Bydlacki, skurwysyński reżim w Polsce

Data: 2013-03-11 12:38:01
Autor: zdumiony
Bydlacki, skurwysyński reżim w Polsce
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:khkd46$o25$1mx1.internetia.pl...
Andrzej Żuromski, raper znany jako Żurom podpalił się podczas emisji programu "Państwo w Państwie" w telewizji Polsat - donosi serwis rp.pl. Ekipie obecnej w

Oj straszne, w tym "bydlackim, skur.. reżimie" jeden facio poświęcił starą bluzę, aż się uśmiechnąłem.
Warto obejrzeć zamiast tego "Krzew gorejący" o ludziach którzy potrafili poświęcić wszystko.

Data: 2013-03-11 12:47:52
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:khkfmr$ci9$1node1.news.atman.pl...
[...]

A mógł iść w wiadome miejsce i oblać się rozpuszczalnikiem i dopiero potem podpalić.
Zapytaj jakiegokolwiek skazanego, za co siedzi. Nieodmiennie usłyszysz odpowiedż, że za niewinność!

rozbawiony

Bydlacki, skurwysyński reżim w Polsce