunia do Zakopanego.

Dzięki wielkie, rzeczywiście. Ale chodziło Tobie o 21.35 chyba? Bo jest taki. Przewoźnik veolia?

Data: 2010-09-24 22:20:12
Autor: live_evil
Bydgoszcz-Zakopane 26.09
W dniu 24.09.2010 21:56, Jawi pisze:
[...]

Tak, chodziło 21.35. Operatorem połączeń jest zdaje się PKS Kraków. Cena za te połączenia jest - z tego, co pamiętam - jakieś 10-15% wyższa od TLK, przynajmniej na odcinku Łódź-Zakopane.

--
live_evil

Data: 2010-09-24 22:30:02
Autor: Jawi
Bydgoszcz-Zakopane 26.09
W dniu 2010-09-24 22:20, live_evil pisze:
[...]

dziękuję, właśnie doczytałem, że pks kraków
jeszce raz dzieki, pozdrawiam

Bydgoszcz-Zakopane 26.09