Bydlak z katolickiego radia.

Data: 2011-12-16 17:25:30
Autor: Przemysław W
Bydlak z katolickiego radia.
Śledczy oskarżają byłego dyrektora katolickiego radia o molestowanie czterech dziewczynek. Prokurator żąda dla niego więzienia. Wyrok poznamy jeszcze przed świętami.

Czterech lat więzienia zażądała prokurator dla ks. Romana J. oskarżonego o molestowanie seksualne czterech małoletnich dziewczynek oraz doprowadzenie jednej z nich do obcowania płciowego. W piątek przed Sądem Okręgowym w Rzeszowie zakończył się proces w tej sprawie. Ze względu na charakter zarzucanych duchownemu czynów, proces od początku odbywał się za zamkniętymi drzwiami. Ogłoszenie wyroku wyznaczono na 23 grudnia.

Obrońca księdza Aleksander Bentkowski wniósł o uniewinnienie swojego klienta. W czasie procesu, który rozpoczął się w maju, przesłuchano ponad 30 świadków; sąd zgromadził opinie trojga biegłych z zakresu psychologii i psychiatrii. Do zarzucanych księdzu czynów miało dojść między 2003 a 2008 rokiem. Według oskarżenia pokrzywdzone to trzy dziewczynki, które miały wówczas mniej niż 15 lat i jedna nieco starsza; ksiądz uczył je religii. Prokuratura nie udzielała szczegółowych informacji w tej sprawie, zasłaniając się dobrem pokrzywdzonych.

Wiadomo także, że nie były to jednorazowe jego zachowania wobec pokrzywdzonych. Ksiądz na początku nie przyznał się do obcowania płciowego. Przyznał się jedynie do molestowania małoletnich. Później zmienił wyjaśnienia i nie przyznał się do żadnego z zarzucanych mu czynów. Śledztwo w sprawie księdza Romana J., byłego dyrektora Katolickiego Radia Via w Rzeszowie, początkowo prowadziła Prokuratura Rejonowa w Ropczycach, ale w czerwcu 2010 roku ze względu na wagę sprawy i zainteresowanie mediów przekazała je do Rzeszowa.

Akt oskarżenia w tej sprawie najpierw trafił do Sądu Rejonowego w Ropczycach. Zazwyczaj tego typu przestępstwami zajmuje się właśnie sąd rejonowy. Jednak później, na wniosek ropczyckiego sądu, Sąd Apelacyjny zdecydował, żeby proces ten toczył się w sądzie okręgowym z uwagi na powagę sprawy. 51-letni Roman J. do momentu zatrzymania pełnił funkcję proboszcza w podropczyckiej miejscowości Mała. Po zatrzymaniu został zwolniony.

Ksiądz był także organizatorem Międzynarodowego Zlotu Motocyklistów.

http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/371400,prokurator-chce-4-lat-wiezienia-dla-ksiedza-ws-molestowania-dzieci.html

Przemek

--

"Po raz pierwszy w demokratycznej Polsce były premier - a mieliśmy ich 14 po
1989 r. - stanął przed sądem w karnym procesie. To precedensowe zdarzenie

Data: 2011-12-16 17:26:59
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jcfrdv$t6o$1inews.gazeta.pl...
Śledczy oskarżają byłego dyrektora katolickiego radia o molestowanie czterech dziewczynek. Prokurator żąda dla niego więzienia. Wyrok poznamy jeszcze przed świętami.

Co będzie jeżeli okaże się, że klecha jest niewinny? Odszczekasz tego "bydlaka"?

BomBel

Data: 2011-12-16 17:35:56
Autor: Przemysław W

Użytkownik "Leprechaun" <brudy.polityczne@pralnia.tw> napisał w wiadomości news:4eeb7248$0$1228$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Skąd wiesz, że to klecha?

Przemek

Data: 2011-12-16 17:43:01
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jcfs1g$22r$1inews.gazeta.pl...

[...]

Gdyby nie był to klecha nie zawracałbyś nim głowy. Ty polujesz na klechów. Najwyraźniej któryś w młodości przeorał ci odbyt.

BomBel

Data: 2011-12-16 17:55:11
Autor: Przemysław W
[...]

Każdy sądzi wg. siebie.

Przemek

Data: 2011-12-16 18:41:06
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jcft5j$5fg$1inews.gazeta.pl...
[...]

Po uczynkach ich poznacie! ;)

BomBel

Data: 2011-12-16 19:50:23
Autor: rAzor
Użytkownik - Przemysław W napisał:
[...]

Otóż to Kawecki - skoro ci, którym klechy nie przeorały rowa, nic do nich nie mają...
Musiałeś mieć ciężki żywot jako ministrant. Baaardzo ciężki. he he he
--
Dymać Tymańskiego!

Data: 2011-12-16 19:38:49
Autor: rAzor
rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisał(a):
> [...]

Musiałeś mieć ciężki żywot jako ministrant. Baaardzo ciężki. he he he

Ty też miałeś ciężki żywot. Całe zycie lizałes rowa chłopaczkom z
wszechpolaków, a na koniec i tak ci dali kopa na rozpęd. --

Data: 2011-12-17 08:07:56
Autor: Przemysław W
Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.kolyme.ru> napisał w wiadomości news:jcg3td$o7r$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ten ministrant to mi do ciebie pasuje. Przypomnij sobie jak chciałeś pedofila bronić do ostatniej kropli krwi.Musiał cię nieźle przeorywać. Od początku miałeś przyjemności, teraz trzy baby wprowadziły ci rygor, he, he, he!
Przemek

Data: 2011-12-16 17:44:38
Autor: Grzegorz Z.
Przemysław W napisał:

[...]

Może coś "Bobrowskiego" gryzie?

Niektórzy nazywają to sumieniem.

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-12-16 17:59:16
Autor: Przemysław W

Użytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisał w wiadomości news:h3vav1z6to16.1s95trlk4bb29.dlg40tude.net...
Przemysław W napisał:

[...]

"Hrabia" ma wyrzuty? Ciekawe co bardziej mu doskwiera, bierność czy czynność w tym procederze.

Przemek

Data: 2011-12-16 18:42:27
Autor: Leprechaun

Przemysław W napisał:

[...]

Nie wiem czy hrabia ma wyrzuty, wy dwaj chyba tak. Jeden z przeoranym odbytem drugi chetny do jego przeorania. Bawcie się dziewczynki. Bawcie.

BomBel

Data: 2011-12-16 18:53:46
Autor: Grzegorz Z.

Przemysław W napisał:

[...]

"długo jeszcze będziesz robił z siebie durnia?"

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-12-16 19:08:59
Autor: Leprechaun

Przemysław W napisał:

[...]

Z siebie to nie wiem ale z ciebie tyle ile się da! ;)

BomBel

Data: 2011-12-16 19:59:18
Autor: Grzegorz Z.

Przemysław W napisał:

[...]

Z siebie to nie wiem

A kto ma wiedzieć?

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-12-16 17:32:05
Autor: abc
Bydlak z katolickiego radia.
Jeśli to cię kręci, to np. tu jest więcej takich rzeczy:

http://trojmiasto.gazeta.pl/trojmiasto/0,90289.html

Data: 2011-12-16 20:21:59
Autor: raff
Bydlak z katolickiego radia.
On Fri, 16 Dec 2011 17:25:30 +0100, Przemysław W <Brońmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

[...]

Uff, a juz myslalem ze chodzi o katolickie bydlo Zycinskiego.

R.

Data: 2011-12-16 21:23:56
Autor: rAzor
pisem@...pl>  wrote:

[...]

Życinskiego? Tego tłustego kieckowego katabasa, jak to określa księzy plutonowy Kawecki?
--
Dymać Tymańskiego!

Data: 2011-12-17 04:37:32
Autor: stevep

pisem@...pl> wrote:

[...]

A tobie o co chodzi trzodo chlewna?
--
stevep

Data: 2011-12-17 18:48:29
Autor: raff
Bydlak z katolickiego radia.

pisem@...pl> wrote:

[...]

Stefek, moze idz tam gownem sie pobaw kolo gnoju.  W piegi czy jakos
tak.

R.

Data: 2011-12-18 06:51:20
Autor: stevep

pisem@...pl> wrote:

[...]

Uważaj bo zrobię świniobicie przed swietami.  :D

--
stevep

Data: 2011-12-18 18:58:15
Autor: raff
Bydlak z katolickiego radia.
On Sun, 18 Dec 2011 06:51:20 +0100, stevep
[...]

Nic sie nie martw, Stefek, na pewno masz mieso stare i lykowate. Nikt
ci nie tknie nawet patykiem przed swietami.

R.

Data: 2011-12-19 05:47:26
Autor: stevep
Dnia 18-12-2011 o 18:58:15 raff <patagonia13@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Szkoda, choć wiem, że twoje ścierwo nie tylko śmierdzące, ale i trujące.

--
stevep

Data: 2011-12-18 08:30:18
Autor: Leprechaun

pisem@...pl> wrote:

[...]

Te, wyłysiały tłuściochu. Myślisz, że jak ty całe dzeiciństwo spędziłeś taplając się ze świniami w błocie to każdy tak miał? Nie masz nic pajacu do powiedzenia w temacie to: http://13k.pl/-/sugestia.php

BomBel

Data: 2011-12-16 21:11:17
Autor: (HeÂŽSk)
pisem@...pl> wrote:

Śledczy oskarżają byłego dyrektora katolickiego radia o molestowanie czterech dziewczynek. Prokurator żąda dla niego więzienia. Wyrok poznamy jeszcze przed świętami.

 same rewelacje w tym naszym dzienniku. podobno to katolska gazeta,
 a tu prosze, psy wieszaja na jakims dyrektorze z katolskiego radia.
 aj waj, aj waj, do czego to doszlo. --

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Bydlak z katolickiego radia.