Bydlackie PiSdzielce!

Data: 2010-03-02 14:10:09
Autor: boukun
Bydlackie PiSdzielce!
Ryba: chcieli, żebym obciążył Leppera
tow, PAP
02 marca 2010 11:50, ostatnia aktualizacja 12:35

- Po aresztowaniu w 2007 roku byłem nakłaniany do złożenia zeznań obciążających Andrzeja Leppera - zeznał Piotr Ryba, jeden z oskarżonych w tzw. aferze gruntowej, zeznał przed komisją śledczą ds. nacisków.

Ryba podczas swobodnej wypowiedzi przed komisją powiedział, że po zatrzymaniu 6 lipca 2007 r. wysocy funkcjonariusze CBA, w tym wiceszef CBA Maciej Wąsik, sugerowali, że "rozwiązaniem jego problemów" będzie obciążenie Leppera. - Odmówiono mi kontaktu z adwokatem - podkreślił.

Zeznał, że funkcjonariusz CBA, prowadząc go toalety, groził, że może go zastrzelić. - Byłem przekonany, że mogą wszystko - oświadczył. Ryba dodał, że CBA było zainteresowane także obciążającymi materiałami dotyczącymi innych polityków: Jerzego Szmajdzińskiego, Grzegorza Schetyny i jego żony oraz Janusza Maksymiuka.

http://www.newsweek.pl/artykuly/sekcje/polska/ryba-- chcieli-- zebym-obciazyl-leppera,54570,1

Pierdolona mafia PiS powinna zostać zdelegalizowana, a Bossowie powinni dostać dożywocie!

boukun

Bydlackie PiSdzielce!